اتر پردیشاہم خبریں

الگ دکھنے کی خواہش، سڑکوں پر دوڑ رہی ہے انوکھی سائکل ، دیکھنے کے لیے جمع ہو جاتی ہے بھیڑ

پیلی بھیت: اتر پردیش میں ایک منفرد سائیکل کا بہت چرچا ہے۔ جب یہ سائیکل سڑک پر چلتی ہے تو اس کے اردگرد تمام گاڑیاں بہت چھوٹی نظر آتی ہیں۔ سائیکل کے مالک کی ایک ہی خواہش تھی کہ اس کی سائیکل مختلف نظر آئے۔ عطا حسین اپنی 6 فٹ اونچی سائیکل کے ساتھ چلتے ہیں تو سب کی نظریں ان پر جم جاتی ہیں۔

الگ دکھنے کی خواہش، سڑکوں پر دوڑ رہی ہے انوکھی سائکل ، دیکھنے کے لیے جمع ہو جاتی ہے بھیڑ

اس وقت یوپی میں انتخابی ماحول ہے لیکن اس سائکل کا سابق وزیر اعلیٰ اکھلیش یادو کی پارٹی سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ سائیکل کے مالک عطا حسین کا کہنا ہے کہ ان کی 6×6 سائیکل کا کسی الیکشن سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ اس نے یہ سائیکل صرف اپنے شوق کے لیے بنائی ہے۔

شوق کی وجہ سے 6×6 کی سائیکل بنائی

ان خبروں کو بھی پڑھیں

حسین کا تعلق پیلی بھیت کے چڑیاڈا گاؤں سے ہے اور اس کی دیوی پورہ چوراہے پر گریل کی دکان ہے اور ساتھ ہی وہ سائیکلوں کی مرمت بھی کرتا ہے۔ یہ سائیکل بنانے والے حسین کا کہنا ہے کہ وہ بہت غریب ہے اس کی ایک ہی خواہش ہے کہ جب وہ سڑک پر چلیں تو مختلف نظر آئیں۔

مختلف ہونا چاہتا تھا؟

یہ سائیکل جہاں سے گزرتی ہے لوگ عطا حسین کو روک کر سیلفیاں لیتے ہیں اور سائیکل چلانے کی کوشش کرتے ہیں لیکن چلا نہیں پاتے ہیں جبکہ حسین اس سائیکل کو آرام سے چلا سکتے ہیں۔ یہ سائیکل پورے علاقے میں موضوع بحث بنا ہوا ہے۔ ہر کوئی سائیکل چلانا چاہتا ہے اور اس کے ساتھ تصویر کھنچوانا چاہتا ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button