ارریہارولبہاردربھنگہمدھوبنیمظفر پور

فٹ پاتھ کے دکانداروں کے لیے خوشخبری، ریاست کے تمام اضلاع میں بنائے جائیں گے وینڈنگ زون، کی جا رہی ہے اراضی کی نشاندہی

بہار میں بجٹ اجلاس کے بعد ریاست کے تمام اضلاع میں وینڈنگ زون کی تعمیر کی اسکیم کو تیز کیا جائے گا۔ اس تناظر میں اربن ڈیولپمنٹ ڈپارٹمنٹ کی جانب سے وینڈنگ زون بنانے اور چھوٹے دکانداروں کو ان کی دکان کے لیے مستقل جگہ فراہم کرنے کے لیے اراضی کی نشاندہی کی جائے گی۔ اس سلسلے میں بہار کے نائب وزیر اعلی اور شہری ترقی کے وزیر تارکیشور پرساد نے جمعرات کو اسمبلی میں اس کا اعلان کیا۔ تارکشور پرساد پورنیہ اسمبلی حلقہ سے بی جے پی ایم ایل اے وجے کمار کھیمکا کے سوال کا جواب دے رہے تھے۔

یہ بھی پڑھیں

اسمبلی اجلاس کے دوران پورنیا کے ایم ایل اے وجے کمار کھیمکا نے پورنیہ میں 11 وینڈنگ زونوں میں ابھی تک تعمیر شروع نہیں ہونے کے بارے میں سوال اٹھایا۔ ڈپٹی سی ایم شری پرساد نے کہا کہ نیشنل ہائی وے سے این او سی نہ ملنے کی وجہ سے تعمیراتی کام شروع نہیں ہوا ہے۔

دیگر اضلاع میں بھی ایسے کئی کیسز ہیں جہاں این او سی نہ ملنے کی وجہ سے وینڈنگ زون کی تعمیر کا کام شروع نہیں کیا جا رہا ہے۔ اس مسئلہ کو لے کر محکمہ شہری ترقیات اور روڈ کنسٹرکشن ڈپارٹمنٹ کے پرنسپل سکریٹریوں کے ساتھ میٹنگ بھی کی گئی ہے۔ ریاستی حکومت وینڈنگ زون کی تعمیر کو لے کر سنجیدہ ہے۔ فٹ پاتھ کے دکانداروں کے لیے وینڈنگ زون سینٹرز کا قیام ایک پرجوش منصوبہ ہے۔ ریاست بھر میں وینڈنگ زونز بنائے جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

ڈپٹی چیف منسٹر نے کہا کہ سیشن کے بعد محکمہ شہری ترقی مختلف محکموں کے ساتھ ایسی خالی زمینوں کے بارے میں میٹنگ کرے گا جہاں وینڈنگ زون بنائے جاسکتے ہیں۔ ضلع کونسل کی اراضی ہو یا لینڈ ریونیو سمیت دیگر محکموں کی ضلع وار معلومات لی جا رہی ہیں۔ ہم سنجیدگی سے اس منصوبے کو تیز کریں گے۔

ریاستی حکومت کا مقصد وینڈنگ زون بنا کر فٹ پاتھ کے دکانداروں کو آباد کرنا ہے۔ اس سے تجاوزات کا مسئلہ بھی حل ہو جائے گا۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button