اہم خبریںبہارپٹنہٹیکنالوجی

فخر: بہار کے پٹنہ این آئی ٹی کی طالبہ ادیتی تیواری کو فیس بک نے دیا 1.6 کروڑ کا پیکیج

بیٹیاں بیٹوں سے کم نہیں ہوتیں، پٹنہ کی این آئی ٹی کی ادیتی تیواری نے اس کا ثبوت دیا ہے۔ اس نے فیس بک سے 1 کروڑ 60 لاکھ کا پیکج لے کر اس بات کو سچ کر دکھایا۔ ادیتی نے شاندار کامیابی حاصل کی ہے۔ وہ الیکٹرانکس اینڈ کمیونیکیشن کی فائنل ایئر کی طالبہ ہے۔ اب وہ فیس بک میں فرنٹ اینڈ انجینئر کے طور پر کام کریں گی۔

ادیتی کو اتنا بڑا پیکیج ملنے کے ساتھ ہی پٹنہ این آئی ٹی کا ریکارڈ ٹوٹ گیا ہے۔ یہ کارنامہ انجام دینے کے بعد انہوں نے گزشتہ پانچ سال کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔ این آئی ٹی پٹنہ میں کسی طالب علم کو ملا یہ اب تک کا سب سے بڑا پیکیج ہے۔

یہ بھی پڑھیں

اس سے قبل کالج میں پیش کیے جانے والے زیادہ سے زیادہ پیکجز 50 سے 60 لاکھ روپے کے درمیان تھے۔ ادیتی نے بتایا کہ انہیں فیس بک سے جنوری میں ہی آفر لیٹر ملا تھا۔ لیکن اس نے ابھی کالج کو اس بارے میں آگاہ کیا ہے۔

ادیتی تیواری اصل میں جمشید پور کی رہنے والی ہیں۔ ان کے والد سنجے تیواری ٹاٹا اسٹیل میں تعینات ہیں۔ اس کی ماں مادھو ایک سرکاری اسکول میں ٹیچر ہے۔ اس کامیابی پر ادیتی نے میڈیا کو بتایا کہ انہیں فیس بک سے جنوری میں ہی آفر لیٹر ملا تھا۔ لیکن اس نے ابھی کالج کو اس بارے میں آگاہ کیا ہے۔

پٹنہ این آئی ٹی کے ٹوئٹر پیج سے بھی ادیتی کو اس کامیابی کے لیے مبارکباد دی گئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی خاندان میں خوشی کا ماحول ہے۔ ادیتی نے فیس بک کے کریئر پیج پر جا کر اپلائی کیا تھا۔ اس کے بعد اسے یہ موقع ملا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button