عالمی خبریں

ایلون مسک نے یوکرین میں کی خلا سے انٹرنیٹ کی فراہمی ، چاہ کر بھی روس نہیں کاٹ سکے گا نیٹ ورک

کیف/واشنگٹن، 28 فروری: دنیا کے امیر ترین تاجر ایلون مسک نے یوکرین میں انٹرنیٹ سروس کو فعال کر دیا ہے۔ روس کے ساتھ جنگ ​​کے درمیان یوکرین کے بیشتر علاقوں میں انٹرنیٹ سروس ڈاؤن ہے اور روسی حملے میں بیشتر شہروں میں انٹرنیٹ سروس تباہ ہو گئی ہے جس کے بعد ایلون مسک نے خلا سے یوکرین کے لیے انٹرنیٹ سروس فعال کر دی ہے۔

خلا سے انٹرنیٹ کی فراہمی

یوکرین کے نائب وزیر اعظم اور ڈیجیٹل تبدیلی کے وزیر میخائیلو فیدوروف نے دنیا کے سب سے بڑے صنعت کار اور دولت مند تاجر ایلون مسک پر زور دیا کہ وہ یوکرین کو سٹار لنک اسٹیشن اور سیٹلائٹ انٹرنیٹ کنکشن فراہم کرے۔ یوکرین کے نائب وزیر اعظم اور یوکرین کے ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن لیڈر میخائیلو فیدوروف نے سپیس ایکس کے سی ای او ایلون مسک سے سیٹلائٹ انٹرنیٹ سروسز کمپنی سٹار لنک کے لیے مدد طلب کی ہے۔ فیڈروف نے ٹویٹ کیا، "جب آپ مریخ پر نوآبادیات بنانے کی کوشش کر رہے ہیں، روس یوکرین پر قبضہ کرنے کی کوشش کر رہا ہے! آپ کے راکٹ خلا سے کامیابی کے ساتھ اترتے ہیں، روسی راکٹ یوکرین کے شہریوں پر حملہ کر رہے ہیں! ہم آپ سے اپیل کرتے ہیں کہ یوکرین کو سٹار لنک اسٹیشن فراہم کریں۔

یہ بھی پڑھیں

بہار میں راشن کارڈ کے لیے آن لائن درخواست شروع، جلدی کریں رجسٹریشن، یہاں جانیں درخواست دینے کا طریقہ

اب ماہانہ ریچارج 28 نہیں، 30 دنوں کا ہوگا

ایلون مسک نے انٹرنیٹ کو چالو کیا۔

یوکرین کے نائب وزیر اعظم کی اس اپیل کے بعد ایلون مسک نے ان کی اپیل قبول کر لی ہے۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ "اسٹار لنک سروس اب یوکرین میں فعال ہے۔ بہت سے مزید ٹرمینلز کو چالو کیا جائے گا۔” سائبر سیکیورٹی واچ ڈاگ نیٹ بلوکس نے کہا تھا کہ یوکرین نے جمعرات کے بعد سے "انٹرنیٹ سروس میں نمایاں رکاوٹوں کا ایک سلسلہ” دیکھا ہے، جب روس نے ملک میں فوجی کارروائیاں شروع کیں۔

بہت تیز انٹرنیٹ سروس

آپ کو بتاتے چلیں کہ ایلون مسک کی کمپنی اسٹار لنک انتہائی تیز رفتار انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے کے لیے پوری دنیا میں مشہور ہے اور اسٹار لنک کی سروس امریکا میں بہت مشہور ہے۔ Starlink کی سروس لینے کے لیے ہندوستان میں رجسٹریشن جاری ہے۔ Starlink پوری دنیا میں تیز رفتار براڈ بینڈ انٹرنیٹ فراہم کرتا ہے۔ اور کسی بھی علاقے میں اسٹارلنگ انٹرنیٹ تک رسائی کے لیے پہلے آئیے پہلے پائیے کی پالیسی موجود ہے۔ سٹار لنک کمپنی اپنے سیٹلائٹس کو زمین کے کم مدار میں چھوڑتی ہے اور پھر انتہائی تیز رفتاری سے انٹرنیٹ سروس فراہم کرتی ہے۔ لہذا، سٹار لنک انٹرنیٹ سے ویڈیو کالز، آن لائن گیمنگ، سٹریمنگ بہت تیز اور بغیر کسی رکاوٹ کے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کی سروس بند کرنا آسان نہیں ہے اور چاہے روس یوکرین سے اسٹارلنک سروس بند کرنا چاہے اور اس کے لیے اسے ایلون مسک کے سیٹلائٹس کو تباہ کرنا پڑے گا اور روس ایسا نہیں کرنا چاہتا۔

سٹار لنک کے پاس 2000 سیٹلائٹس ہیں۔

سٹار لنک اس وقت 2,000 سے زیادہ سیٹلائٹس کا ایک وسیع نیٹ ورک چلاتا ہے، جس کا مقصد پوری زمین پر سیٹلائٹ انٹرنیٹ تک رسائی فراہم کرنا ہے۔ ایلون مسک کا کہنا ہے کہ جب تک تیز رفتار انٹرنیٹ نہیں ہوگا، ہم خلا کی دنیا میں زیادہ کام نہیں کر سکتے۔ SpaceX نے حال ہی میں بحرالکاہل کے ایک چھوٹے سے جزیرے ٹونگا کو سٹار لنک انٹرنیٹ سے منسلک کرنے میں بھی مدد کی جب جزیرے میں بڑے پیمانے پر آتش فشاں پھٹ پڑا اور پورے جزیرے کی فائبر آپٹک کمیونیکیشن کیبل تباہ ہو گئی۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

اگر PAN کارڈ کو ADAHAR CARD سے لنک نہیں کیا ہے تو اب کر لیں ، ورنہ لگے گا جرمانہ ، جانیں لنک کرنے کا طریقہ اور لنک کرنے کی آخری تاریخ

یوکرین کے شہریوں کو بڑا نقصان

روس کا دعویٰ ہے کہ یوکرین پر اس کے حملے کا مقصد صرف فوجی اڈوں کو تباہ کرنا ہے تاہم روسی فوجیوں کی جانب سے پلوں، اسکولوں اور رہائشی علاقوں کو بری طرح نشانہ بنایا گیا ہے۔ یورپ اس وقت دوسری جنگ عظیم کے بعد سب سے مہلک جنگ کا مشاہدہ کر رہا ہے جس میں بڑی تعداد میں شہری ہلاک اور زخمی ہو چکے ہیں۔ یوکرین کے وزیر صحت وکٹر لیشکو نے ہفتے کے روز کہا کہ روسی حملے میں 198 افراد ہلاک اور ایک ہزار سے زائد زخمی ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ روسی حملے میں 33 بچوں سمیت 1,115 دیگر زخمی ہوئے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button