اہم خبریںبہارپٹنہدربھنگہمدھوبنیمظفر پورویشالی

بہار : ہماچل پردیش اور جموں و کشمیر کی طرح بہار میں بھی اب سیب کی ہوگی کاشت ، جانیں حکومت کا منصوبہ

بہار اور یوپی کے کئی اضلاع میں اب سیب کی کاشت شروع ہو گئی ہے۔ اور خاص طور پر ریاست بہار کے 7-8 اضلاع میں پہلی بار سیب کے باغات لگائے گئے ہیں۔ بہار اور یوپی کے کئی اضلاع میں حرمین 99 قسم کے پودے لگائے جا رہے ہیں۔

ایسے میں سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کیا یوپی-بہار کی گرم آب و ہوا میں سیب کی کاشت ممکن ہے؟ کیا بہار اور یوپی میں سیب کی کاشت آسان ہوگی؟ نیز گرم آب و ہوا میں سیب کاشت کرنے کا کسان کا عمل کیا ہے؟ کیا اس گرم آب و ہوا میں اگنے والا سیب ہماچل پردیش اور جموں و کشمیر جیسا ذائقہ دے گا یا نہیں۔آپ کو بتاتے چلیں کہ بھارت میں سیب کی کاشت عام طور پر صرف جموں و کشمیر اور ہماچل پردیش میں ہوتی ہے، لیکن اب ریاستوں میں سیب کی کاشت کی جاتی ہے۔ ملک میں اس کی کاشت شروع ہو چکی ہے۔ اور خاص کر بہار کے 7 اضلاع میں۔

تاہم بہار میں ہماچل پردیش اور جموں و کشمیر جیسی مٹی نہیں ہے۔ لیکن ماہرین کے مطابق ہرمن 99 قسم کا سیب بہار اور یوپی کی مٹی میں بھی اگایا جا سکتا ہے۔ چاہے زمین پتھریلی ہو، چکنی ہو یا سرخ۔ بہار کے بیگوسرائے، مظفر پور، ویشالی، اورنگ آباد اور گیا کے کچھ کسان سیب کی کاشت کر رہے ہیں۔ پودے بھی اچھی طرح بڑھ رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

امید ہے کہ بہار میں اگائے جانے والے سیب بھی ہماچل اور جموں و کشمیر کی طرح ذائقہ، رنگ اور سائز کے ہوں گے۔ آپ کو بتا دیں کہ ہماچل پردیش کے ایک کسان کی مدد سے بہار میں سیب کا پودا لگایا گیا ہے۔ سیب کی ایک قسم تیار کی گئی ہے جو گرم موسم میں بھی بھرپور پھل دے گی۔

بہار کے ان اضلاع کے محکمہ زراعت نے بھی اسے پائلٹ پروجیکٹ کے طور پر شروع کیا ہے۔

اس وقت ان اضلاع میں ایک ایک ہیکٹر میں 55 ہزار روپے فی ایکڑ کی لاگت سے کاشت کی جارہی ہے۔

اس کے ساتھ ہی بہار محکمہ زراعت کسانوں کو سیب کی کاشت کرنے کی ترغیب دے رہی ہے۔ ان کسانوں کو بھی تربیت دی جا رہی ہے جنہوں نے درخواست کے ذریعے سیب کی کاشت کے لیے رجسٹریشن کرائی تھی۔

سائنسدانوں کا خیال ہے کہ اگر یوپی-بہار کے کسان سیب کے ساتھ ساتھ گیہوں، دھان، مکئی وغیرہ کی کاشت کریں گے تو ان کی آمدنی میں اضافہ ہوگا۔ اس لیے اب کسانوں نے بھی کم پیسوں میں زیادہ آمدنی والی فصل کی کاشت شروع کر دی ہے۔ ہری سبزیوں، پیاز، سپاری، ڈرمسٹک کے ساتھ ساتھ ان دنوں کسان پپیتا، امرود اور سیب کی کاشت پر بھی زور دے رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button