ارریہارولاورنگ آبادبہارجموئیجہان آبادکشن گنجکیمورگوپال گنج

بہار کے کسانوں کے لیے راحت کی خبر، فصل امداد اسکیم میں شامل ہوئی ایک اور نئی فصل،جانیں تفصیلات

خراب صورت حال میں فصل کو نقصان پہنچنے پر حکومت کی طرف سے معاوضہ دینے کا انتظام ہے۔ جس کی وجہ سے کسانوں کو کم سے کم معاشی نقصان ہوتا ہے۔ اس سلسلے میں فصل معاون اسکیم میں ایک اور فصل کو شامل کرنے کا ہدف مقرر کیا گیا ہے۔ تاہم اس اطلاع سے ریاست کے کسانوں کو خصوصی راحت ملے گی۔

خاص طور پر شمالی بہار کے کسانوں کے لیے بڑی خبر ہے۔ یہاں لیچی کی کاشت بڑے پیمانے پر کی جاتی ہے۔ لیکن کورونا کے دور یا اس طرح کے دیگر حالات کی وجہ سے کسانوں کو کافی نقصان اٹھانا پڑا۔ دوسری طرف ریاستی باغبانی مشن شاہی لیچی کے لیے کسانوں کو بہتر مارکیٹ اور سہولیات فراہم کرنے کے لیے آگے آیا ہے۔ مشن ڈائریکٹر نند کشور نے لیچی کے لیے مختلف محکموں کے ساتھ تال میل کیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

ان کا جواب بہار لیچی پروڈیوسر ایسوسی ایشن کے صدر بچھا پرساد سنگھ کی طرف سے دیے گئے ڈیمانڈ لیٹر پر آیا ہے۔ مشن ڈائریکٹر نے بتایا کہ بہار سے ممبئی تک شاہی لیچی کی نقل و حمل کے لیے پون ایکسپریس ٹرین میں دو اے سی پارسل ویگن 24 ایم ٹی شامل کرنے کے لیے پرنسپل چیف کمرشل منیجر، حاجی پور سے بات چیت جاری ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ اسسٹنٹ ڈائریکٹر زراعت 20 پیک ہاؤسز کے لیے درخواستیں حاصل کرکے کسانوں کی مدد کریں گے۔ لیچی کی فصل کو فصل امدادی اسکیم میں شامل کرنے کے لیے محکمہ کوآپریٹو کے ساتھ تعاون کیا جا رہا ہے۔ لیچی میں اسٹنگ بگ کے کنٹرول کے لیے مقامی سطح پر تربیت اور آگاہی پروگرام کا انعقاد کیا جائے گا۔ اس کے لیے لیچی ریسرچ سینٹر تربیت اور آگاہی کے لیے مہم چلا رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

ڈائریکٹر کی طرف سے بتایا گیا کہ جی آئی ٹیگ اور او ڈی او پی فصلوں کی مجموعی ترقی کے لیے مسلسل کام کیا جا رہا ہے۔ اس اقدام کا خیرمقدم کرتے ہوئے بہار لیچی پروڈیوسر ایسوسی ایشن کے صدر بچھا پرساد سنگھ نے کہا کہ ایک ہفتہ قبل انہوں نے ریاستی ڈائریکٹوریٹ کو ایک خط لکھا تھا جس میں پیکنگ، ٹرین شپنگ کی سہولت اور بہتر مارکیٹ پہل، گرانٹ ان ایڈ کا مطالبہ کیا تھا۔

انہوں نے ڈائریکٹر کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ اس بار لیچی کے کاشتکار کو بہت زیادہ فوائد حاصل ہوں گے۔ باغ میں کھلے دھوپ اور بارش نے کافی پریشانی پیدا کردی۔ اب اگر پیگ ہاؤس گارڈن میں ہوگا تو سہولت میسر ہوگی۔ دلچسپی رکھنے والے بیس کسانوں سے بات چیت کے بعد ان کی فہرست محکمہ کو فراہم کر دی جائے گی۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button