سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

سفر کے دوران الٹی /VOMITING DURING TRAVEL :کہیں آپ کو بھی سفر کے دوران الٹی تو نہیں آتی ، آزمائیں یہ گھریلو ٹوٹکے، ملے گی فوری راحت

سفر کے دوران الٹی آنا/Vomiting In Travelling : اگر آپ ان لوگوں میں سے ایک ہیں جنہیں سفر کے دوران قے یا متلی کی پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو یہ خبر خاص طور پر آپ کے لیے ہے۔ سفر کے دوران اکثر لوگوں کو قے اور بے چینی جیسے مسائل سے گزرنا پڑتا ہے۔ ایسے میں کئی بار لوگ لمبی دوری کا سفر کرنے سے گریز کرتے ہیں۔

تو آج ہم آپ کو کھانے کی کچھ ایسی ہی چیزیں بتانے جارہے ہیں جو آپ کو اپنے ساتھ لے کر چلنی ہیں۔ یہ چیزیں آپ کو قے اور متلی جیسے مسائل سے نجات دلا سکتی ہیں۔

ادرک | Ginger

ادرک میں ایسی خصوصیات ہوتی ہیں جو متلی کے مسئلے کو روکنے میں مدد دیتی ہیں۔ وہ پیٹ کی جلن کو کم کرتے ہیں اور فوری آرام فراہم کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کو سفر کے دوران قے کا مسئلہ درپیش ہے تو آپ سفر کے دوران ادرک اپنے ساتھ ضرور رکھیں۔ آپ ادرک کی چائے پی سکتے ہیں، اسی طرح کینڈی بھی لے سکتے ہیں ۔ یا گرم پانی میں ایک چائے کا چمچ پسی ہوئی ادرک شامل کر سکتے ہیں۔اس سے بے چینی جی متلانا کم ہو جائے گا ۔آپ لونگ کو بھی اپنے ساتھ ایک باکس میں رکھ سکتے ہیں۔ لونگ قے سے فوری آرام دیتی ہے۔

یہ بھی پڑھ سکتے ہیں

کیلا | BANANA

اگر آپ پانی کی کمی محسوس کررہے ہیں یا متلی محسوس کررہے ہیں تو کیلا کھائیں۔ کیلے پوٹاشیم کو بحال کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ کیلا کھانے سے قے کے مسئلے سے کافی حد تک نجات مل جاتی ہے۔ اس لیے اگر آپ لانگ ڈرائیو کے دوران قے اور متلی کے مسئلے سے پریشان ہیں تو کیلا آپ کو اس سے نجات دلانے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔

لیموں | Lemon

اگر آپ کو سفر کے دوران اکثر الٹی آتی ہے یا آپ کو بے چین محسوس ہوتا ہے تو آپ کو اپنے ساتھ لیموں ضرور رکھنا چاہیے۔ لیموں آپ کو قے اور متلی جیسے مسائل سے نجات دلا سکتا ہے۔ سفر کے دوران ہمیشہ گرم پانی اپنے ساتھ رکھیں۔ جیسے ہی آپ کو قے آنے لگے یا متلی آنے لگے تو اس پانی میں لیموں کا رس اور نمک ملا کر پی لیں۔ آپ کو تھوڑی دیر میں اس پریشانی سے نجات مل جائے گی۔

پودینہ | Mint

سفر کے دوران اگر آپ قے اور متلی جیسے مسائل سے پریشان ہیں تو پودینہ آپ کی پریشانی کا بہترین علاج ہوسکتا ہے۔ پودینہ پیٹ میں ٹھنڈک کو برقرار رکھتا ہے اور پٹھوں کو بھی آرام دیتا ہے۔ آپ چاہیں تو پودینے کی گولیاں کھا سکتے ہیں یا پودینے کا شربت بنا کر بھی پی سکتے ہیں۔

اعلانِ دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button