بہارکھگڑیا

بہار : بندھن بینک میں گھس کر 40لاکھ کی ڈکیتی: کھگڑیا میں 6 ڈاکو بینک میں گھس گئے، 7 منٹ میں اسلحہ کے زور پر لوٹ لی نقدی

کھگڑیا کے بندھن بینک میں دن دیہاڑے ڈکیتی کی واردات ہوئی۔ تھانہ سٹی سے کچھ فاصلے پر واقع بینک میں گھس کر جرائم پیشہ افراد نے 40 لاکھ روپے لوٹ لئے۔ واقعہ کے بعد علاقے میں کہرام مچ گیا۔ بینکرز کے مطابق 6 نقاب پوش مجرم جمعرات کی رات 12:08 پر آئے تھے۔

مسلح مجرموں کو دیکھ کر بینک میں خوف و ہراس پھیل گیا۔ ڈاکوؤں نے اسلحہ کے زور پر بینک ملازمین اور صارفین کو یرغمال بنا کر واردات کی۔ اس دوران مجرموں نے پستول سے بینک گارڈ کا سر بھی توڑ دیا۔ تمام مجرم 7 منٹ میں لوٹ مار کر کے فرار ہو گئے۔

پولیس پر لاپرواہی کا الزام

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

واقعہ کی اطلاع ملتے ہی سٹی تھانے کی پولیس ٹیم کے ساتھ موقع پر پہنچ گئی۔ کسی کو بھی بینک کے اندر جانے کی اجازت نہیں تھی کیونکہ بینک کی سی سی ٹی وی فوٹیج کو کوئی ہاتھ نہیں لگا سکتا تھا۔ پولیس نے بینک منیجر سے واقعہ کی معلومات حاصل کی ۔

پولیس نے سی سی ٹی وی کی مدد سے ملزمان کی تلاش شروع کردی۔ لوگوں کا کہنا ہے کہ مجرموں کو پکڑنے میں پولیس کی بڑی غفلت ہے۔ اتنی بڑی ڈکیتی کے باوجود پولیس ناکہ بندی کرنے کے بجائے بینک کے اندر لگے سی سی ٹی وی کو سکین کرنے لگی۔

بینک گارڈ کا سر پھوڑا

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

بینک کے منیجر انجاد حسین نے بتایا کہ اس وقت بینک کے کیش میں ملاوٹ ہو رہی ہے۔ تقریباً 40 لاکھ روپے لوٹ لیے گئے ہیں۔ اسی دوران زخمی بینک گارڈ نے بتایا کہ جیسے ہی وہ بینک میں داخل ہوا۔ مجرموں نے اسے ہتھیار کے زور پر پکڑ لیا۔ اس نے میری رائفل توڑ دی۔ اس کے بعد اس نے پستول کے بٹ سے میرا سر توڑ دیا۔ اس کے بعد سب کو یرغمال بنا کر ڈکیتی کی واردات کی۔

مجرموں نے سب کے موبائل بھی چھین لیے۔ مجرموں کی تلاش میں چھاپے ڈی ایس پی سمیت کمار نے بتایا کہ بینک میں ڈکیتی کی اطلاع ملی ہے۔ سی سی ٹی وی کی بنیاد پر ملزمان کی تلاش جاری ہے۔ علاقے کی ناکہ بندی کر دی گئی ہے۔ کچھ مشتبہ افراد سے پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی انٹرٹینمنٹ ، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button