CTET QUIZاہم خبریںتازہ ترینتعلیم و روزگاردہلیقومی خبریں

سی ٹیٹ/CTET امتحان 2021 : 16-17 دسمبر کو CTET کے ملتوی امتحان کے لیے نئی تاریخوں کا اعلان، یہاں جانیں امتحان کب منعقد ہوگا؟

نئی دہلی 7 /جنوری (قومی ترجمان) سی ٹیٹ کی 16 اور 17 دسمبر کو ملتوی ہونے والے سی ٹی ای ٹی امتحان اب 17 اور 21 جنوری کو ہوں گے۔

واضح ہو کہ CTET کا انعقاد 16 دسمبر سے کیا جا رہا ہے۔ اس بار یہ امتحان آن لائن لیا جا رہا ہے۔ ایڈمٹ کارڈ پر دی گئی تاریخ کے مطابق امیدوار امتحان میں شامل ہونے جا رہے ہیں۔

دسمبر میں امتحان کے پہلے ہی دن سرور ڈاؤن ہو گیا تھا۔ جس کی وجہ سے 16 اور 17 دسمبر کے امتحانات ملتوی کر دیے گئے تھے ۔ سٹی کوآرڈینیٹر بھارتی نائک نے بتایا کہ امتحان دینے والوں کی تعداد ہر روز مختلف ہوتی ہے۔یہ آن لائن امتحان چھ مراکز پر منعقد کیا جا رہا ہے۔ پہلے یہ امتحان 13 جنوری تک ہونا طے تھا لیکن اب ملتوی کر دیا گیا امتحان 17 اور 21 جنوری کو ہو گا۔ ایسے میں یہ امتحان 21 جنوری تک چلے گا۔

سٹی کوآرڈینیٹر نے کہا کہ پہلے ہی یہ امتحان کووڈ 19 سے بچاؤ کے لیے جاری کردہ ایس او پی کے تحت لیا جا رہا ہے۔ اس طرح ابھی تک کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے۔انہوں نے بتایا کہ جمعرات کو 1422 امیدوار سی ٹی ای ٹی کے مختلف مراکز پر حاضر ہوئے۔ جبکہ 333 امیدوار اس امتحان کو چھوڑ گئے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button