اسپورٹس

بھارت بمقابلہ انگلینڈ : ٹی ٹوئنٹی(T20) ورلڈ کپ فائنل میں انگلینڈ نے بھارت کو 10 وکٹوں سے شکست دے دی۔

بھارت بمقابلہ انگلینڈ : ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ فائنل میں انگلینڈ نے بھارت کو 10 وکٹوں سے شکست دے دی۔

انگلینڈ نے سیمی فائنل میں بھارت کو 10 وکٹوں سے شکست دے کر فائنل میں رسائی حاصل کی۔ اب 13 نومبر کو فائنل میں انگلینڈ کا مقابلہ پاکستان سے ہوگا۔ بھارت کی جانب سے دیے گئے 169 رنز کے ہدف کے تعاقب میں انگلینڈ نے 16 اوورز میں 170 رنز بنا کر ہدف حاصل کر لیا۔ انگلینڈ کے کپتان جوس بٹلر نے 49 گیندوں پر 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی جبکہ ایلکس ہیلز نے 47 گیندوں پر 86 رنز بنا کر انگلینڈ کو شاندار فتح دلائی۔ دونوں بلے بازوں نے دھواں دار انداز میں بیٹنگ کرتے ہوئے میچ میں ہندوستانی گیند بازوں کو مکمل طور پر ناکام بنا دیا۔ بٹلر نے 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز میں 9 چوکے اور 3 چھکے لگائے جبکہ ہیلز نے 47 گیندوں پر 86 رنز میں 4 چوکے اور 7 چھکے لگائے۔ میچ میں کوئی بھی ہندوستانی گیند باز ایک بھی وکٹ نہیں لے سکا۔

اس سے قبل بھارت نے 20 اوورز میں 6 وکٹوں پر 168 رنز بنائے تھے۔ ہاردک پانڈیا اور ویرات کوہلی نے بھارت کی جانب سے شاندار نصف سنچریاں بنا کر ٹیم کے اسکور کو 168 رنز تک پہنچانے میں اہم کردار ادا کیا۔ بھارت نے انگلینڈ کو جیت کے لیے 169 رنز کا ہدف دیا تھا۔ ہاردک نے اپنی اننگز میں 4 چوکے اور 5 چھکے لگائے جبکہ کوہلی نے اپنی 50 رنز کی اننگز میں 4 چوکے اور 1 چھکا لگایا۔ انگلینڈ کی جانب سے کرس جارڈن نے 3 جبکہ کرس ووکس اور عادل رشید نے 1 وکٹ حاصل کی۔اس سے قبل انگلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا تھا۔

انڈیا (پلیئنگ الیون): کے ایل راہول، روہت شرما (کپتان)، ویرات کوہلی، سوریہ کمار یادو، ہاردک پانڈیا، رشبھ پنت (وکٹ)، اکسر پٹیل، روی چندرن اشون، بھونیشور کمار، محمد شامی، ارشدیپ سنگھ

انگلینڈ (پلیئنگ الیون): جوس بٹلر (ڈبلیو/سی)، ایلکس ہیلز، فلپ سالٹ، بین اسٹوکس، ہیری بروک، لیام لیونگ اسٹون، معین علی، سیم کرن، کرس جارڈن، کرس ووکس، عادل رشدی۔

سیمی فائنل میں بھارت کی شرمناک شکست

بھارت بمقابلہ انگلینڈ T20 ورلڈ کپ 2022: : انگلینڈ نے سیمی فائنل میں بھارت کو 10 وکٹوں سے شکست دے کر فائنل میں جگہ بنا لی۔ اب 13 نومبر کو فائنل میں انگلینڈ کا مقابلہ پاکستان سے ہوگا۔ بھارت کی جانب سے دیے گئے 169 رنز کے ہدف کے تعاقب میں انگلینڈ نے 16 اوورز میں 170 رنز بنا کر ہدف حاصل کر لیا۔ انگلینڈ کے کپتان جوس بٹلر نے 49 گیندوں پر 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی جبکہ ایلکس ہیلز نے 47 گیندوں پر 86 رنز بنا کر انگلینڈ کو شاندار فتح دلائی۔ دونوں بلے بازوں نے دھواں دار انداز میں بیٹنگ کرتے ہوئے میچ میں ہندوستانی گیند بازوں کو مکمل طور پر ناکام بنا دیا۔ بٹلر نے 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز میں 9 چوکے اور 3 چھکے لگائے جبکہ ہیلز نے 47 گیندوں پر 86 رنز میں 4 چوکے اور 7 چھکے لگائے۔ میچ میں کوئی بھی ہندوستانی گیند باز ایک بھی وکٹ نہیں لے سکا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button