Featuredٹیکنالوجیموبائل ،لیپ ٹاپ، فیچرس

بینک اکاؤنٹ ہیک ہونے کا لگتا ہے ڈر، تو فون کو سائبر حملے سے بچانے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے یہ 3Apps

اسمارٹ فونز کے دور میں سائبر کرائم بھی بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ سائبر مجرم آپ کا فون ہیک کرتے ہیں، آپ کی تمام اہم معلومات چرا لیتے ہیں اور پھر آپ کے فون کو غیر قانونی سرگرمیاں انجام دینے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ آج ہم آپ کو کچھ ایسی ایپس کے بارے میں بتائیں گے، جن کے استعمال سے آپ اسمارٹ فون اور آن لائن سرگرمیوں کی حفاظت کو مضبوط بنا سکتے ہیں۔

ہم بتاتے چلیں کہ آپ کے فون کو ان سائبر حملوں سے بچانے کے لیے کیا کرنا چاہیے۔

۔ڈیفنس ایپ DeFNCE App فون کی مجموعی سیکیورٹی کے لیے ایک سائبر سیکیورٹی ایپلی کیشن ہے، جو iOS اور Android اسمارٹ فونز دونوں کے ساتھ مطابقت رکھتی ہے۔ اس ایپ کو استعمال کرکے آپ اپنے اسمارٹ فون میں بغیر کسی ٹینشن کے آن لائن براؤزنگ کر سکیں گے۔ DeFNCE ایپ آپ کے اسمارٹ فون پر انسٹال کردہ تمام ایپلیکیشنز کو چیک کرتی ہے اور آپ کو مطلع کرتی ہے کہ آیا وہ ایپ آپ کے لیے کوئی خطرہ لاحق ہے۔

یہ ایپ موبائل میں ڈاؤن لوڈ کی گئی ان ایپس کی نشاندہی کرتی ہے اور بتاتی ہے کہ کون سی ایپ ڈیٹا لیک کر رہی ہے۔ اس کی مدد سے، آپ اپنے فون کی تمام سیٹنگز جیسے وائی فائی سیٹنگز، بلوٹوتھ سیٹنگز اور پرمیشنز کو چیک کر سکتے ہیں اور جان سکتے ہیں کہ سب کچھ ٹھیک سے کام کر رہا ہے یا نہیں، ڈی ایف این سی ای ایپ سائبر حملے یا ڈیٹا کی خلاف ورزی میں بھی آپ کو اطلاعات فراہم کرتی ہے۔ اور آپ کے ڈیٹا اور پاس ورڈ کی ہیک ہونے سے حفاظت کرتی ہے۔

Authy ایپ (To-factor Authentication کے لیے) Authy ایک ایسی ایپ ہے جس کی مدد سے آپ اپنے تمام اکاؤنٹس جیسے فیس بک، جی میل، انسٹاگرام، ایمیزون کو 2FA (Two-factor Authentication) سے جوڑ سکتے ہیں۔

۔ Authenticationکی مدد سے سیکیور بنایا جا سکتا ہے۔ دنیا بھر کے سائبر سیکیورٹی ماہرین کا ماننا ہے کہ آن لائن سرگرمیاں خاص طور پر انٹرنیٹ بینکنگ، ای میل، بٹ کوائن کی لین دین اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ٹو فیکٹر تصدیق سے اس کے ہیک ہونے کے امکانات کم ہوجاتے ہیں

آپ کا پاس ورڈ اور ہمیشہ بدلتا ہوا OTP مل کر لاگ ان اکاؤنٹس کو دوہرا تحفظ فراہم کرتا ہے۔ ایک سے زیادہ اکاؤنٹس کو Authy کے ساتھ ہم آہنگ کیا جا سکتا ہے۔ ہر بار جب یہ ایک نیا تصدیقی ٹوکن بنائے گا، یہ آپ کی آن لائن سرگرمی کی حفاظت کو ہر وقت دوگنا کر دے گا۔ Authy کو iOS اور Android دونوں پلیٹ فارمز پر مفت استعمال کیا جا سکتا ہے۔

۔Avast Mobile Security (وائرس سے بچاؤ کے لیے) Avast Mobile Security ایک معروف اینٹی وائرس ایپ ہے، جو آپ کے فون کو ہر قسم کے وائرس سے محفوظ رکھتی ہے۔ انٹرنیٹ پر کئی طرح کے وائرس اور میلویئر موجود ہیں لیکن Avast Antivirus ایپ ان تمام وائرسز کو باقاعدہ اپ ڈیٹس کے ذریعے پکڑ سکتی ہے اور پتہ لگانے کے بعد انہیں آپ کے اسمارٹ فون سے ہٹا بھی سکتی ہے۔ Avast اینٹی وائرس ویسے تو استعمال کرنے کے لیے مفت ہے، اگر آپ اسے سبسکرائب کر لیں تو اور بھی بہت سے سیکیورٹی فیچرز دستیاب ہیں۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button