Featuredاہم خبریںطب و صحت

سردیوں میں ضرور کھائیں ہرا لہسن ، ہائی بلڈ پریشر، فالج سمیت ان بیماریوں سے رہیں گے محفوظ

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے سبز لہسن کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

آپ نے لہسن ضرور کھایا ہوگا۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سبز لہسن کھایا ہے؟ سبز لہسن؛ لہسن کے اُگے ہوئے پتوں کی ایک شکل ہے جو پیاز کے پتوں کی طرح نظر آتی ہے۔ درحقیقت سبز لہسن اپنی طبی خصوصیات کی وجہ سے صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامن سی، بی، مینگنیز، فاسفورس، سیلینیم، منرلز جیسے بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس میں اینٹی آکسیڈینٹ، اینٹی فنگل، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی وائرل اور مائکروبیل خصوصیات بھی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ سبز لہسن کے استعمال کے صحت کے لیے کیا کیا فوائد ہیں۔

دل کی بیماری میں مؤثر

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے سبز لہسن کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہ کولیسٹرول کو کم کرنے اور خون کو پتلا کرنے میں موثر ہے۔ دل کی بیماریاں جیسے ہائی بلڈ پریشر، فالج وغیرہ اس کے استعمال سے دور رہتی ہیں۔

کینسر سے بچاؤ

سبز لہسن اینٹی آکسیڈینٹ ایلیسن سے بھرپور ہوتا ہے۔ سردیوں میں اس کا باقاعدگی سے استعمال سیلولر میوٹیشن اور کینسر کے خلیوں کو بڑھنے سے روکتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا استعمال گردے، پھیپھڑوں، منہ اور گلے کے کینسر سے بچاتا ہے۔ اس لیے ہرا لہسن ضرور استعمال کریں۔

نظام انہضام میں مفید

سبز لہسن سوزش کو دور کرنے والی خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ پیٹ سے متعلق مسائل جیسے پیٹ میں درد، اپھارہ، جلن وغیرہ کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ اس کا استعمال کریں تو پیٹ کے مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کا نظام ہاضمہ بھی ٹھیک رہے گا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

مدافعتی نظام کو فروغ دینے میں معاون ۔سبز لہسن میں سلفیورک اور آرگینک ایسڈز موجود ہوتے ہیں جو ہمارے جسم کے مدافعتی نظام کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ کئی بیماریوں سے بھی محفوظ رکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ کسی بھی قسم کے انفیکشن، سوجن، درد اور الرجی جیسے مسائل کو روکنے میں بھی کارآمد ہے۔ اگر آپ نزلہ زکام سے لڑ رہے ہیں تو ہر روز اپنے سلاد یا کھانے میں سبز لہسن شامل کرنا آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

بلڈ شوگر لیول کرے کنٹرول

سبز لہسن خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ذیابیطس کے مریض اسے اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ اس کے استعمال سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہے گا۔

بلڈ پریشر

یہ ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کے لیے بہت موثر ہے۔ اس کے استعمال سے ہائی بلڈ پریشر کو کم کیا جا سکتا ہے۔ ہائی بلڈ پریشر والے اس کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔


ڈس کلیمر: یہ معلومات آیورویدک نسخوں کی بنیاد پر دی گئی ہیں۔ قومی ترجمان ان کی کامیابی یا اس کی صداقت کی تصدیق نہیں کرتا۔ ان کا استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ ضرور کریں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button