Featuredاہم خبریںبہارپٹنہ

بہار کے 6 اضلاع میں اس دن ہو سکتی ہے بارش، جانیں کب ملے گی سردی سے راحت؟

پٹنہ (قومی ترجمان) بہار میں سردی دن بہ دن بڑھ رہی ہے۔ ان دنوں شمال مغرب سے 7 سے 11 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہلکی ہوا چل رہی ہے۔



پٹنہ سمیت ان اضلاع میں درجہ حرارت میں کمی



پٹنہ کے علاوہ گیا، بھاگلپور اور پورنیہ میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت میں کمی آئی ہے۔بکسر میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 19 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا ہے۔ مشرق میں 4 سے 7 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہلکی ہوا چل رہی ہے۔



مغربی ہواؤں کی وجہ سے کم سے کم درجہ حرارت میں کمی



پٹنہ میں مغربی ہوا کی وجہ سے کم سے کم درجہ حرارت میں ایک ڈگری سیلسیس کی کمی ہوئی ہے۔ کم سے کم درجہ حرارت میں کمی نے سردی کو بڑھا دیا۔ حالانکہ آج دھوپ نکلی تھی ۔منگل کو کم سے کم درجہ حرارت 9 ڈگری سیلسیس تھا جب کہ پیر کو کم سے کم درجہ حرارت 10.4 ڈگری سیلسیس تھا۔ ساتھ ہی زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت بھی معمول سے پانچ ڈگری سیلسیس کم رہا۔ منگل کو زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 16.8 ڈگری سیلسیس رہا۔ سردی سے بچنے کے لیے لوگوں نے گھروں میں ہیٹر اور بلورز کا سہارا لیا۔



9 سے 10 جنوری تک چھ اضلاع میں بارش سے پورے جنوری تک سردی رہے گی۔



8 جنوری کے بعد بہار کے چھ اضلاع خاص طور پر ویشالی، سارن، سیوان، مظفر پور، مدھوبنی، سیتامڑھی اور شیوہر میں پورویا ہوا بہنے کی وجہ سے بارش متوقع ہے۔ یہ موسمی حالات 9 اور 10 جنوری کے درمیان رہے گی۔ اس کے بعد پورے بہار میں سردی کی لہر شروع ہو جائے گی۔ ماہرین موسمیات کا کہنا ہے کہ اس بار پورے جنوری میں موسم سرما کے ریکارڈ ٹوٹنے کا امکان ہے۔



اگلے چار دنوں تک رہے گی کنکنی سمیت سردی


محکمہ موسمیات کے مطابق اگلے روز درجہ حرارت میں معمولی اتار چڑھاؤ ہو سکتا ہے۔ لوگوں کو صحت سے متعلق ہوشیار رہنے کا مشورہ دیا گیا ہے۔ ہوا کے رخ میں مسلسل تبدیلی کی وجہ سے موسم بار بار تبدیل ہو رہا ہے۔



بہار میں اگلے سو گھنٹے تک سردی رہے گی۔

اگلے سو گھنٹے تک پورے بہار میں سرد دن کی صورتحال رہے گی۔ ریاست کے بیشتر علاقوں میں مغربی ہوا چلنے کی وجہ سے کم سے کم اور زیادہ سے زیادہ پارہ مزید نیچے آئے گا۔ شمالی اور جنوبی بہار درمیانی اور گھنی دھند کی لپیٹ میں رہیں گے۔ اس وقت ہمالیہ کی برف باری نے گنگا کے میدانی علاقوں میں ٹھٹھرنے پر مجبور کر دیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button