ارریہارولاورنگ آبادبہارپٹنہپورنیہویشالی

بہار حکومت بجٹ سے 16.5 فیصد تعلیم پر خرچ کرے گی۔

پٹنہ : 1،مارچ (قومی ترجمان) بہار کا بجٹ 2022 اسمبلی میں پیش کیا گیا۔ وزیر خزانہ ترکشور پرساد نے بہار قانون ساز اسمبلی میں بجٹ پیش کیا۔ پچھلی بار جہاں بجٹ میں محکمہ تعلیم کے لیے سب سے زیادہ 38035.93 کروڑ روپے کا انتظام کیا گیا تھا وہیں اس بار 39191 کروڑ 87 لاکھ روپے مختص کیے گئے ہیں۔ یہ رقم کل بجٹ کا 16.5 فیصد ہے۔

بتا دیں کہ مالی سال 2021-22 کے لیے وزیر خزانہ ترکیشور پرساد نے 2 لاکھ 18 ہزار 303 کروڑ روپے کا بجٹ پیش کیا جو کہ 2020-21 کے مقابلے میں 3 فیصد زیادہ تھا۔

یہ پچھلے سال کے مقابلے 6542 کروڑ روپے زیادہ ہے۔ اس کے ساتھ ہی گھر کو 2 لاکھ 18 ہزار 502 کروڑ کی متوقع آمدنی بھی بتائی گئی۔ خیال رہے کہ 25 فروری کو اکنامک سروے رپورٹ پیش کرنے کے بعد پریس کانفرنس میں وزیر خزانہ ترکشور پرساد نے دعویٰ کیا تھا کہ ریاست نے کورونا انفیکشن کے باوجود اچھی شرح نمو حاصل کی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

انہوں نے کہا کہ تمل ناڈو اور مغربی بنگال کو چھوڑ کر بہار دیگر ریاستوں سے آگے ہے۔ بہار کی ترقی کی شرح 2.5 فیصد رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ زراعت اور مویشی پالنے کے شعبے میں کئے گئے کام نے شرح نمو کو معقول رکھا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

حکومت نے تعلیم، صحت کے معاملے میں بھی اچھا کام کیا ہے۔ سکول جانے والے لڑکوں اور لڑکیوں کی تعداد میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ اقتصادی سروے رپورٹ کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ حکومت نے تعلیم، صحت اور خواتین کی ترقی کے حوالے سے جو وژن رکھا ہے وہ اچھا کام کر رہا ہے۔

اہم بات یہ ہے کہ بینکوں نے بھی ریاست کی ترقی کی شرح کو برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ سی ڈی آر جو پہلے 30 فیصد تھا، اب بڑھ کر 40 فیصد سے زیادہ ہو گیا ہے۔ بہار کے لیے بنائے جانے والے بجٹ سے بہتر فوائد نظر آرہے ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے نیچے کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button