دہلیعالمی خبریں

ایک اور مشہور شخص نے اسلام قبول کیا، کہا- اچھائی پر یقین رکھنے والوں کو اسلام قبول کرنا چاہیے۔

دنیا کے سب سے متنازعہ سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والے سابق کک باکسر اینڈریو ٹیٹ نے عیسائیت چھوڑ کر اسلام قبول کر لیا ہے۔ دراصل برطانیہ کے شہر لوٹن کے رہائشی اینڈریو کا متحدہ عرب امارات کی مسجد میں نماز ادا کرتے ہوئے ایک ویڈیو وائرل ہو رہا تھا جس کے بعد اس بات کو لے کر بحث چھڑ گئی۔ دریں اثناء اینڈریو ٹیٹ نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم گیٹر کے ذریعے خود کو مسلمان بتا کر بحث بند کر دی ہے۔

اینڈریو ٹیٹ نے کہا کہ کوئی بھی عیسائی جو اچھائی پر یقین رکھتا ہے اور شیطان کے خلاف حقیقی لڑائی کو سمجھتا ہے اسے اسلام قبول کرنا چاہیے۔ اینڈریو نے مزید کہا کہ صبر کرو، اللہ کا ہر وعدہ سچا ہے۔

اینڈریو ٹیٹ کو دبئی میں دیکھا گیا۔

اینڈریو ٹیٹ کو حال ہی میں دبئی میں سابق ایم ایم اے فائٹر تم خان کے ساتھ دیکھا گیا تھا۔ ان دونوں کی ایک ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی جس میں ٹام اپنے دوست اینڈریو کو نماز کا طریقہ سکھاتے نظر آئے۔ یہ ویڈیو اس وقت کا بتایا جا رہا ہے جب اینڈریو شہدا کے لیے گئے تھے۔ اس سے پہلے کہ کوئی بھی دین اسلام میں آئے، شہادت کا عمل مکمل کرنا ہوگا۔

لندن ورلڈ ڈاٹ کام کے مطابق تم خان نے اینڈریو کی شہادت کے بارے میں کہا کہ ہم چاہتے تھے کہ شاہدہ کے اس عمل کو کسی بھی طرح سے سوشل میڈیا یا پوڈ کاسٹ پر نہ دیکھا جائے کیونکہ لوگ اسے پبلسٹی کا سٹنٹ کہیں گے۔ تم خان کا مزید کہنا تھا کہ کوئی بھی شخص پرفیکٹ نہیں ہوتا لیکن اینڈریو کا نہ صرف صاف دل ہے بلکہ نیک نیت بھی ہے۔

تم خان نے کہا کہ اینڈریو نے پہلی بار مسجد میں نماز ادا کی ہے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ مسجد میں انہوں نے اینڈریو سے قرآن و حدیث پر بات کی۔ نبی کریم کی قربانیوں کے بارے میں بھی بتایا۔

اینڈریو ٹیٹ متنازعہ کیوں ہے؟

برطانوی نژاد امریکی اینڈریو ٹیٹ شکاگو امریکہ میں پیدا ہوئے جب کہ ان کی پرورش برطانیہ کے شہر لوٹن میں ہوئی۔ اینڈریو نے اپنے کیریئر کا آغاز کِک باکسر کے طور پر کیا۔ ان کا کیریئر بھی اچھا رہا۔ وہ کک باکسنگ میں چار مرتبہ عالمی چیمپئن بھی رہے لیکن اینڈریو کو اپنی اصل پہچان سوشل میڈیا کے ذریعے ملی۔ کچھ ہی عرصے میں وہ سوشل میڈیا پر ایک بڑی مشہور شخصیت بن گئے۔

اینڈریو کی خواتین کے خلاف پرتشدد گفتگو تنازعات میں گھری ہوئی تھی۔ اینڈریو سال 2016 میں ریئلٹی شو بگ برادر کا بھی حصہ تھے جہاں سے انہیں ایک خاتون کے ساتھ بدسلوکی کرنے پر نکال دیا گیا تھا۔ اس کے علاوہ اینڈریو جو ویڈیوز شیئر کرتے تھے ان میں اکثر خواتین کے خلاف غلط الفاظ یا پرتشدد باتیں ہوتی تھیں۔

اس کی وجہ سے اسے بہت تیزی سے ویوز مل جاتے تھے۔ لیکن ایک وقت ایسا بھی آیا جب تنازعات کی وجہ سے اینڈریو پر فیس بک، انسٹاگرام سمیت تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز سے پابندی لگا دی گئی۔ فی الحال، وہ صرف Gettr پر فعال ہیں۔

کروڑوں کی جائیداد؟

تنازعات میں رہتے ہوئے اینڈریو نے کروڑوں کی جائیداد اپنے طور پر حاصل کی ہے۔ ٹیٹ کا یہاں تک دعویٰ ہے کہ جو لوگ اس کی پیروی کرتے ہیں وہ اس کی طرح کامیاب اور دولت مند ہو سکتے ہیں۔ 2022 کے اوائل میں اینڈریو ٹیٹ نے دعویٰ کیا کہ وہ دنیا کا پہلا کھرب پتی ہے۔ تاہم ابھی تک ان کی حقیقی کمائی کے بارے میں کوئی سرکاری معلومات موصول نہیں ہوئی ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button