ارریہارولاورنگ آبادبانکابکسربھاگلپوربھوجپوربہاربیگوسراےپٹنہپورنیہجموئیحاجی پور، ویشالیدربھنگہروہتاسسارنسپولسمستی پورسہرسہسیتامڑھیسیوانشیخوپورہشیوہرکٹیہارکشن گنجکھگڑیاکیمورگوپال گنجگیالکھی سرائےمدھوبنیمدھے پورامشرقی چمپارنمظفر پورمغربی چمپارنمونگیرنالندہنواداویشالی

بہار میں سرکاری اور تسلیم شدہ مدارس کو مضبوط بنانے کی اسکیم پر دوبارہ شروع ہوگا کام

بہار حکومت 1100 سرکاری اور تسلیم شدہ مدارس کو مضبوط بنانے کی اسکیم کو ترجیح دینے جا رہی ہے۔ رواں مالی سال میں وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی سطح سے مدارس کو تعلیم کے مرکزی دھارے میں لانے کی پہل کی گئی۔

اسٹیٹ بیورو، پٹنہ : حکومت 1100 سرکاری اور تسلیم شدہ مدارس کو مضبوط بنانے کی اسکیم کو ترجیح دینے جا رہی ہے۔ رواں مالی سال میں وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی سطح سے مدارس کو تعلیم کے مرکزی دھارے میں لانے کی پہل کی گئی۔ اس کے تحت نئے مالی سال میں مدارس کو مضبوط کرنے کی اسکیم پر دوبارہ کام شروع ہوگا۔ محکمہ اقلیتی بہبود نے مجوزہ بجٹ میں صرف مدارس کی ترقی کے لیے 86.71 کروڑ کا انتظام کیا ہے۔

اقلیتی رہائشی اسکول کی عمارت بھی تعمیر کی جائے گی۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق 54.40 کروڑ روپے کی رقم جو کورونا وبا کی وجہ سے مدارس کی مضبوطی پر خرچ کی جانی تھی اسے اب نئے مالی سال کے منصوبے میں شامل کیا جائے گا۔ مجوزہ رقم مدرسوں میں کلاس رومز، لائبریریوں، آلات، پینے کے پانی، بیت الخلاء وغیرہ اور دیگر انفراسٹرکچر کی تعمیر پر خرچ کی جائے گی۔ اس کے علاوہ ہر ضلع میں ایک اقلیتی رہائشی اسکول کی عمارت بھی تعمیر کی جائے گی۔ بتا دیں کہ کورونا وبا کی وجہ سے مدارس کی مضبوطی پر 54.40 کروڑ روپے خرچ ہونے تھے، جو اب ہوں گے۔

ہر ضلع میں ایک اقلیتی رہائشی اسکول بھی تعمیر کیا جائے گا۔

اقلیتی طبقہ کے ہونہار طلباء کو معیاری تعلیم فراہم کرنے کے مقصد سے ہر ضلع میں کم از کم ایک اقلیتی رہائشی اسکول تعمیر کیا جائے گا۔ یہ کام بہار ریاستی اقلیتی رہائشی اسکول اسکیم کے تحت کیا جائے گا۔ اس سلسلے میں تجویز پہلے ہی منظور ہو چکی ہے۔ بتادیں کہ رواں مالی سال میں مدارس کو تعلیم کے مرکزی دھارے میں لانے کے لیے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی سطح سے ایک پہل کی گئی تھی۔ اب اس کے تحت نئے مالی سال میں مدارس کو مضبوط کرنے کی اسکیم پر دوبارہ کام شروع ہونے جا رہا ہے۔ بتا دیں کہ محکمہ اقلیتی بہبود نے مجوزہ بجٹ میں صرف مدارس کی ترقی کے لیے 86.71 کروڑ کا انتظام کیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button