اہم خبریںفلمی دنیا

شاہ رخ خان کے خلاف بہار میں شکایت درج، Lata Mangeshkar کی آخری رسومات میں دعائیہ کلمہ پڑھنے پر تنازعہ

بجرنگ دل کے آرین سنگھ نے کہا کہ ہم نے ایک ویڈیو دیکھا ہے جس میں مشہور زمانہ، بھارت رتن لتا منگیشکر کی خراج عقیدت میٹنگ میں کلمہ پڑھنے اور پھر تھوکنے کا کام کیا گیا ہے۔

ویشالی: سپر اسٹار شاہ رخ خان کے خلاف حاجی پور کورٹ میں شکایت درج کرائی گئی ہے۔ شاہ رخ خان سروں کی راج کماری لتا منگیشکر کی آخری رسومات میں کلمہ پڑھنے اور تھوکنے کا الزام ہے۔ اس معاملے کو لے کر بجرنگ دل کے ویشالی ضلع صدر آرین سنگھ کے وکیل رمیش چند چندیل نے عدالت میں شکایت درج کرائی ہے۔ رمیش چند چندیل نے بتایا کہ ہمارے موکل کی جانب سے عدالت میں مختلف دفعات کے تحت شکایت درج کرائی گئی ہے۔

عدالت ورچوئل موڈ میں ہونے کی وجہ سے ای موڈ میں شکایت درج کی گئی ہے۔ ثبوت کے طور پر ویڈیو فراہم کی گئی ہے۔ جس میں شاہ رخ خان کی مکمل ویڈیو ہے ۔ رمیش چند چندیل نے مزید کہا کہ قانون ہمیں اس کی اجازت دیتا ہے اور ہم اپنی بات کو مضبوطی سے رکھیں گے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

بجرنگ دل کے آرین سنگھ نے کہا کہ ہم نے ایک ویڈیو دیکھا ہے جس میں مشہور زمانہ، بھارت رتن لتا منگیشکر کی خراج عقیدت میٹنگ میں کلمہ پڑھنے اور پھر تھوکنے کا کام کیا گیا ہے۔ یہ اصولوں کی خلاف ورزی ہے۔ ہم ویڈیو کی بنیاد پر شاہ رخ خان کے خلاف مقدمہ درج کر رہے ہیں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ لوگ شاہ رخ خان پر طرح طرح کے سوالات اٹھا رہے ہیں۔ نماز کے بعد ان کی پھونک مارنے کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ لوگ شاہ رخ کو ‘تھوکنے والا’ کہہ کر ٹرول کر رہے ہیں۔ جبکہ اسلامی رسم و رواج کے مطابق جب کوئی شخص اپنے یا کسی اور کے لیے دعا کرتا ہے تو وہ اپنے دونوں ہاتھ اٹھا کر اللہ تعالیٰ سے دعا کرتا ہے۔ قرآن کی کچھ آیات عربی میں پڑھتے ہیں ۔ یہ ایک طرح سے اللہ سے کچھ مانگنا یا دوسرے کے لیے دعا کرنا ہے۔ یہ کسی کی صحت یابی کے لیے دعا ہو سکتی ہے، کسی کے لیے نوکری، یا کسی کی روح کے سکون کے لیے دعا ہو سکتی ہے ۔

یہ بھی پڑھیں

اب گھر بیٹھے ہی کھول سکتے ہیں IPPB میں بینک اکاؤنٹ ، جانیں آسان طریقہ

بتا دیں کہ جہاں تک ‘تھوکنے’ کے دعوے کیے جا رہے ہیں تو ویڈیو کو غور سے دیکھنے سے ایسا بالکل نہیں لگتا۔ سوشل میڈیا پر ہونے والے ٹرول کے درمیان کئی لوگ ان کے دفاع میں بھی سامنے آئے ہیں۔

حاجی پور کی عدالت میں شاہ رخ خان کے خلاف دائر شکایت: شکایت کنندہ نے کہا- لتا جی کے خراج عقیدت کے پروگرام میں کلمہ پڑھنے سے ہندوؤں کو تکلیف پہنچی

یہ بھی پڑھیں

دارالعلوم دیوبند کو نیشنل کمیشن فار چائلڈ رائٹس نے بھیجا نوٹس ، ویب سائٹ بند کرنے کا حکم، جانیں کیا ہے معاملہ ؟

فلم اداکار شاہ رخ خان کے خلاف ویشالی ضلع کی حاجی پور کورٹ میں شکایت درج کرائی گئی ہے۔ معاملہ درج کرنے والے آرین سنگھ کے مطابق شاہ رخ خان نے خراج تحسین کے پروگرام میں سوارا کوکیلا لتا منگیشکر کے جسم پر پڑھ کر تھوک دیا۔ اس سے ہندو مذہب کے لوگوں کو تکلیف پہنچی ہے۔ ہمارے جذبات مجروح ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مجھے عدالت پر پورا یقین ہے کہ انصاف ہوگا۔ ایڈوکیٹ رمیش سنگھ چندیل نے مقدمہ دائر کیا ہے۔ وکیل نے کہا کہ عدالت ورچوئل چل رہی ہے اس لیے ای فائلنگ کے ذریعے شکایتی خط داخل کیا گیا ہے۔ اس میں آئی پی سی کی دفعہ 295، 295 اے، 500 اور 504 اے کے تحت شکایت درج کی گئی ہے۔

آل انڈیا مسلم پرسنل لا بورڈ کے رکن مولانا خالد رشید فرنگی محلی کے مطابق دعا پڑھ کر پھونک مارنے کو ‘دم’ کہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جب کوئی بیمار ہوتا ہے یا کسی نظر لگ جاتی ہے تو اس کی صحت یابی کے لیے دعائیں پڑھ کر دم کیا جاتا ہے۔ واضح رہے کہ قرآن کی آیت دعا میں پڑھی جاتی ہے، دم کرنا اس شخص تک اپنا اثر پہنچانے کا طریقہ ہے۔ البتہ دعا کے لیے ‘دم’ کرنا ضروری نہیں، لیکن ایسا کیا جا سکتا ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button