اہم خبریںٹیکنالوجیعالمی خبریںعجیب و غریب

ایلون مسک نے ٹوئٹر کو 44 ارب ڈالر میں خریدا، صارفین سے کی یہ اپیل

دنیا کے سب سے امیر ترین شخص مسک نے پیر کو دیر شام 43 بلین ڈالر کی ڈیل مکمل کرنے کے بعد ٹوئٹر انکارپوریشن کے نئے مالک بن گئے ہیں۔ ذرائع کے مطابق کمپنی بورڈ نے ایلون مسک کی فی حصص 54.20 ڈالر کی پیشکش کی منظوری دے دی ہے۔

نیویارک ایجنسی۔ دنیا کے امیر ترین شخص اور ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک نے پیر کو ٹوئٹر کو 44 بلین ڈالر (3.30 لاکھ کروڑ روپے) میں خرید لیا۔ سارا سودا نقدی میں ہوا۔ اس معاہدے کے بعد 16 سال قبل وجود میں آنے والے انٹرنیٹ میڈیا پلیٹ فارم کا انتظام مسک کے ہاتھ میں چلا جائے گا۔ وائٹ ہاؤس نے اس معاہدے پر کوئی تبصرہ نہیں کیا لیکن کہا کہ صدر جو بائیڈن انٹرنیٹ میڈیا کی طاقت کے بارے میں فکر مند ہیں۔ ساتھ ہی سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ اب اگر ٹوئٹر اپنا اکاؤنٹ بحال کر بھی لیتا ہے تو وہ اس پلیٹ فارم پر واپس نہیں آئیں گے۔

انہوں نے کہا تھا کہ ٹویٹر میں جس قسم کی موثر تبدیلیوں کی ضرورت ہے اسے پہلے نجی ہاتھوں میں جانا چاہیے۔ مسک اپنی ذاتی حیثیت میں ٹویٹر خریدنے کے لئے بات چیت کر رہا تھا اور ٹیسلا اس معاہدے میں شامل نہیں تھا۔ پیر کو نیویارک اسٹاک ایکسچینج میں پری مارکیٹ ٹریڈنگ میں ٹوئٹر کا شئر 4.5 فیصد اضافے کے ساتھ $51.15 پر تھے۔ نیو یارک اسٹاک ایکسچینج نے معاہدے کے اعلان سے قبل ٹوئٹر کے شئر کی تجارت کو عارضی طور پر روک دیا۔ دوبارہ تجارت شروع ہونے پر ٹویٹر کے شئر کی قیمت میں چھ فیصد اضافہ ہوا۔

یہ بھی پڑھیں

آپ کو بتاتے چلیں کہ جب مسک نے ٹوئٹر خریدنے کی پیشکش کی تو بڑا سوال یہ اٹھایا گیا کہ کیا ان کے پاس اس کے لیے فنڈز ہیں؟ اس کے بعد یہ رپورٹس سامنے آئیں کہ کئی پرائیویٹ ایکویٹی فرموں نے اس کے ساتھ شراکت داری پر آمادگی ظاہر کی۔ اس تناظر میں انہوں نے گزشتہ ہفتے امریکی سٹاک مارکیٹ کی معلومات میں کہا کہ مورگن سٹینلے اور دیگر بینکوں نے انہیں 13 ارب ڈالر کا قرض دینے پر رضامندی ظاہر کی ہے۔ اس کے علاوہ، وہ Tesla میں اپنے اسٹاک کے خلاف 12.5 بلین ڈالر کا قرض لے گا۔ جبکہ وہ 21 بلین ڈالر کی نقد ادائیگی کے ذریعے ٹوئٹر کے بقیہ شئر خریدے گا۔ مورگن اسٹینلے نے مسک کی الیکٹرک کار کمپنی ٹیسلا میں بھی سرمایہ کاری کی ہے۔

ایلون مسک نے ٹوئٹر کو 44 ارب ڈالر میں خریدا، صارفین سے کی یہ اپیل ٹویٹر کو ایلون مسک نے خریدا

مسک کی ٹویٹر میں پہلے ہی 9.2 فیصد حصہ داری تھی۔

ایلون مسک کی ٹویٹر میں پہلے ہی 9.2 فیصد حصہ داری تھی۔ وہ کمپنی کے سب سے بڑے شیئر ہولڈر بھی تھے۔ تاہم چند روز قبل اثاثہ جات کی انتظامی فرم وینگارڈ گروپ نے یہ معلومات عام کر کے سب کو حیران کر دیا تھا کہ ٹویٹر میں اس کے 10.3 فیصد شئر ہیں۔ تاہم ابھی تک اس دعوے کی تصدیق نہیں ہو سکی۔ خاص بات یہ ہے کہ جب مسک نے چند روز قبل ٹوئٹر کو حاصل کرنے کی تجویز دی تھی تو کمپنی کے شیئر ہولڈر اور سعودی شہزادے الولید بن طلال نے اسے یہ کہتے ہوئے مسترد کر دیا تھا کہ مجوزہ پیشکش کمپنی کی مناسب قیمت نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button