Featuredاہم خبریںبہارپٹنہتعلیم و روزگار

بہار حکومت نے لیا اہم فیصلہ، BSSC اور BPSC امتحان دینے والے امیدواروں پر لگائی نئی پابندی

بہار : 16 /جنوری (قومی ترجمان) ہر کوئی سرکاری نوکری چاہتا ہے۔ دراصل بہار حکومت نے ایک حکم نامہ جاری کیا ہے۔ اب آپ بار بار BPSC اور BSSC امتحانات میں شرکت نہیں کر سکیں گے۔ تاہم بہار حکومت نے ایک اہم فیصلہ لیا ہے۔ بی پی ایس سی اور بہار اسٹاف سلیکشن کمیشن نے سرکاری ملازمین کے امتحان میں شرکت کے مواقع کی آخری تاریخ مقرر کی ہے۔

جہاں BPSCBSSC کے امتحانات میں جنرل زمرے کے امیدوار کئی بار امتحان میں شامل ہو سکتے ہیں۔ وہیں سرکاری ملازمت سے وابستہ اہلکار ان امتحانات میں صرف 3 بار بیٹھ سکتے ہیں۔سکریٹری چنچل کمار کی جانب سے ایک حکم نامہ جاری کیا گیا ہے جس کے مطابق کسی بھی سرکاری ملازمت میں شامل ہونے کے بعد امیدوار کو زیادہ سے زیادہ 3 مواقع فراہم کیے جائیں گے۔ تاہم عمر کی حد کے حوالے سے کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے۔یعنی امیدوار کی عمر کے باوجود وہ درخواست نہیں دے سکتا۔اس سلسلے میں حکومت بہار کے جنرل ایڈمنسٹریشن ڈپارٹمنٹ کی طرف سے ایک حکم بھی جاری کیا گیا ہے۔ اور اس کے خط کے ساتھ BPSC-BSSC دیگر تمام محکموں بشمول ڈی جی پی، کمشنر، ڈی ایم، ٹیکنیکل سروس کمیشن کو جاری کیا گیا ہے۔

تاہم حکومت کی جانب سے یہ فیصلہ اس لیے لیا گیا ہے کیونکہ اکثر دیکھا گیا ہے کہ سرکاری ملازمت میں شامل ہونے کے بعد بھی ملازمین بہتر ملازمتوں کی تلاش میں رہتے ہیں۔ اور اس وجہ سے وہ اکثر کام کے ساتھ امتحان کی تیاری کے نام پر محکمہ سے لمبی چھٹی لے لیتا ہے۔جس سے کام متاثر ہوتا ہے۔اور ساتھ ہی جب اسے نئی نوکری ملتی ہے تو وہ پرانی نوکری چھوڑ دیتا ہے۔جس کی وجہ سے وہ عہدہ خالی رہ جاتا ہے ۔ اس کے ساتھ ساتھ ملازمتوں کے متلاشی امیدواروں کو بھی ان کی جگہ کسی ملازم کی تعیناتی کی وجہ سے مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔اس بات کو مدنظر رکھتے ہوئے بہار حکومت نے یہ اہم فیصلہ لیا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button