ارریہارولاہم خبریںاورنگ آبادبانکابکسربھاگلپوربھوجپوربہاربیگوسراےپٹنہپورنیہتعلیم و روزگارجموئیجہان آباددربھنگہروہتاسسارنسپولسمستی پورسہرسہسیتامڑھیسیوانشیخوپورہشیوہرکٹیہارکشن گنجکھگڑیاکیمورگوپال گنجگیالکھی سرائےمدھوبنیمدھے پورامشرقی چمپارنمظفر پورمغربی چمپارنمونگیرنالندہنواداویشالی

بہار میں چھوٹے اور درمیانے درجے کی صنعتوں کے لیے آسانی سے ملے گا قرض ، SIDBI اور BIADA کے درمیان ہوا معاہدہ

ب9ار،20 فروری – اگر آپ بہار میں انڈسٹری لگانے کا سوچ رہے ہیں تو یہ آپ کے لیے اچھی خبر ہے۔اسمال انڈسٹریز ڈیولپمنٹ بینک آف انڈیا (SIDBI) ریاست بہار میں مائیکرو، چھوٹی اور درمیانی صنعتوں کو بہت آسان شرائط پر قرض فراہم کرے گا۔ SIDBI صنعتی ایریا ڈیولپمنٹ اتھارٹی (BIADA) کے ذریعہ کاروباریوں کو فراہم کردہ زمین کو ضمانت کے طور پر تسلیم کرے گا۔ بدھ کو وزیر صنعت شاہنواز حسین کی موجودگی میں محکمہ صنعت اور SIDBI کے درمیان مفاہمت کی ایک یادداشت پر دستخط ہوئے۔

اس کے ساتھ ہی SIDBI اور BIADA کے درمیان ایک اور مفاہمت نامے پر دستخط کیے گئے۔ شاہنواز حسین نے اس موقع پر کہا کہ چھوٹے کاروباری افراد جو کولیٹرل یا مارجن منی کی وجہ سے پریشان ہو کر کوئی نیا کاروبار شروع نہیں کرنا چاہتے انہیں SIDBI کے ساتھ دستخط شدہ ایم او یو سے راحت ملے گی۔

۔SIDBI کے ساتھ ایم او یو پر دستخط بہار میں مائیکرو، چھوٹی اور درمیانی صنعتوں کے لیے گیم چینجر ثابت ہوں گے۔ اس سے بہار ریاست کے صنعتی ترقی کے شعبے میں تیزی آئے گی۔ اور ہمارے پاس صنعتیں لگانے کے لیے زمین کی کمی نہیں ہے۔ وہ ان کاروباریوں کی فہرست دے گا جنہیں BIADA SIDBI کو زمین فراہم کرے گا۔ SIDBI اسی زمین کو ضمانت کے طور پر قبول کرکے بینکوں سے MSMEs کو بہت سستا اور آسان قرض فراہم کرے گا۔

محکمہ صنعت کے ایڈیشنل چیف سکریٹری برجیش مہروترا نے اس دوران کہا کہ ایس آئی ڈی بی آئی کا ایم ایس ایم ای کے فروغ، فنانسنگ اور ترقی میں بڑا تعاون ہے۔ بہار ملک کی 14ویں ریاست ہے جس کے ساتھ SIDBI کا معاہدہ ہوا ہے۔ SIDBI کے جنرل منیجر منیش سنہا نے اس موقع پر کہا کہ ہم ریاست میں MSMEs کو مضبوط کرنے کی سمت کام کر رہے ہیں۔ SIDBI کے پاس بہار کے انڈسٹریز ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ ایک ماہر ایجنسی بھی ہوگی۔ محکمہ صنعت کے ڈائریکٹر پنکج ڈکشٹ نے کہا کہ یہ معاہدہ بہار میں MSME ماحولیاتی نظام کی ترقی میں مددگار ثابت ہوگا۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button