Featured

ایلون مسک کی سیٹلائٹ پر مبنی ہائی سپیڈ انٹرنیٹ سروس، اسٹارلنک کا بھارت میں ایسے کریں پری آرڈر

اسٹار لنک پروجیکٹ سیٹلائٹ کے ذریعے تیز رفتار براڈ بینڈ انٹرنیٹ فراہم کرتا ہے۔

کئی ممالک میں اسے آزمائشی مرحلے میں شروع کر دیا گیا ہے۔

ہندوستان میں اس کے پری آرڈر کے لیے $99 یعنی تقریباً 7,200 روپے ادا کرنے ہوں گے۔

۔ SpaceX کی سیٹلائٹ پر مبنی انٹرنیٹ سروس Starlink اب ہندوستان میں بھی رجسٹر کیا جا سکتا ہے۔ حالانکہ کمپنی کے رجسٹریشن پیج کے مطابق 2022 سے پہلے ہندوستان میں اس سروس کے جاری ہونے کے امکانات کم ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بھی واضح طور پر کہا گیا ہے کہ سروس منتخب علاقوں میں شروع ہوگی اور ‘پہلے آئیں، پہلے پائیں’ کی بنیاد پر فراہم کی جائے گی۔ ٹیسلا کمپنی کے مالک ایلون مسک کی خلائی ریسرچ ٹیکنالوجی کمپنی اسپیس ایکس کے اس منفرد پروجیکٹ کو اسٹار لنک سیٹلائٹ کے ذریعے انٹرنیٹ فراہم کرنے کے لیے شروع کیا گیا ہے۔ مسک نے کئی شہروں میں آزمائشی بنیادوں پر اس پروجیکٹ کو کامیابی سے شروع بھی کیا ہے۔ Starlink ایک سیٹلائٹ انٹرنیٹ نیٹ ورک ہے۔ یہ نیٹ ورک ہزاروں چھوٹے سیٹلائٹس پر مشتمل ہوگا، جو زمین پر بنائے گئے ٹرانسسیور سے منسلک ہوں گے۔

۔Starlink کے پری آرڈرز ہندوستان میں سب کے لیے کھلے ہیں۔ اگر آپ بھی اسے پری آرڈر کرنے کا سوچ رہے ہیں تو نیچے اس سے متعلق تمام اہم معلومات پڑھیں۔

۔Starlink کا پری آرڈر کیسے اور کہاں کیا جائے اور اس کی قیمت کیا ہے؟

  1. سب سے پہلے Starlink کی ویب سائٹ پر جائیں۔

https://www.starlink.com/

2. یہاں آپ کو پہلے اپنے علاقے کی دستیابی کو چیک کرنا ہوگا۔ آپ کو اپنے علاقے کا نام درج کرنا ہوگا۔ اگر آپ نام لکھ کر اپنا علاقہ تلاش نہیں کر پاتے ہیں، تو آپ سرچ باکس کے نیچے ‘پلس کوڈ’ پر کلک کر کے اپنے علاقے کے لیے پن کوڈ کے ذریعے بھی تلاش کر سکتے ہیں۔ پن کوڈ داخل کرنے کے بعد ‘ابھی آرڈر کریں’ پر کلک کریں۔

نوٹ: Gadgets 360 کے ذریعہ ہندوستان کی کئی ریاستوں میں Starlink کی دستیابی کو چیک کرنے پر پتہ چلا کہ ہر جگہ سروس کے آغاز کا تخمینہ سال 2022 دیا گیا ہے۔

3. اب Starlink آپ سے کچھ ذاتی معلومات مانگے گا جیسے آپ کا نام، فون نمبر، ای میل اور بلنگ ایڈریس۔یہ تمام معلومات درج کرنا ضروری ہے۔

4. اس کے بعد آپ کو ‘Place Deposit’ پر کلک کرکے ادائیگی کرنی ہوگی۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ رقم مکمل طور پر قابل واپسی ہے۔ آپ پری آرڈر بھی منسوخ کر سکتے ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button