Travelبہارپٹنہتازہ ترینطب صحت

بہار میں اب ہوگا ایمرجنسی سروس کے لیے صرف ایک نمبر ، ڈائل کریں 112، ملے گی فوری مدد

بہار میں اب ہوگا ایمرجنسی سروس کے لیے صرف ایک نمبر ، ڈائل کریں 112، ملے گی فوری مدد

بہار: 8/جنوری – اب تمام ایمرجنسی سروسز کے لیے صرف ایک ہی نمبر ڈائل کرنا ہوگا۔ تمام خدمات کے لیے صرف 112 نمبر مقرر کیا گیا ہے۔ یہ سروس جلد ہی ریاست بہار میں شروع ہونے والی ہے۔ ایمرجنسی رسپانس سپورٹ سسٹم (ERSS) کے لیے گاڑیاں خرید لی گئی ہیں۔بہار پولیس نے 400 گاڑیوں کا آرڈر دیا ہے۔توقع ہے کہ گاڑیوں کی فراہمی جلد شروع ہو جائے گی۔ اس وقت پولیس کے لیے 100، ایمبولینس کے لیے 108 اور آگ لگنے کی صورت میں فائر بریگیڈ کی مدد کے لیے 101 نمبر پر ڈائل کرنا پڑتا ہے۔

مستقبل قریب میں ان ہنگامی خدمات کے لیے صرف 112 کو ڈائل کرنا پڑے گا۔ یہ گلوبل پوزیشننگ سسٹم (GPS) سے منسلک ہے۔اس کے ساتھ کال کرنے والے کی لوکیشن بھی اس کی کال کے ساتھ کمانڈ سینٹر کو دستیاب ہوگی۔اس سے ردعمل کا وقت کم ہو جائے گا۔ ERSS کے درست کاردگی کے لیے ریاستی اور ضلعی سطح پر کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹرز بنائے جا رہے ہیں۔ریاستی سطح کا مرکز راجونشی نگر میں واقع وائرلیس ہیڈکوارٹر کے صحن میں ہوگا۔آنے والے چند دنوں میں اسے راجیو نگر پولیس اسٹیشن منتقل کردیا جائے گا۔ یہ سنٹر 24 گھنٹے 7 دن کام کرے گا۔ایک شفٹ میں کم از کم 125 افراد کام کریں گے جو مختلف ذمہ داریاں پوری کریں گے۔

تاہم اس کے لیے پولیس اہلکاروں کا انتخاب کیا گیا ہے جنہیں تربیت بھی دی جا رہی ہے۔ ڈائل 112 پر موصول ہونے والی کالز وصول کرنا کال ریسپانس ایسوسی ایٹ کی ذمہ داری ہوگی۔ کال موصول ہونے کے بعد متعلقہ معلومات ڈسپیچ آفیسر کو بھیجی جائیں گی۔ڈائل 112 کی گاڑی کو روانہ کرنا ڈسپیچ آفیسر کی ذمہ داری ہو گی جو جائے وقوع کے قریب ہوگا ۔ ایک خاتون یا مرد سب انسپکٹر کو ڈسپیچ آفیسر (DO) کے طور پر تعینات کیا جائے گا۔ اگر معاملہ سنگین ہوتا ہے تو اس کی اطلاع تھانے، ڈی ایس پی، ایس پی اور دیگر افسران کے علاوہ فائر بریگیڈ اور دیگر متعلقہ اداروں کو دے دی جائے گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button