Featuredاہم خبریںٹیکنالوجیعالمی خبریں

سب سے بڑا سرچ انجن گوگل میں بہار کے طالب علم رتوراج نے نکالی غلطی ، گوگل دے گا لاکھوں روپے کا انعام

  • رتوراج بتاتے ہیں کہ گوگل سب سے بڑا سرچ انجن ہے لیکن بلیک ہیٹ ہیکرز اس کی سائٹ پر حملہ کر سکتے ہیں۔

بہار،2 فروری – کے بیگوسرائے ضلع کے ایک طالب علم کو دنیا کے سب سے بڑے سرچ انجن گوگل میں ایک غلطی کا پتہ چلا ہے۔ جب اس نے اس غلطی کی معلومات گوگل کو بھیجی تو گوگل نے بھی اس غلطی کو قبول کرتے ہوئے کہا کہ یہ سائٹ کی بہت بڑی غلطی ہے۔ کوئی بھی بلیک ہیٹ ہیکر اس کا فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

کیا آپ موبائل فون سے ووٹر کارڈ ڈاؤن لوڈ کرنا چاہتے ہیں؟ یہاں کلک کریں! Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

گوگل نے طالب علم کا نام اپنے محقق کی فہرست میں ڈال کر اسے گوگل ہال آف فیم ایوارڈ سے نوازا ہے۔ اور اس پر 31 ہزار ڈالر سے زائد کا انعام بھی دیا جاتا ہے۔ حالانکہ یہ کارنامہ بیگوسرائے کم آئی آئی ٹی منی پور میں بی ٹیک دوسرے سال کے طالب علم رتوراج چودھری نے انجام دیا ہے۔ رتوراج سائبر سیکورٹی پر الگ سے ریسرچ کر رہے ہیں۔ رتوراج کے والد جیولری بزنس مین ہیں۔ اس کی بگ ہٹنگ ابھی بھی P-2 کے مرحلے میں ہے۔ جیسے ہی وہ P-0 پر پہنچے گا اسے انعام کی رقم مل جائے گی۔

رتوراج بتاتے ہیں کہ گوگل سب سے بڑا سرچ انجن ہے لیکن بلیک ہیٹ ہیکرز اس کی سائٹ پر حملہ کر سکتے ہیں۔ اس غلطی کا پتہ لگانے کے بعد اس نے گوگل کو اس سے آگاہ کیا۔ جس کے بعد کمپنی اسے بہتر کر رہی ہے۔ ریتو کا کہنا ہے کہ انہیں بچپن سے ہی سائبر سیکیورٹی میں خاص دلچسپی تھی۔ رتوراج کے دسویں کا امتحان پاس کرنے کے بعد وہ کوٹا چلا گیا اور وہاں سے 12ویں کیا۔ فی الحال IIT منی پور سے کمپیوٹر سائنس میں B.Tech کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ سائبر سیکورٹی کورس بھی کر رہے ہیں۔

سائبر سیکیورٹی کے حوالے سے انٹرنیٹ کے ذریعے کیے جانے والے تمام اعمال، سائٹس، ایپس وغیرہ کی سیکیورٹی میں بلیک ہیٹ ہیکر اکثر حملہ کرتے ہیں۔ کبھی وہ بڑی کمپنیوں کا ڈیٹا چوری کر کے اسے پبلک کر دیتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں تمام کمپنیاں اخلاقی ہیکرز کو بگ ہنٹنگ کے لیے اپنی سائٹس میں بگ ہنٹنگ کے لیے مدعو کرتی ہیں۔ کوئی بھی ہیکر جو ان کی سائٹ میں غلطی پائے گا اسے لاکھوں روپے کا انعام دیا جاتا ہے۔

معلومات کے لیے آپ کو بتاتے چلیں کہ بگ ہنٹر کو اپنی اننگز P-5 سے شروع کرنی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ہیکر کے ذریعہ مسئلہ کتنا سنگین پایا گیا ہے۔ P-5 پہلا مرحلہ ہے یعنی خرابی پائی جاتی ہے لیکن خطرہ زیادہ نہیں۔ P-2 کا مطلب ہے کہ غلطی اہم ہے اور اسے درست کرنے کے لیے ایک ٹیم تعینات کی گئی ہے۔ اصلاح کے بعد اسے P-1 اور پھر P-0 ملتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button