Featuredبہاردہلی

سال 2023 سے دارالحکومت پٹنہ سے نیپال اور بھوٹان کے لیے ایئر لائن سروس ہوگی شروع ، جانیے مکمل تفصیلات

بہار: 4 ،مارچ (قومی ترجمان) دارالحکومت پٹنہ میں نیا ٹرمینل سال 2023 تک مکمل طور پر تیار ہو جائے گا۔ اس کی تعمیر کا کام بہت تیزی سے جاری ہے۔ نئے ٹرمینل کی تعمیر کے بعد پٹنہ سے مختصر فاصلے کی بین الاقوامی پروازیں چلائی جا سکیں گی۔ ٹرمینل کے تیار ہونے کے بعد دارالحکومت پٹنہ سے نیپال اور بھوٹان کے لیے فضائی سروس شروع کی جائے گی۔

دراصل یہ باتیں جئے پرکاش نارائن انٹرنیشنل ایئرپورٹ (جے پی این آئی) کے ڈائریکٹر بی سی ایچ نیگی نے بدھ کو بہار چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹریز (بی سی سی آئی) سے وابستہ تاجروں کے ساتھ ایک میٹنگ میں کہیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

انہوں نے کہا کہ پٹنہ ایئرپورٹ کا رن وے چھوٹا ہے۔ اور رن وے مختصر ہونے کی وجہ سے یہاں سے 3 گھنٹے سے زیادہ بین الاقوامی پروازیں شروع نہیں کی جا سکتیں۔ ہوائی اڈے کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ہوائی اڈے کے اندر مسافروں کی سہولیات کو بڑھانے کے لیے جگہ کی کمی ہے۔ اور اس کی وجہ سے وہ مسافروں کو سہولیات فراہم نہیں کر پا رہے ہیں۔

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

یہ بھی پڑھیں

بی سی سی آئی کے صدر پی کے اگروال نے کہا کہ پٹنہ ہوائی اڈے پر مسافروں کی تعداد میں اضافہ دیکھا گیا ہے۔ انہوں نے درخواست کی کہ مسافروں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے مطابق ہوائی اڈے پر مسافروں سے متعلق سہولیات کو مزید بہتر بنایا جائے۔ انہوں نے ایئرپورٹ ڈائریکٹر کو ایک میمورنڈم بھی دیا۔ ان میں پٹنہ سے گوہاٹی، باگڈوگرہ، جے پور اور سورت کے لیے براہ راست فضائی سروس اور پٹنہ-پونے فضائی سروس کا دوبارہ آغاز، سیکورٹی چیک میں ٹرے کی شناخت کے لیے مسافر کے ساتھ ٹوکن ٹرے رکھنا، ہر موسم میں لینڈنگ کی سہولت دستیاب کرانے سمیت دیگر چیزیں، سکینرز اور کاؤنٹرز کی تعداد میں سیکورٹی چیک کے لیے اضافہ کی مانگ بھی شامل ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button