طب صحت

سردیوں میں جلد کی دیکھ بھال: سردیوں میں خشک اور بے جان جلد سے ہیں پریشان ، آزمائیں یہ 3 حیرت انگیز ٹوٹکے


موسم کی تبدیلی سے جلد خشک اور بے جان ہونے لگتی ہے۔ بعض اوقات ٹھنڈی ہوائیں جلد کو خشک کر دیتی ہیں جس کی وجہ سے جلد کی نمی آہستہ آہستہ ختم ہونے لگتی ہے۔ اس دوران جلد پر خارش شروع ہوجاتی ہے۔ چند ہی دنوں میں جلد کی چمک کہیں کھو جاتی ہے۔زیادہ تر لوگوں کو سردیوں کے موسم میں اس پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس سے بچنے کے لیے بہت سے لوگ مہنگی اور مہنگی مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں، تاکہ کھوئی ہوئی رنگت واپس آجائے، لیکن بعض اوقات کئی طرح کی کریمیں استعمال کرنے کے بعد بھی جلد میں زیادہ فرق نہیں پڑتا۔ ایسی صورت حال میں آپ چند گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے جلد سے متعلق مسائل سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔


جلد کو صحت مند بنانے کے لیے ان گھریلو ٹوٹکوں پر عمل کریں۔


ناریل کا تیل


خشک جلد کو صحت مند بنانے کے لیے آپ ناریل کے تیل کی مدد لے سکتے ہیں۔ ناریل کا تیل جلد کے لیے بہت اچھا ہے۔ میڈیم چین فیٹی ایسڈز سے بھرپور، ناریل کا تیل جلد کی خشکی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے، جس سے آپ کی جلد کی نمی برقرار رہتی ہے۔ یہ فوری طور پر جلد میں جذب ہو جاتا ہے اور باریک لکیروں اور جھریوں کو کم کرتا ہے۔ اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ناریل کا تیل آپ کی جلد کو نرم اور صحت مند بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے سونے سے پہلے اپنے ہاتھوں اور پیروں کو اچھی طرح صاف کریں۔ اس کے بعد ناریل کے تیل سے 5 منٹ تک اچھی طرح مالش کریں۔ رات بھر لگا رہنے دیں صبح صاف پانی سے نہائیں۔

دودھ اور ہلدی

دودھ اور ہلدی نہ صرف آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں بلکہ آپ کی جلد کے لیے بھی بہت موثر ہیں۔ قوت مدافعت بڑھانے اور بیماریوں سے لڑنے کے لیے ہلدی والا دودھ پینے کی روایت یہاں برسوں سے چلی آ رہی ہے۔اسی طرح ہلدی اور دودھ جلد سے متعلق مسائل کو دور کرکے آپ کی خوبصورتی میں اضافہ کرسکتے ہیں۔اس کے لیے چٹکی بھر ہلدی، ایک چھوٹا چمچ شہد اور تھوڑا سا دودھ ملا کر پیسٹ تیار کریں۔ اب اسے خشک جلد پر لگائیں اور خشک ہونے دیں۔ خشک ہونے کے بعد اسے دھو لیں۔ اس پیسٹ کو ہفتے میں دو بار آزمائیں۔

ایلو ویرا


دواؤں جیسی خصوصیات سے بھرپور ایلو ویرا میں ہائیڈریٹنگ اور موئسچرائزنگ خصوصیات ہیں۔ ایلو ویرا جیل چہرے کو صاف کرنے کے ساتھ ساتھ چہرے کی باریک جھریوں کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے رات کو سونے سے پہلے اپنے چہرے کو صاف پانی سے دھو لیں۔ اس کے بعد ایک چمچ تازہ ایلوویرا جیل چہرے پر اچھی طرح لگائیں۔ اسے رات بھر لگا رہنے دیں اور صبح صاف پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کی جلد سے متعلق مسائل بھی ختم ہو جائیں گے اور آپ کی جلد بھی نرم ہو جائے گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button