اہم خبریںبین ریاستی خبریںسائنس / کلائمیٹطب و صحتعالمی خبریں

سوئٹزرلینڈ میں خود کشی کی مشین کو ملی منظوری، اب لوگ چلتے پھرتے 1 منٹ میں کر سکیں گے خودکشی

سوئٹزرلینڈ (میڈیا رپورٹ) جہاں پوری دنیا خودکشی کی وجوہات جاننے اور اسے روکنے کی کوشش کر رہی ہے وہیں سوئٹزرلینڈ ایک ایسا ملک ہے جہاں اب خودکشی کی مشین بھی منظور کر لی گئی ہے۔ یہ مشین ایک منٹ میں موت دینے کے لیے بنائی گئی ہے۔

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کی رپورٹ کے مطابق ہر سال 7 لاکھ سے زائد افراد خودکشی کرتے ہیں۔ ان کے علاوہ کروڑوں لوگ خودکشی کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ خاص طور پر 15 سے 19 سال کے نوجوانوں کی تعداد اس میں بہت زیادہ ہے۔ جب کہ پوری دنیا اسے روکنا چاہتی ہے، سوئٹزرلینڈ ایک ایسا ملک ہے جو خودکشی کو فروغ دے رہا ہے۔ خاص طور پر لوگوں کو بغیر درد کے موت کے ذریعے خودکشی کرنے کا اختیار دینا۔ اب یہاں خودکشی کرنے والی مشین بنائی گئی ہے جو ایک منٹ میں موت دے سکتی ہے (Painless Death In 1 Minute)۔

اس ملک نے تابوت کی شکل والی مشین کی منظوری دی ہے۔ اس مشین کے ذریعے کوئی بھی شخص ایک منٹ میں مر جائے گا۔ مشین بنانے والی کمپنی کے مطابق اس کے ذریعے خودکشی کرنے پر کوئی تکلیف نہیں ہوگی۔ اس کے علاوہ وقت صرف ایک منٹ لگے گا. یعنی ایک منٹ میں آپ موت کو گلے لگا لیں گے۔ یہ مشین خصوصی ٹیکنالوجی کے ساتھ کام کرتی ہے۔ اس وجہ سے اس کے ذریعے خودکشی کرنے میں کوئی تکلیف نہیں ہوگی۔

خودکشی کی اس مشین کو بنانے کا سہرا مشہور ڈاکٹر فلپ نِتشکے کو جاتا ہے جنہیں ڈاکٹر ڈیتھ کہا جاتا ہے۔ وہ ایک این جی او کے ڈائریکٹر بھی ہیں۔

اس مشین کے اندر لیٹا شخص خود اپنی موت کو کنٹرول کرےگا ۔ جب وہ مکمل طور پر مرنے کے لیے تیار ہو جائے گا، تب وہ مشین کے اندر کا بٹن دبائے گا۔اس سے مشین کے اندر آکسیجن کی سطح کم ہو جائے گی اور وہ شخص بے ہوش ہونے کے ایک منٹ میں مر جائے گا۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ خود کشی کرنے کے لیے بنائی گئی اس مشین کے علاوہ سوئٹزرلینڈ میں خودکشی کو پہلے ہی قانونی تصور کیا جا چکا ہے۔ اس سے پہلے یہاں معاون خودکشی کی اجازت تھی۔یعنی اگر کوئی خودکشی کرنا چاہتا ہے تو وہ کسی دوسرے شخص کی مدد سے ایسا کر سکتا ہے۔ لیکن اب انسان اکیلا ہی اپنی موت پر مہر لگا سکتا ہے۔ اس مشین کا نام سارکو رکھا گیا ہے۔ یہ بہت مہنگا منصوبہ ہے اور توقع ہے کہ اگلے سال سے یہ فعال ہو جائے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button