اہم خبریں

سمستی پور: پاپا میرے ساتھ روزانہ گندی حرکتیں کرتے ہیں، ماں کو بتاتی تو میں ہی قصوروار ٹھہرتی، بیٹی نے بتائی ٹیچر والد کی درندگی

روسڑا میں ایک حیوان باپ نے بیٹی کو ہوس کا نشانہ بنا کر باپ بیٹی کے مقدس رشتے کو شرمشار اور داغدار کر دیا۔ وہ اسے پچھلے چھ سالوں سے ڈراتا تھا اور اس کے ساتھ گھناؤنا کام کرتا تھا۔ لڑکی روتے روتے اپنی ماں سے بھی اس کی شکایت کرتی تھی لیکن جب اسے ماں کی محبت کا سایہ بھی نہ ملا تو اس نے ہمت جمع کرتے ہوئے اپنے والد کی گندی حرکت کی ویڈیو بنا کر وائرل کردی۔

روسڑا پولیس وائرل ویڈیو کی بنیاد پر حرکت میں آئی ۔

ایس ڈی پی او شہریار اختر اور ایس ایچ او راماشیش کامٹی نے ٹیم فورس کے ساتھ وارڈ نمبر 3 میں واقع اس کے گھر پر چھاپہ مارا تاہم پولیس کی بھنک ملتے ہی وہ گھر سے فرار ہوگیا۔ تقریباً دو گھنٹے تک ممکنہ جگہوں پر چھاپے مارنے کے بعد پولس نے جمعرات کو گناہ گار باپ کو گرفتار کر لیا۔

گھر سے لاپتہ متاثرہ کو بھی پولیس نے اس کے ایک رشتہ دار سے بازیاب کرالیا۔

سب ڈویژنل پولیس آفیسر نے اس معاملے کی تصدیق کی۔ انہوں نے کہا کہ متاثرہ کا بیان خواتین پولیس اسٹیشن سمستی پور میں درج کیا جا رہا ہے۔ معاملے کی گہرائی سے چھان بین کی جا رہی ہے۔ دیگر کئی افراد کا کردار مشکوک بتایا جا رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

تفتیش کے دوران شواہد ملنے پر ضروری کارروائی کی جائے گی۔

دو ہفتے قبل خواتین ہیلپ ڈیسک میں شکایت درج کرائی گئی تھی۔

متاثرہ نے اس سے متعلق ویمن ہیلپ ڈیسک پٹنہ کے نمبر پر شکایت درج کرائی تھی۔ اعلیٰ افسر کی جانب سے بعد از تفتیش کارروائی کا حکم جاری کیا گیا تھا لیکن ایس ڈی پی او کے مطابق متاثرہ خاتون نے روزڈا پولیس اسٹیشن کی خاتون سب انسپکٹر کی جانب سے تفتیش کے دوران شکایت درج کرانے سے انکار کر دیا تھا۔ والد اور دیگر رشتہ داروں کے دباؤ پر اس کی طرف سے انکار کرنا بتایا جا رہا ہے۔

سمستی پور: پاپا میرے ساتھ روزانہ گندی حرکتیں کرتے ہیں، ماں کو بتاتی تو میں ہی قصوروار ٹھہرتی، بیٹی نے بتائی ٹیچر والد کی درندگی

تاہم اس سے متعلق ویڈیو وائرل ہونے کے تقریباً 20 گھنٹے بعد روسڑا پولیس حرکت میں آگئی۔ فوری کارروائی کرتے ہوئے ملزم کو گرفتار کر کے کارروائی شروع کر دی۔

استاد کے ساتھ ساتھ پجاری کے نام کو بھی کیا داغدار ۔

باپ بیٹی کے رشتے کو داغدار کرنے والے اس گنہگار نے ایک استاد اور پادری کے نام کو بھی داغدار کیا ہے۔ بتادیں کہ متاثرہ کے والد اور ان کی اہلیہ مقامی سنسکرت اسکول میں بطور ٹیچر کام کر رہے ہیں۔

گرفتار ملزم پجاری کا کام بھی کرتا تھا۔ شہر کے درجنوں گھروں میں پوجا کرنے کے ساتھ ساتھ وہ کئی مندروں میں پوجا کی رسومات بھی ادا کرتا تھا۔ اس کے اس فعل نے پورے معاشرے کو داغدار کر دیا ہے۔

سخت ترین سزا دینے کا مطالبہ زور پکڑ رہا ہے۔

گھناؤنی حرکت کرنے والے استاد کے والد کی کرتوت منظر عام پر آنے کے بعد لوگوں میں غم و غصہ صاف نظر آرہا ہے۔ اس کی گرفتاری کے بعد اسے سخت ترین سزا دینے کا مطالبہ کیا جا رہا ہے۔ اساتذہ اور پجاری سماج کے ساتھ ساتھ اہل علاقہ بھی اسے پھانسی دینے کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ سب نے متفقہ طور پر اس واقعہ کو روزڈا کے صاف ستھرے امیج پر دھبہ قرار دیا اور کہا کہ ایسے لوگوں کو زمین پر رہنے کا کوئی حق نہیں ہے۔ کئی سماجی تنظیموں سے وابستہ لوگوں نے بھی اس سمت میں آواز اٹھائی ہے۔

بحوالہ : روزنامہ جاگرن

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button