Life StyleTravelاہم خبریںاہم خبریں، تازہ سرخیاںتازہ تریندہلیقومی خبریں

دیسی Cyborg Yoda الیکٹرک موٹرسائیکل، شاندار انداز میں رائل اینفیلڈ کو دے رہی ہے مقابلہ

اگنیٹرون پرائیویٹ لمیٹڈ (Ignitron Motocorp Pvt Ltd نے Cyborg) کے ساتھ ہندوستان کے دو پہیوں والی الیکٹرک وہیکل موٹر بائیک پیش کر رہی ہے ۔

پریمیم الیکٹرک موٹر بائیکس کی رینج کے بارے میں بات کرتے ہوئے کمپنی نے کہا کہ Cyborg Yoda الیکٹرک موٹر سائیکل سمارٹ، محفوظ اور ماحول دوست ہے۔ کمپنی نے اپنا پلانٹ مانیسر، گروگرام میں قائم کیا اور الیکٹرک موٹر سائیکلوں کی تیاری شروع کی۔ لیکن اسے ہندوستانی بازار میں لانے میں کچھ وقت لگے گا۔

کمپنی نے دعویٰ کیا کہ وہ 2022-23 میں 40,000 یونٹس تیار کرے گی۔ اس کے ساتھ ساتھ کمپنی سپر ڈسٹری بیوٹرز اور سروس سینٹرز پر بھی کام کر رہی ہے جس سے کمپنی کا سیلز اور مارکیٹنگ نیٹ ورک بھی مضبوط ہوگا۔ یہی کمپنی Cyborg الیکٹرک موٹرسائیکل کو تین ویرینٹ میں پیش کرے گی۔ جس کا پہلا پروڈکٹ کروزر ماڈل Yoda ہے جو ایک بدلی جانے والی بیٹری کے ساتھ ہندوستان کی پہلی الیکٹرک کروزر موٹر سائیکل ہے ۔

اگنیٹرون Ignitron MotoCorp کمپنی اپنے تیار کردہ موٹرسائیکلوں کے لیے بیٹری سویپنگ اسٹیشن بنا رہا ہے اور سڑک کے ساتھ ہر 1 کلومیٹر پر چارجنگ اسٹیشن بھی لگا رہا ہے جو 30 منٹ میں 50 فیصد تک چارج کر سکتے ہیں۔اس کے ساتھ چارجنگ اسٹیشنز کے مالکان کو سروس فری اور سپلائی کے علاوہ پریمیم چارج کا فائدہ بھی دیا جائے گا۔

راگھو کالرا بانی Ignitron اMotocorp Pvt Ltd نے کہا "ہمیں اپنے نئے برانڈ Cyborg کے ساتھ الیکٹرک ٹو وہیلر موٹر بائیک کے سیگمنٹ میں داخلے کا اعلان کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے۔ ہندوستان تیزی سے ای وی کو اپنانے کی راہ پر گامزن ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button