Featuredٹیکنالوجی

شاندار بناوٹ اورخصوصیات کے ساتھ رائل اینفیلڈ نے لانچ کی 411cc موٹر سائیکل، جانیے قیمت اور خصوصیات

ریٹرو لک بنانے والی کمپنی رائل اینفیلڈ نے اپنی بہت سے انتظار کی جانے والی موٹر سائیکل Royal Enfield Scream 411 مارکیٹ میں پیش کر دی ہے۔ دراصل، یہ بائیک مارکیٹ میں براہ راست مقابلہ کرنے جا رہی ہے یزدی اسکرمبلر اور یزدی ایڈونچر سے جو حال ہی میں ریلیز ہوئی ہیں۔ اس موٹر سائیکل کو رائل اینفیلڈ نے 411cc سنگل سلنڈر ایئر کولڈ SOHC انجن کے ساتھ لانچ کیا ہے جو ہمالیہ میں بھی استعمال ہوتا ہے۔ یہ انجن 24.3ps کی زیادہ سے زیادہ پاور اور 32Nm کا چوٹی ٹارک پیدا کرتا ہے۔

اگر ہم اس کی قیمت کی بات کریں تو اس موٹر سائیکل کی ابتدائی قیمت 2.03 لاکھ روپے کے ساتھ لانچ کی گئی ہے۔ اس قیمت کے ساتھ بہترین آف روڈ بائیک کا مقابلہ یزدی اسکریبلر اور ہونڈا CB350RS سے ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں

اس میں 19 انچ کے پہیے استعمال کیے گئے ہیں۔ موٹر سائیکل کا گراؤنڈ کلیئرنس 200mm تک کم کر دیا گیا ہے۔ یہ موٹر سائیکل اب پہلے سے زیادہ سڑک پر مرکوز نظر آتی ہے۔ موٹر سائیکل میں لمبی ونڈ اسکرین استعمال نہیں کی گئی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

موٹر سائیکل کے سامنے 41mm کا فورک اور عقب میں مونوشاک ہے۔ سیٹ کی اونچائی ہمالین سے کم ہے۔ ساتھ ہی وزن کے لحاظ سے یہ رائل اینفیلڈ ہمالین سے بھی کم ہے۔ اس موٹر سائیکل کا وزن 185 کلوگرام ہے۔ بریک لگانے کے لیے سامنے میں 300mm ڈسک بریک اور پیچھے میں 240mm ڈسک بریک دی گئی ہیں۔ اس کے علاوہ کمپنی نے اس موٹر سائیکل میں ڈوئل چینل ABS کا استعمال کیا ہے۔ یہ موٹر سائیکل ایک آف روڈ بائیک ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button