Featuredسنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

رات میں ان یہ 5 چیزوں کو لگانا ہے بہت فائدہ مند ، اگلی صبح چمکتی ہوئی نظر آئے گی جلد

جلد کی دیکھ بھال / Skin Care : دن بھر دفتر اور گھر کے کاموں میں مصروف رہنے کی وجہ سے کئی بار ہمیں اپنا خیال رکھنے کا وقت نہیں ملتا۔ ایسی حالت میں جلد دھندلا ہونے لگتی ہے اور اپنی چمک کھو بیٹھتی ہے۔ اگر آپ بھی ایسا ہی محسوس کر رہے ہیں تو آپ کو اپنی جلد کے لیے وقت نکالنے کی ضرورت ہے۔ اگر دن میں یہ ممکن نہ ہو تو رات کو سونے سے پہلے اپنی جلد کا خاص علاج کریں، اس سے آپ کی جلد کی کھوئی ہوئی چمک واپس آجائے گی۔

آپ اپنی جلد کے مطابق قدرتی چیزوں کا استعمال کرکے اپنی جلد کو جوان بنا سکتے ہیں۔

یہاں ہم کچھ قدرتی چیزوں سے بنے ماسک کے بارے میں بتا رہے ہیں جنہیں آپ بغیر کسی ٹینشن کے لگا سکتے ہیں ان کے کوئی مضر اثرات مرتب نہیں ہوتے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

Face Mask For Skin At Night 
رات کے وقت جلد کے لیے فیس ماسک

لیمن اور فریش کریم فیس ماسک

کریم میں پائے جانے والے فیٹی ایسڈز آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی لیموں کی بلیچنگ خصوصیات جلد کو ٹون کرنے اور اسے تیل سے پاک رکھنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں ایک بڑا چمچ کریم لیں اور اس میں لیموں کا رس ملائیں۔ اب اس پیسٹ کو چہرے پر مساج کرتے وقت لگائیں اور چھوڑ دیں۔ اگلی صبح اسے دھو لیں، اثر نظر آئے گا۔

سبز چائے – آلو کا رس

سبز چائے ہماری صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے، اسی طرح یہ ہماری جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ آپ گرین ٹی بیگ کو ابال کر ٹھنڈا کر لیں۔ اب ایک پیالے میں سبز چائے اور آلو کا رس مکس کریں اور اسے روئی کے پیڈ یا بالز کی مدد سے چہرے پر لگائیں۔ اسے رات بھر لگا رہنے دیں اور اگلی صبح اٹھنے کے بعد چہرہ دھو لیں۔

ہلدی اور دودھ

کچا دودھ بہت اچھا اینٹی ٹینر سمجھا جاتا ہے۔ یہ سن ٹین کے گھریلو علاج کے لیے ایک بہترین آپشن ہے۔ دوسری جانب ہلدی میں جراثیم کش خصوصیات ہوتی ہیں اس لیے یہ جلد کو نکھار بھی دیتی ہے۔ اس ماسک کو تیار کرنے کے لیے ایک پیالے میں تقریباً آدھا چائے کا چمچ ہلدی اور کچا دودھ مکس کریں۔ اسے انگلیوں کی مدد سے اپنی گردن اور چہرے پر لگائیں۔ کچھ دیر لگا رہنے دیں پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

تربوز کا رس

تربوز وٹامن سی کے ساتھ ساتھ وٹامن اے سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ تربوز چہرے پر لگانے سے بڑھتی عمر کے آثار کم ہوتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو تربوز سے رس نکال کر روئی کی مدد سے چہرے پر لگانا ہوگا۔ رات بھر چھوڑنے کے بعد صبح دھو لیں۔

عرق گلاب

عرق گلاب نہ صرف جلد میں چھپی گندگی کو دور کرتا ہے بلکہ ہماری جلد کو چمکدار اور نرم بھی بناتا ہے۔ روئی میں عرق گلاب ڈال کر سونے سے پہلے چہرے پر لگائیں۔

دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

یہ بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button