اتر پردیشاہم خبریںبہاردربھنگہسمستی پورسیتامڑھیکٹیہارگیا

اگنی پتھ اسکیم کے خلاف احتجاج :آج بہار بند، بہار میں ٹرک-بس اور پولیس جیپ کو لگائی آگ ، یوپی میں بھی آگ زنی

فوج میں بھرتی کے لیے مرکزی حکومت کی اگنی پتھ اسکیم کے خلاف احتجاج تھمنے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ مظاہرے کی خبریں سنیچر کو بھی سامنے آئی ہیں۔ بہار میں ایک ٹرک اور بس کو آگ لگا دی گئی۔ یوپی میں ایک بس کو بھی جلا دیا گیا۔

نئی دہلی/پٹنہ: فوج میں بھرتی کے لیے ‘اگنی پتھ’ اسکیم کے خلاف جمعہ کو ہونے والے شدید مظاہرے کے پیش نظر اضافی دستے تعینات کیے گئے۔ بہار میں آج ‘بند’ کے اعلان کے پیش نظر انتظامیہ چوکس ہے۔ بہار میں تنظیموں نے مرکزی حکومت کو اسکیم واپس لینے کے لیے 72 گھنٹے کا الٹی میٹم دیا ہے۔ آر جے ڈی اور مہاگٹھ بندھن کے ساتھ ساتھ وی آئی پی نے بھی اس بند کو اپنی حمایت دی ہے۔ بہار بند کے پیش نظر انتظامیہ نے کئی مقامات پر دفعہ 144 نافذ کر دی ہے۔ اس کے باوجود جہان آباد میں ٹرک اور بس کو آگ لگا دی گئی۔ یوپی میں بھی ایک بس کو آگ لگا دی گئی۔

مرکزی حکومت کی اگنی پتھ اسکیم کے خلاف احتجاج میں بہار آج بند ہے۔ اس دوران پٹنہ کے مسوڑھی میں طلباء مشتعل ہوگئے اور پولیس پر پتھراؤ کیا۔ اس کے ساتھ پولیس جیپ کو بھی آگ لگا دی گئی۔

جونپور، یوپی میں بس کو آگ لگا دی: فوج میں بھرتی کے خلاف احتجاج کرنے والے مظاہرین نے روڈ ویز کی بس کو آگ لگا دی۔ مسافروں کو بس سے اتارنے کے بعد مظاہرین نے بس میں توڑ پھوڑ کی اور بس کو آگ لگا دی۔ چندولی ڈپو کی بس لکھنؤ سے وارانسی جا رہی تھی۔

کسان مورچہ نے بھی مخالفت کا اظہار کیا: دوسری طرف متحدہ کسان مورچہ پنجاب بھی اگنی پتھ اسکیم کی مخالفت کر رہا ہے۔ تنظیم کی جانب سے کہا گیا ہے کہ جلد ہی تنظیم اگنی پتھ اسکیم کے خلاف بڑا فیصلہ لے گی۔ بھارتیہ کسان یونین کے ریاستی صدر جگجیت سنگھ ڈیلیوال نے کہا کہ نوجوان سڑکوں پر ہیں اور حکومت خاموش ہے۔ آل انڈیا کسان سبھا کے ریاستی صدر بلکرن سنگھ برار نے کہا کہ اگنی پتھ اسکیم فوج کے ڈھانچے کو ہی تباہ کر دے گی۔ کسان لیڈروں نے حکومت سے اگنی پتھ اسکیم کو فوری طور پر واپس لینے کا مطالبہ کیا ہے۔ ملک کے تمام نوجوانوں کو مستقل روزگار فراہم کرنے کے لیے پرو نیشنل پالیسی بنائی جائے۔

جنوبی ریلوے نے ٹرینیں منسوخ کیں : جنوبی ریلوے نے ایک پریس ریلیز میں کہا کہ ترواننت پورم-سکندرآباد صابری ایکسپریس کو مکمل طور پر منسوخ کر دیا گیا ہے، جبکہ میسور-دربھنگہ باگمتی ایکسپریس، ایرناکلم-بیرونی ریپتی ساگر ایکسپریس اور بنگلورو دانا پور سنگھمترا ایکسپریس کو جزوی طور پر منسوخ کر دیا گیا ہے۔ ساؤتھ سنٹرل ریلوے اور ایسٹ کوسٹ ریلوے حیدرآباد زون میں احتجاج کی وجہ سے- ڈاکٹر ایم جی آر چنئی سنٹرل ایکسپریس، حیدرآباد تمبرم-چارمینار ایکسپریس، بنگلورو- داناپور ایکسپریس، ایم جی آر چنئی سنٹرل-حیدرآباد ایکسپریس اور تمبرم-حیدرآباد چارمینار ایکسپریس 18 جون کو منسوخ ہوگئیں۔ کہا گیا ہے کہ ایرناکلم-پٹنہ دو ہفتہ وار سپر فاسٹ ایکسپریس 20 جون کو منسوخ کر دی گئی ہے۔

اہم بات یہ ہے کہ فوج میں بھرتی کے لیے ‘اگنی پتھ’ اسکیم کے خلاف ملک کے مختلف حصوں میں مظاہروں کے ایک حصے کے طور پر جمعہ کو تلنگانہ کے سکندرآباد میں پولیس کی فائرنگ میں ایک شخص کی موت ہو گئی۔ مشتعل نوجوانوں کے احتجاج کے دوران کئی ٹرینوں کو نذر آتش کیا گیا، نجی، سرکاری گاڑیوں، ریلوے اسٹیشنوں میں توڑ پھوڑ کی گئی اور ہائی ویز اور ریلوے لائنیں بلاک کر دی گئیں۔

بہار میں اگنی پتھ اسکیم پر ہنگامہ آرائی کی وجہ سے ریلوے نے کئی ٹرینوں کو منسوخ کر دیا ہے۔ ساتھ ہی کئی ٹرینوں کے روٹ کا رخ موڑ دیا گیا ہے۔ ایسے میں پٹنہ جنکشن پر مسافروں کی بڑی بھیڑ ہے جو گھنٹوں اپنی ٹرین کا انتظار کر رہے ہیں۔

یوپی میں اگنی پتھ احتجاج: اب تک 260 گرفتار، پولس نے 23 تک کی چھٹی منسوخ کر دی۔

اگنی پتھ اسکیم : نوجوانوں نے مرکزی وزیر مملکت برائے دفاع اجے بھٹ سے ملاقات کی، اسکیم میں ترمیم کا مطالبہ کیا

اگنی پتھ اسکیم سے ناراض طلبہ پورے بہار میں احتجاج کر رہے ہیں۔ ایسے میں احتیاطی اقدام کے طور پر بی جے پی اور جے ڈی یو کے دفاتر کی سیکورٹی سخت کر دی گئی ہے۔ دونوں دفاتر کے باہر بڑی تعداد میں پولیس فورس تعینات کر دی گئی ہے۔

‘اگنی پتھ’ کے خلاف احتجاج میں بہار بند، پٹنہ جنکشن کی حفاظت کے لیے آر پی ایف اور جی آر پی تیار

اگنی پتھ اسکیم احتجاج: بہار بی جے پی صدر سنجے جیسوال کے گھر پر حملے کا ویڈیو منظر عام پر

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button