بہار

بہار میں اب آپ گھر بیٹھے مفت علاج کے ساتھ لے سکتے ہیں صحت سے متعلق مشورہ ، ڈاؤن لوڈ کرنی ہوگی یہ ایپ

  • وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے 10 اگست 2021 کو ریاست کے ذیلی صحت مراکز میں ای سنجیونی کا افتتاح کیا تھا
  • گوگل پلے اسٹور سے کرنی ہوگی ای سنجیونی او پی ڈی ایپ ڈاؤن لوڈ
  • یہ سروس پیر سے ہفتہ تک اور صبح 9 بجے سے شام 4 بجے تک دستیاب ہوگی ۔آپ ڈاکٹروں سے مفت مشورہ لے سکتے ہیں۔

بہار : 19 جنوری (قومی ترجمان) بہار کے لوگوں کے یہ لیے بہت فائدہ مند اسکیم ہے۔ بہار کے لوگ اب گھر بیٹھے او پی ڈی سروس حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کا آغاز محکمہ صحت نے کورونا کے دور میں کیا تھا۔وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے 10 اگست 2021 کو ریاست کے ذیلی صحت مراکز میں ای سنجیونی کا افتتاح کیا تھا۔ اس کے تحت 2263 صحت کے ذیلی مراکز کو 245 بنیادی مراکز صحت، کمیونٹی ہیلتھ سینٹرز اور ڈسٹرکٹ ہسپتالوں (ہب) سے منسلک کیا گیا ہے۔ ذیلی صحت مراکز تک پہنچ کر کوئی بھی ای سنجیونی پلیٹ فارم کی مدد سے مفت آن لائن طبی مشاورت حاصل کر سکتا ہے۔

وہیں اس کے ساتھ ہی ای سنجیونی او پی ڈی کے ذریعے مریض خود ایپلی کیشن کے ذریعے ڈاکٹر سے رابطہ کرکے مفت طبی مشورہ حاصل کرسکتے ہیں۔ جبکہ اس کی مدد سے لوگ ماہر ڈاکٹروں سے بھی رجوع کر سکتے ہیں۔ یہ سروس پیر سے ہفتہ تک اور صبح 9 بجے سے شام 4 بجے تک دستیاب ہوگی ۔آپ ڈاکٹروں سے مفت مشورہ لے سکتے ہیں۔ ای سنجیونی او پی ڈی میں زیادہ سے زیادہ جنرل پریکٹیشنرز کے ساتھ ساتھ ماہر ڈاکٹروں کو شامل کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔اس میں سب سے اہم بات یہ ہے کہ یہ اینڈرائیڈ موبائل ایپلی کیشن کی صورت میں ہر کسی کے لیے دستیاب ہے۔

آپ ڈاکٹر کی تجویز کردہ دوا قریبی مرکز صحت سے مفت حاصل کر سکتے ہیں۔اس کے علاوہ تمام صحت ذیلی مراکز پر کام کرنے والے اے این ایم کے علاج کے لیے آنے والے مریضوں کے نام، پتہ اور مسائل انمول ٹیب پر رجسٹرڈ ہیں جو ای سنجیوانی ٹیلی میڈیسن ہب سے منسلک ہے جو ضلع کی موجودہ 4G سروس سے لیس ہے۔ کسی بھی ڈاکٹر سے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے مریض اور ڈاکٹر کو ایک دوسرے کے سامنے لاتا ہے۔ اور مریض آن لائن ڈاکٹر سے مشورہ کرتا ہے اور ساتھ ہی علاج سے متعلق ڈاکٹر کے نسخے کی سافٹ کاپی یا ہارڈ کاپی پرنٹ کر سکتا ہے۔

  • گوگل پلے اسٹور سے ای سنجیونی او پی ڈی ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کا طریقہ

اینڈرائیڈ صارفین کے لیے گوگل پلے اسٹور سے ای سنجیونی او پی ڈی ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کا لنکhttps://play.google.com/store/apps/details?id=in۔ hied.esanjeevaniopd&hl=en_US

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button