اہم خبریںبین ریاستی خبریںتعلیم و روزگار

جاب الرٹ : گیٹ مین کے عہدوں پر بھرتی کر رہا ہے انڈین ریلوے ، 10ویں پاس بھی دے سکتے ہیں درخواست

نئی دہلی (قومی ترجمان) جو لوگ بھارتی ریلوے میں نوکری کرنا چاہتے ہیں ان کے لیے ایک سنہرہ موقع ہے کیونکہ کم تعلیم یافتہ امیدوار بھی ان آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ شمال مشرقی ریلوے نے گیٹ مین کے عہدوں پر بھرتی کا نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ ان آسامیوں کے لیے درخواست دینے کے لیے امیدوار کا دسویں پاس ہونا ضروری ہے۔ امیدواروں کا انتخاب ان کی فوجی سروس کی مدت کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار درخواست دینے کے لیے سرکاری ویب سائٹ http://ner.indianrailways.gov.in پر جا کر درخواست دے سکتے ہیں

یہ بھی پڑھیں ایک فرد اوسطاً روزانہ موبائل پر کتنا وقت گزارتا ہے ؟


نوٹیفکیشن کے مطابق ریلوے لکھنؤ ڈویژن اور عزت نگر ڈویژن میں گیٹ مین کے عہدوں پر بھرتی کرے گا۔ جس کے لیے تعلیمی قابلیت 10ویں رکھی گئی ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے امیدوار سرکاری ویب سائٹ پر جا سکتے ہیں۔ ان آسامیوں کے لیے درخواست دینے کے لیے کوئی فیس نہیں لی جائے گی۔ اس بھرتی مہم کے تحت ملازمتیں آئین کی بنیاد پر دی جائیں گی۔ اگر کام تسلی بخش نہ پایا گیا تو کنٹریکٹ کی مدت ختم کر دی جائے گی۔


ان عہدوں پر ہوگی بھرتی


نوٹیفکیشن کے مطابق شمال مشرقی ریلوے میں گیٹ مین کے عہدے کے لیے کل 323 سیٹ پر تقرری ہونی ہے ۔ ان آسامیوں پر درخواست کرنے والے امیدواروں کو لکھنؤ اور عزت نگر ڈویژن میں تقرری ملے گی۔ لکھنؤ ڈویژن میں 188 اور عزت نگر ڈویژن میں 135 آسامیوں پر بھرتی کی جائے گی۔

بہار میں ESIC نے 96 آسامیوں کے لیے نکالی ویکینسی، 10ویں-12ویں پاس نوجوانوں کے لیے موقع، تنخواہ 81,000 تک ؛ جلدی کریں آن لائن اپلائی


یہ ہوگی تنخواہ


نوٹیفکیشن کے مطابق کنٹریکٹ کی بنیاد پر گیٹ مین کے عہدے پر تعینات ہونے والے امیدواروں کو 25 ہزار روپے پے سکیل دیا جائے گا۔

حد عمر




نوٹیفکیشن کے مطابق امیدوار کی عمر یکم جولائی 2022 تک 65 سال سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔


تعلیمی قابلیت



اس پوسٹ کے لیے صرف 10ویں پاس یا اس کے مساوی امیدوار ہی درخواست دے سکتے ہیں۔



ماخذ: اے بی پی نیوز

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button