سنڈے اسپیشلطب و صحتگوشہ خواتین و اطفال

جلد کی دیکھ بھال /Skin Care : پمپل اور داغ دھبے کچھ ہی دنوں میں ہو جائیں گے ختم، بس بیسن میں ملائیں یہ ایک چیز ، پھر چہرہ چمکنے لگے گا

چنے کا آٹا یا چنے کی دال کا پاؤڈر، یہ کاربوہائیڈریٹس اور پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے اور جلد کے لیے قدرتی صفائی کا کام کرتا ہے۔ جلد کو صاف کرنے کے لیے مصنوعی کلینر کے مقابلے میں یہ بہت قدرتی اور محفوظ آپشن ہے۔ بیسن جلد کو صاف کرتا ہے اس کے ساتھ یہ جلد سے چپچپا پن کو دور کرتا ہے اور اس سے جڑے کئی مسائل سے نجات دلاتا ہے۔

فیس پیک اردو میں / face pack at home in Urdu

بیسن میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو جلد کو کئی مسائل سے بچاتی ہیں۔ چنے کا آٹا نہ صرف چہرے کو صاف کرتا ہے بلکہ ایکنی کے مسئلے سے بھی نجات دلاتا ہے۔ اس کے ساتھ پھیکا پن دور کرکے اسے نرم بناتا ہے۔ اس کے ساتھ چنے کا آٹا جلد پر چمک لانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

چنے کے آٹے کے ان فوائد کے لیے آپ کو یہ بھی جاننا ہوگا کہ اسے چہرے پر کیسے لگانا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ چنے کے آٹے کو چہرے پر کیسے اور کتنی دیر تک لگانا ہے تاکہ آپ اس کے تمام خواص سے فائدہ اٹھا سکیں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

چنے کا آٹا چہرے پر لگانے کا صحیح طریقہ

benefits of applying gram flour on the face

پمپل کے لیے بیسن اور کھیرے کا پیسٹ

جلد کی دیکھ بھال /Skin Care : پمپل اور داغ دھبے کچھ ہی دنوں میں ہو جائیں گے ختم، بس بیسن میں ملائیں یہ ایک چیز ، پھر چہرہ چمکنے لگے گا

چنے کا آٹا بھی پھنسیوں کو کنٹرول کرتا ہے، اس کے لیے آپ چنے کے آٹے میں کھیرے کو ملا دیں۔ کھیرے کا پیسٹ بنا کر اس میں چنے کا آٹا ملا دیں۔ اس پیسٹ کو اچھی طرح مکس کرنے کے بعد چہرے پر لگائیں، تقریباً 20 سے 25 منٹ بعد دھو لیں۔ اس پیسٹ کو لگانے سے چہرے کے دھبوں سے بھی نجات ملے گی اور چمک بھی آئے گی۔

تیل والی جلد کے لیے چنے کا آٹا کیسے لگائیں؟

اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو چنے کے آٹے کو دہی میں ملا کر چہرے پر لگائیں، یہ دونوں چیزیں زیادہ سیبم بننے سے روکتی ہیں، جس کی وجہ سے چہرے پر چپچپا پن کو کافی حد تک کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔ اس پیک کو چہرے پر لگانے سے پہلے چہرے کو صاف کر لیں اور اس کے بعد اس پیک کو لگائیں۔ اس پیک کو تقریباً 20 منٹ تک رکھنے کے بعد اسے پانی سے دھو لیں۔

بیسن ملائی دور کرے گی خشکی

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

چنے کے آٹے میں ملا کر کریم لگانے سے نہ صرف چہرہ ملائم ہوتا ہے بلکہ جلد میں نمی بھی آتی ہے۔ آپ چنے کا آٹا ملا کر چہرے پر کریم لگائیں اور خشک ہونے دیں، سوکھنے کے بعد دھو لیں۔ یہ سردیوں کے لیے بہترین کلینزر ہے۔

اگر پھیکی پڑ رہی ہے جلد تو چنے کے اس پیسٹ کو لگائیں۔

اگر جلد پھیکی نظر آنے لگی ہے تو چنے کے آٹے میں ملتانی مٹی، عرق گلاب اور چٹکی بھر ہلدی ملالیں۔ اس پیسٹ کو اپنے چہرے کے ساتھ ساتھ گردن پر بھی لگائیں۔ اس کے بعد ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں اور تقریباً 15 منٹ بعد چہرہ دھو لیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button