اہم خبریں

ایئر ہوسٹس کو متاثر کرنے کے لیے شراب اسمگلر نے ایک سال میں 50 بار کیا ہوائی سفر

پورنیہ ۔ بنگال کے شراب سمگلر ثمر گھوش کسی رئیس سے کم نہیں تھا۔ یہی وجہ ہے کہ شراب کی اسمگلنگ میں کروڑوں کمانے کے بعد اس نے اپنا کالا دھن پانی کی طرح بہایا۔ پولس کی گرفت میں آنے کے بعد یہ بات سامنے آئی ہے کہ شراب اسمگلر ثمر گھوش جو پہلے سبزی بیچتا تھا دسویں جماعت تک ہی پڑھا تھا۔ اس نے شراب کی اسمگلنگ میں بہت پیسہ کمایا۔ اس کی طاقت کے بل بوتے پر انہوں نے سلی گوڑی کے باگڈوگرا ہوائی اڈے سے دہلی تک بزنس کلاس میں ایک سال میں پچاس بار سفر کیا۔ اس نے یہ سب کچھ اپنی ایئر ہوسٹس خاتون دوست کو خوش کرنے اور اسے اپنی ٹھاٹ باٹ دکھانے کے لیے کیا۔

بعد میں شراب کے سمگلر ثمر گھوش نے یوپی کے بلند شہر کی رہنے والی سونیا نامی ایئر ہوسٹس سے شادی کر لی ۔ کہا جاتا ہے کہ سونیا کو ثمر کی رقم اڑانے کی ادا پر اس طرح فدا ہوئی کہ اس نے ثمر سے شادی ہی کر لی۔ سمر گھوش کے والد سوکمار گھوش اسلام پور بنگال میں آبی وسائل کے محکمے میں درجہ چہارم کے ملازم ہیں۔اس نے اپنے گھر والوں کو بھی شراب کی اسمگلنگ کے کاروبار سے آگاہ نہیں ہونے دیا۔وہ اپنے گھر والوں کی نظروں میں کاروبار کرتا تھا۔اس نے اپنی ایئر ہوسٹس لیڈی دوست کے دوستوں کو بھی کئی بار پارٹی دی تھی اور اس پارٹی میں بھی اس کے لاکھوں روپے اڑ گئے تھے۔ ثمر گھوش کی گرفتاری کی بھی یہی پارٹی وجہ بنی اور انہیں فلمی انداز میں پولیس نے پکڑ لیا۔

شراب کا سمگلر ثمر گھوش وہ ائیر ہوسٹس جس سے اس کے تعلقات تھے جس دن اس کی ڈیوٹی ہوتی اس دن کا ٹکٹ وہ منہ مانگی رقم دے کر خریدتا تھا وہ بھی بزنس کلاس ٹکٹ خریدتا۔ بزنس کلاس میں اس کا ہوائی سفر 2019 سے شروع ہوا اور 2020 تک جاری رہا یہاں تک کہ دونوں کی شادی ہوگئی۔ ہوائی سفر کے دوران وہ کئی بار دوروں کی صورت میں بڑی رقم دیتے تھے۔

بنگال کے شراب اسمگلر سمر گھوش کی گرفتاری کے بعد اب نانکی اور مادھو ڈے پولیس کے ریڈار پر ہیں۔ پورنیہ پولیس نے عدالت سے ان کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ بھی حاصل کیا ہے۔تین ماہ کے دوران پرہیبیشن ڈپارٹمنٹ اور پورنیہ پولیس نے نصف درجن سے زیادہ چھوٹے بڑے شراب اسمگلروں کو پکڑ کر جیل بھیج دیا ہے اور شراب اسمگلروں کی کمر توڑ دی ہے۔ثمر گھوش کی گرفتاری کے بعد پولیس نے اب اس کے موبائل فون کے ذریعے شراب کی اسمگلنگ میں ملوث دیگر ملزمان کی تلاش شروع کردی ہے۔

بنگال کے شراب اسمگلر ثمر گھوش نے باگڈوگرا ہوائی اڈے سے دہلی تک کئی بار بزنس کلاس میں ہوائی سفر کیا ہے اس بات کی بھی چھان بین کی جا رہی ہے کہ اس نے کتنی بار ہوائی سفر کیا ہے۔” – دیاشنکر، ایس پی پورنیہ

ماخذ: روزنامہ جاگرن

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button