سنڈے اسپیشلطب و صحت

اس ایک چیز کے استعمال سے یورک ایسڈ کے مسئلے پر قابو پایا جاسکتا ہے،جانئے کیسے کریں استعمال

گھریلو علاج / Home Remedies : یورک ایسڈ خون میں پایا جانے والا فضلہ ہے جو خون میں اس وقت بنتا ہے جب جسم کیمیائی پیورین کو توڑ دیتا ہے۔ عام طور پر یورک ایسڈ پیشاب کے ساتھ مل کر جسم سے خارج ہوتا ہے لیکن جسم میں موجود یورک ایسڈ مسائل پیدا کرتا ہے۔

کچھ کھانے کی اشیاء ایسی بھی ہیں جو جسم میں یورک ایسڈ کی مقدار بڑھاتی ہیں جیسے سرخ گوشت، سمندری غذا، الکحل اور مکئی کا شربت وغیرہ۔ آپ خون کے ٹیسٹ سے جسم میں یورک ایسڈ کی زیادہ مقدار کا پتہ لگا سکتے ہیں۔

جسم میں یورک ایسڈ کی زیادتی سے گاؤٹ کا مسئلہ پیدا ہوتا ہے جس میں یورک ایسڈ کے ذرات جوڑوں میں درد کا باعث بنتے ہیں۔ آئیے آپ کو ایسے گھریلو علاج بتاتے ہیں، جو نانی اماں کے زمانے سے چلے آرہے ہیں اور پریشانی سے نجات دلانے میں مددگار ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

یورک ایسڈ کم کرنے کے گھریلو ٹوٹکے | Home Remedies to Control Uric Acid

لیموں کا رس

لیمو یورک ایسڈ کو کم کرنے کا سب موثر گھریلو علاج سمجھا جاتا ہے۔ لیموں کا رس پینے سے یورک ایسڈ کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔ دن میں کم از کم دو بار لیموں پانی پینے سے جسم سے اضافی یورک ایسڈ نکل جاتا ہے۔ لیموں میں سائٹرک ایسڈ ہوتا ہے جو یورک ایسڈ کو تحلیل کرنے کا کام کرتا ہے۔

نہ صرف لیموں بلکہ وٹامن سی سے بھرپور آملہ، نارنگی اور امرود بھی یورک ایسڈ کو کم کرنے میں فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں۔

یہ کھانا بھی موثر ہے۔

ایک گلاس پانی میں ایک چائے کا چمچ ایپل سائڈر سرکہ ملا کر پینے سے یورک ایسڈ کی سطح کو کنٹرول میں رکھا جا سکتا ہے۔ ایپل سائڈر سرکہ قدرتی کلینزر کے طور پر کام کرتا ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور غذائیں بھی فائدہ مند ثابت ہوتی ہیں۔ اپنی خوراک میں اسٹرابیری، بلیو بیریز اور ڈارک بیریز شامل کریں۔

ٹماٹر یورک ایسڈ کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

غذائی ریشہ یورک ایسڈ کو جذب کرتا ہے۔ آپ جئی، کیلا، باجرہ اور جوار کھا سکتے ہیں۔

اعلان دستبرداری : یہ مواد بشمول مشورے، صرف عام معلومات فراہم کرتا ہے۔ یہ کسی بھی طرح مستند طبی رائے کا متبادل نہیں ہے۔ مزید تفصیلات کے لیے ہمیشہ کسی ماہر یا اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ قومی ترجمان اس معلومات کی ذمہ داری قبول نہیں کرتا۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button