اہم خبریںبہارجرائم و حادثاتدربھنگہ

دربھنگہ میں زمینی تنازعہ میں 4 لوگوں کو جلایا : خاتون کے پیٹ میں پل رہے 8 ماہ کے بچے کی موت، 2 لوگ 75 فیصد سے زیادہ جھلسے ۔ 41 پر ایف آئی آر

  • ریتا جھا اور شیو کمار جھا کے درمیان زمین کا تنازع چل رہا ہے۔ معاملہ عدالت میں ہے۔ اسی دوران یہ واقعہ پیش آیا۔
  • منوج کو 5 ڈھور زمین کے لیے زندہ جلایا گیا، سٹی تھانے کے جی ایم روڈ پر آگ لگا کر زندہ جلانے کی کوشش کا معاملہ ضلع کے لیے نیا نہیں ہے۔

دربھنگہ، 12 فروری – دربھنگہ میں زمینی تنازعہ میں جی ایم روڈ پر شری ناتھ جھا کے گھر میں جمعرات کی رات پٹرول چھڑک کر آگ لگا دی گئی۔ جس میں سری ناتھ جھا کی حاملہ بیٹی پنکی کا آٹھ ماہ کا بچہ پیٹ میں ہی مر گیا۔ اس میں پنکی جھا، سنجے جھا، نکی جھا اور پوجا جھا جھلس گئے۔ پنکی جھا اور سنجے جھا کی نازک حالت کو دیکھتے ہوئے ڈی ایم سی ایچ کے ڈاکٹروں نے انہیں پٹنہ ریفر کر دیا۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

پنکی جھا 75 فیصد اور سنجے جھا 90 فیصد جھلس چکے ہیں۔ نکی اور پوجا کی ٹانگ میں گہرا زخم ہے۔ شری ناتھ جھا کی بیوی ریتا جھا کا تعلق دربھنگہ کے شاہی خاندان سے ہے۔ وہ راجکمار کمار کپلیشور سنگھ کی حقیقی چھوٹی خالہ ہیں۔

ریتا جھا اور شیو کمار جھا کے درمیان زمین کا تنازع چل رہا ہے۔ معاملہ عدالت میں ہے۔ اسی دوران یہ واقعہ پیش آیا۔

پنکی کی بہن نکی جھا کے بیان پر ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ اس میں مدھوبنی ضلع کے لڈنیا تھانہ علاقے کے شیوکمار جھا کے علاوہ 40 نامعلوم افراد کو ملزم بنایا گیا تھا۔ واقعہ کی تحقیقات میں پولیس کی بے حسی سے اہل محلہ میں غم و غصہ پایا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

واقعے میں پولیس افسر کا کردار بھی مشکوک بتایا جا رہا ہے ۔اس واقعے کے حوالے سے اسپیشل برانچ کی ٹیم نے متاثرہ فریقین کے بیانات لے کر رپورٹ پولیس ہیڈ کوارٹر بھجوا دی ہے۔ ایک سینئر پولیس افسر کے کردار کو مشکوک قرار دیا گیا ہے۔ متاثرہ کے اہل خانہ نے بتایا کہ بدھ کی رات بھی حملہ آوروں نے گھر پر جے سی بی سے حملہ کیا تھا۔ ہتھیار وغیرہ بھی چمکا رہے تھے۔ اگلے دن جمعرات کو ریتا جھا ایس ایس پی سے ملنے ان کے دفتر گئیں۔ تاہم انہیں ملنے نہیں دیا گیا۔ وہاں تعینات ایک پولیس اہلکار نے درخواست کے ساتھ خاتون کو سٹی پولیس اسٹیشن بھیج دیا۔ وہاں پولیس نے کوئی کارروائی نہیں کی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

منوج کو 5 ڈھور زمین کے لیے زندہ جلایا گیا، سٹی تھانے کے جی ایم روڈ پر آگ لگا کر زندہ جلانے کی کوشش کا معاملہ ضلع کے لیے نیا نہیں ہے۔

اس میں ماضی میں بھی صرف 5 دھر زمین کے لیے زندہ جلانے کا واقعہ پیش آ چکا ہے۔ 25 مارچ 2017 کو لہریا سرائے ٹاور چوک کے قریب دن دیہاڑے پیٹرول چھڑک کر زندہ جلانے کا واقعہ پیش آیا ہے۔ منوج کمار چودھری کو لہریا سرائے ٹاور سے صرف 500 گز کے فاصلے پر زمین کے تنازعہ کے معاملے میں زندہ جلا دیا گیا تھا۔ اس سے پہلے منوج کمار چودھری کو مارا پیٹا گیا تھا۔ اس کے بعد جسم پر پٹرول چھڑک کر آگ لگا دی گئی۔ وہ ادھر ادھر بھاگنے لگا تھا ۔

سورس : روزنامہ بھاسکر

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button