اہم خبریںبہارمشرقی چمپارن

بہار: خاتون نے شادی کے 10 سال بعد ایک ساتھ 4 بچوں کو دیا جنم، پریوار میں چوگنی خوشیاں

ڈیلیوری سات ماہ میں وقت سے پہلے ہوئی ہے۔ چاروں بچے کم وزن کے باعث ڈاکٹر کی نگرانی میں ہیں

موتیہاری، 8 فروری (قومی ترجمان) موتیہاری کے ترکولیا کے تحت شنکر سریا تنسریا گاؤں کی ایک خاتون نے شادی کے دس سال بعد ایک ساتھ چار بچوں کو جنم دیا۔ پیدا ہونے والے بچوں میں تین لڑکے اور ایک لڑکی ہے۔

ڈیلیوری سات ماہ میں وقت سے پہلے ہوئی ہے۔ چاروں بچے کم وزن کے باعث ڈاکٹر کی نگرانی میں ہیں۔ ماہر اطفال ڈاکٹر سمیت کمار نگر تھانہ چوک کے قریب بچوں کا علاج کر رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

ڈاکٹر نے بتایا کہ بچوں کا وزن بہت کم ہے انہیں زیادہ طبی امداد کی ضرورت ہے۔ اس نے اپنی بیوی اوشا دیوی کا علاج شہر کی خاتون ڈاکٹر جیوتی جھا سے کروایا۔ اوشا باقاعدگی سے ڈاکٹر کی نگرانی میں رہتی تھی۔

چندن نے بتایا کہ الٹراساؤنڈ سے پیٹ میں تین بچے ہونے کی اطلاع ملی تھی لیکن پیر کو درد زہ کے بعد اسے اگروا محلہ میں واقع ڈاکٹر جیوتی جھا کے نرسنگ ہوم میں داخل کرایا گیا جہاں آپریشن کے بعد چار بچوں کی پیدائش ہوئی۔

یہ بھی پڑھیں

جانیں ای-شرم کارڈ کے لیے کون-کون دے سکتا ہے درخواست ؟ اور کیا ہیں ای شرم کارڈ کے فائدے

چاروں بچے بہت کمزور ہیں جس کی وجہ سے انہیں ماہر اطفال ڈاکٹر سُمت کمار کے نرسنگ ہوم میں داخل کرایا گیا ہے۔

بتا دیں کہ چندن کے کزن اشوک سنگھ کی بیوی کے بھی آٹھ سال پہلے تین بچے تھے۔چندن ایک چھوٹا کسان ہے۔ اس کے پاس اتنے پیسے نہیں کہ بچوں کا علاج کسی بڑے ہسپتال میں کروا سکے۔

جب ماہر امراض اطفال ڈاکٹر سمیت کمار نے ان سے کہا کہ بچوں کو وینٹی لیٹر کی ضرورت ہو سکتی ہے جس پر زیادہ خرچ آئے گا۔ یہ سن کر چندن کو مایوسی ہوئی۔ وہ چاروں بچوں کو بچانا چاہتے ہیں ۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button