اہم خبریںبھاگلپوربہار

بہار: 8 اموات سے لرز اٹھا بھاگلپور، ملبے سے بھر گئی پوری سڑک

بہار کے بھاگلپور میں ایک بڑا حادثہ ہوا ہے۔ یہاں ایک تین منزلہ عمارت میں دھماکہ ہوا۔ اس حادثے میں اب تک 8 افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔ مرنے والوں میں دو خواتین بھی شامل ہیں۔ حادثے میں 8 افراد کے زخمی ہونے کی بھی خبر ہے۔ پڑوسیوں کا الزام ہے کہ گھر میں بم بنائے گئے تھے۔

یہ دھماکہ بھاگلپور ضلع کے تاتارپور تھانہ علاقے میں ہوا۔ اس واقعے میں 2-3 مکانات کو نقصان پہنچا ہے۔ جس عمارت میں دھماکہ ہوا وہ کوتوالی سے صرف 100 میٹر کے فاصلے پر تھی۔ شبہ ظاہر کیا جا رہا ہے کہ دھماکہ بم دھماکے سے ہوا ہے۔ دھماکے سے تین منزلہ عمارت منہدم ہوگئی۔

واقعے کے بعد پولیس اہلکار بھی موقع پر پہنچ گئے۔ زمین بوس مکانات کا ملبہ ہٹایا جا رہا ہے۔ ملبے تلے مزید افراد کے دبے ہونے کا خدشہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

پی ایم مودی نے سی ایم نتیش کمار سے بات کی۔

پی ایم مودی نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ بہار کے بھاگلپور میں دھماکے سے جانی نقصان کی خبر دردناک ہے۔ میں زخمیوں کی جلد صحت یابی کی دعا کرتا ہوں۔ وزیر اعلیٰ نتیش کمار سے واقعہ سے متعلق صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے۔ انتظامیہ راحت اور بچاؤ کے کاموں میں مصروف ہے اور متاثرین کو ہر ممکن مدد فراہم کی جا رہی ہے۔

گھر میں غیر قانونی پٹاخے اور بم بنائے جا رہے تھے- پولیس

حادثے میں 8 افراد ہلاک ہو گئے۔ جبکہ 8 افراد زخمی بتائے جاتے ہیں۔ بھاگلپور کے ڈی آئی جی سوجیت کمار نے کہا، ’’ابتدائی تحقیقات میں بارود اور غیر قانونی پٹاخوں اور دیسی ساختہ بموں سے دھماکہ ہونے کی بات ہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایف ایس ایل ٹیم کی تحقیقات کے بعد فیصلہ کیا جائے گا کہ دھماکہ کس وجہ سے ہوا۔ زخمیوں کا بھاگلپور کے مایا گنج اسپتال میں علاج کیا جا رہا ہے۔ مکان کے ملبے سے لاپتہ افراد کی تلاش جاری ہے۔

بھاگلپور کی سابق ڈپٹی میئر پرتی شیکھر نے کہا کہ بھاگلپور میں بم دھماکوں کے واقعات روز بروز بڑھ رہے ہیں۔ پولیس اور ایف ایس ایل کی ٹیمیں موقع پر پہنچ گئی ہیں اور تحقیقات میں مصروف ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

آواز کئی کلومیٹر دور تک سنی گئی۔

دھماکہ اتنا زوردار تھا کہ اس کی آواز کئی کلومیٹر تک سنی گئی اور لوگوں نے ہلکے جھٹکے محسوس کئے۔ پڑوسیوں کا کہنا ہے کہ ابتدائی طور پر سلنڈر پھٹنے کی آواز آئی۔ لیکن تھوڑی دیر بعد صورتحال واضح ہو گئی۔ دھماکے سے 2-3 مکانات کو نقصان پہنچا ہے۔

بتایا جا رہا ہے کہ جہاں دھماکہ ہوا وہاں بارود کا کام ہو رہا تھا۔ غیر قانونی دیسی ساختہ بم بھی بنائے گئے۔ آتش بازی کی آڑ میں یہ کاروبار جاری تھا۔ تاہم پولیس نے تفتیش شروع کر دی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ دھماکے سے کئی گھروں کی کھڑکیوں کے شیشے بھی ٹوٹ گئے۔

حوالہ : آج تک

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button