تازہ خبرتعلیم و روزگارسرکاری ملازمت

بدلاؤ : اب صرف انٹر پاس ہی بنیں گی آنگن واڑی ورکر

سہائیکا کے لیے میٹرک کی کم از کم اہلیت، درخواست ضلع سطح پر لی جائیں گی۔

پٹنہ: آنگن واڑی کارکنوں اور معاونین کے انتخاب کے عمل میں ایک بڑی تبدیلی کی گئی ہے۔ اس کے لیے کم از کم تعلیمی قابلیت میں بھی تبدیلی کی گئی ہے۔ آنگن واڑی سیویکا کے لیے کم از کم اہلیت انٹرمیڈیٹ یا اس کے مساوی اور آنگن واڑی سہائیکا کے لیے میٹرک ہوگی۔

پہلے یہ بالترتیب میٹرک اور آٹھویں پاس تھا۔ منگل کو وزیر اعلی نتیش کمار کی صدارت میں ریاستی کابینہ کی میٹنگ میں اسے منظوری دی گئی۔ اجلاس میں کل 31 تجاویز کی منظوری دی گئی۔

کابینہ کے ایڈیشنل چیف سکریٹری ڈاکٹر ایس سدھارتھا نے کہا کہ تقرری کے لیے ضلعی سطح پر امیدواروں سے آن لائن درخواستیں لی جائیں گی۔ اس سے پہلے اشتہار جاری کیا جائے گا۔ متعلقہ ضلع کے ڈپٹی ڈویلپمنٹ کمشنر کی سربراہی میں تشکیل دی گئی کمیٹی درخواستوں کی چھان بین کر کے میرٹ لسٹ تیار کرے گی۔ اعلیٰ ترین ڈگری والے امیدواروں کو پہلا موقع دیا جائے گا۔

اگر دو امیدواروں کی تعلیمی قابلیت ایک جیسی ہے تو انتخاب میرٹ کے نمبروں کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

اگر میرٹ لسٹ پر کوئی اعتراض ہے تو اس کے لیے شکایت درج کرانے کے لیے وقت دیا جائے گا۔ اعتراضات دور کرنے کے بعد حتمی فہرست بنائی جائے گی۔ حتمی فہرست کی بنیاد پر منتخب افراد کا تقرر جنرل باڈی کے اجلاس میں کیا جائے گا۔

اس کے لیے سیویکا-سہائیکا سلیکشن گائیڈ لائن 2022 کو منظوری دے دی گئی ہے۔

آنگن واڑی ورکروں اور مددگاروں کے لیے متعلقہ وارڈ کا رہائشی ہونا لازمی ہوگا۔ اس کے لیے مجاز اتھارٹی سے رہائشی سرٹیفکیٹ بھی لازمی ہوگا۔ جو لوگ متعلقہ وارڈ میں رہتے ہیں، انہیں ہی تعینات کیا جائے گا۔ میرٹ لسٹ پر ڈی ایم اور پھر ڈویژنل کمشنر کے پاس اپیل کرنے کا بھی انتظام ہوگا۔ درخواست کے لیے کم از کم عمر 18 اور زیادہ سے زیادہ 35 سال ہوگی۔ واضح رہے کہ چیف منسٹر کے پروگرام میں آنگن واڑی ورکروں اور معاونین کے انتخاب کو لے کر عوامی عدالت میں کئی شکایتیں ہیں۔ اس کے پیش نظر چیف منسٹر نے انتخابی عمل کو درست کرنے کی ہدایت دی تھی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button