Featuredاہم خبریں

انڈو نیپال بارڈر کی تعمیر تیزی سے جاری، جانیں کب تک ہوگی مکمل ، بہار کے ان 7 اضلاع کو ہوگا فائدہ

بہار : توقع ہے کہ ہند-نیپال سرحدی سڑک کی تعمیر دسمبر 2023 تک مکمل ہو جائے گی۔ اس سڑک کی تعمیر سے 7 اضلاع کے لوگوں کو براہ راست فائدہ پہنچے گا۔ اس کے ساتھ ہی بہار ریاست کا نیپال کے ساتھ ساتھ دیگر پڑوسی ریاستوں کے ساتھ براہ راست سڑک رابطہ ہو سکے گا۔

اس کی تعمیر کا عمل تیز رفتاری سے جاری ہے۔ اس ہند-نیپال بارڈر روڈ پروجیکٹ پر کام مرکزی اور ریاستی حکومتیں کر رہی ہیں۔ فی الحال یہ سڑک تقریباً 375 کلومیٹر لمبائی میں تعمیر کی جانی ہے۔ یہ سڑک بہار کے مغربی چمپارن کے مدن پور سے شروع ہو کر مشرقی چمپارن میں راکسول، سیتامڑھی، سون ورشا، مدھوبنی ضلع کے جے نگر، سپول میں بیر پور، ارریہ سے ہوتی ہوئی کشن گنج کے گلگلیہ تک جائے گی۔

کل 729 کلومیٹر سڑک کی لمبائی میں سے 177 کلومیٹر پہلے ہی نیشنل ہائی وے-104 کا حصہ ہے۔ بقیہ 552 کلومیٹر زیر تعمیر ہے جس میں سے تقریباً 178 کلومیٹر مکمل ہو چکا ہے۔ ساتھ ہی اس سڑک کی 374 کلومیٹر لمبائی میں تعمیر جاری ہے۔

یہ بھی پڑھیں

اس پوری سڑک کی تعمیر کے لیے تقریباً 30 میٹر چوڑائی کے لیے زمین حاصل کی گئی ہے۔ ذرائع کے مطابق لوگوں کو نرپت گنج سے بھرگاما جانے کے لیے تقریباً 50 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرنا پڑتا ہے ۔ لیکن اب اس سڑک کی تعمیر سے یہ فاصلہ تقریباً ختم ہو جائے گا۔

تاہم یہ سڑک پورنیہ، مدھے پورہ اور سپول اضلاع کی نقل و حرکت کو آسان بنائے گی۔ اس کے ساتھ ہی کشن گنج ضلع میں تقریباً 80 کلومیٹر لمبائی میں ایک سڑک بنائی جانی ہے۔ جن میں سے تقریباً 35 کلومیٹر تک ہموار کرنے کا کام مکمل ہو چکا ہے۔ تاہم کورونا کی وجہ سے سڑک کی تعمیر کا کام روک دیا گیا۔ اور اسی وجہ سے اس کی تکمیل کے لیے مقررہ مدت میں دو بار توسیع کرنا پڑی۔ پہلی بار سڑک کی تعمیر جون 2020 تک مکمل کی جانی تھی۔ لیکن کام وقت پر مکمل نہیں ہوا اور اس کی مدت جون 2022 تک بڑھا دی گئی۔ تاہم اب اس کی نئی آخری تاریخ دسمبر 2023 کر دی گئی ہے۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button