اتراکھنڈاہم خبریںجرائم و حادثات

اتراکھنڈ بس حادثہ : اب تک 26 مسافر ہلاک، ایم پی سی ایم اور پشکر دھامی جائے حادثہ پر جائیں گے

اترکاشی ضلع میں یمونوتری ہائی وے پر دمتا کے قریب مدھیہ پردیش کے مسافروں سے بھری بس گہری کھائی میں گر گئی۔ حادثے میں 26 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ جبکہ 4 مسافر زخمی ہیں۔ مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان بھی دہرادون میں ہیں۔ جو مسلسل واقعے کی معلومات لے رہے ہیں۔ آج چیف منسٹر پشکر سنگھ دھامی اور ایم پی سی ایم شیوراج سنگھ چوہان دمتا بس حادثہ کی جگہ کا دورہ کریں گے۔پڑھیں مکمل خبر…….

اترکاشی/دہرا دون : اترکاشی بس حادثے میں مرنے والوں کی تعداد 26 تک پہنچ گئی ہے۔ جبکہ زخمیوں کا علاج جاری ہے۔ یہ حادثہ اترکاشی ضلع میں یمونوتری ہائی وے پر دمتا کے قریب پیش آیا۔ جس میں مدھیہ پردیش کے پنا کے یاتری سوار تھے۔ حادثے کی اطلاع ملتے ہی مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان دیر رات دہرادون پہنچ گئے۔ جہاں انہوں نے ہسپتال پہنچ کر زخمیوں کا حال دریافت کیا۔

معلومات کے مطابق 5 جون کو دیر شام مدھیہ پردیش کے مسافروں کی بس نمبر یو کے 041541 یمونوتری ہائی وے پر ڈمٹا کے قریب 200 میٹر گہری کھائی میں گر گئی۔ بس میں تقریباً 30 مسافر سوار تھے۔

کھائی میں گرتے ہی بس دو حصوں میں تقسیم ہوگئی۔ یہ بس ہریدوار سے مسافروں کے ساتھ روانہ ہوئی تھی۔ جو یمونوتری جا رہی تھی۔ پھر وہ دمٹا کے قریب حادثے کا شکار ہو گئی۔ اس حادثے میں اتراکھنڈ کے دو افراد بھی شامل ہیں۔ ڈرائیور اور آپریٹرز بتائے جا رہے ہیں۔

اس کے ساتھ ہی حادثے کی اطلاع ملتے ہی ایس ڈی آر ایف، این ڈی آر ایف، کیو آر ٹی اور پولیس کی ٹیم موقع پر پہنچ گئی اور بچاؤ آپریشن شروع کیا۔ اندھیرے کی وجہ سے ریسکیو میں کچھ مشکلات پیش آئیں۔ زخمیوں کو دہرادون لایا گیا ہے۔ جہاں اس کا علاج کیا جا رہا ہے۔ مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان بھی حادثے کی اطلاع پر دہرادون پہنچے اور زخمیوں سے ملاقات کی۔

ضرورت پڑنے پر لاشوں کو ہوائی جہاز سے لے جایا جائے گا ایم پی:

زخمیوں سے ملاقات کے بعد ایم پی سی ایم شیوراج سنگھ چوہان نے کہا کہ تمام زخمیوں کے علاج کے لیے مناسب انتظامات کیے گئے ہیں۔ تمام لاشیں نکال لی گئی ہیں۔ ہم اہل خانہ سے رابطے میں ہیں۔ ان کی خواہش کے مطابق میتوں کو باعزت طریقے سے سڑک کے ذریعے اور ضرورت پڑنے پر ہوائی جہاز سے لے جانے کے انتظامات کیے جا رہے ہیں۔

شیوراج سنگھ چوہان نے عہدیداروں کے ساتھ میٹنگ کی : سی ایم شیوراج سنگھ چوہان دہرادون پہنچے اور پولیس کنٹرول روم میں اتراکھنڈ حکومت کے عہدیداروں کے ساتھ میٹنگ کی۔ اجلاس میں ریلیف اور ریسکیو آپریشن کے حوالے سے وی سی کے ذریعے تفصیلی معلومات لی گئی اور ضروری ہدایات دی گئیں۔

انہوں نے فوری کارروائی کے لیے اتراکھنڈ کے وزیر اعلیٰ پشکر سنگھ دھامی اور انتظامیہ کی ٹیم کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ اتراکھنڈ کی ٹیم رات کو بھی یہاں موجود ہے۔ میں پنا کے بھائیوں اور بہنوں کو بتانا چاہتا ہوں کہ دوسری بس کے لوگ محفوظ ہیں، وہ صبح دہرادون کے لیے روانہ ہوں گے۔ یہ بھی کہا کہ زخمیوں کے علاج میں کوئی کسر نہیں چھوڑی جائے گی۔

سی ایم دھامی اور شیوراج چوہان جائیں گے دمٹا سائٹ : شیوراج چوہان نے علاج کے حوالے سے ڈاکٹروں سے بھی بات چیت کی۔ انہوں نے کہا کہ زخمیوں کے علاج معالجے کے بہترین انتظامات کئے جائیں گے۔ علاج میں کوئی کسر نہیں چھوڑی جائے گی۔ ہماری کوشش ہے کہ تمام زخمی بہترین علاج کے ساتھ جلد صحت یاب ہو جائیں۔ اس کے ساتھ ہی وزیر اعلی پشکر سنگھ دھامی اور ایم پی سی ایم شیوراج سنگھ چوہان آج دمتا کا دورہ کریں گے۔

پی ایم مودی نے اس واقعہ پر غم کا اظہار کیا: وزیر اعظم کے دفتر نے بھی اترکاشی میں اس سڑک حادثہ کا نوٹس لیا ہے۔ اپنے ٹویٹ میں پی ایم مودی نے لکھا ہے کہ ‘اتراکھنڈ میں بس حادثہ بہت دردناک ہے۔ اس میں میں ان لوگوں سے اظہار تعزیت کرتا ہوں جنہوں نے اپنے پیاروں کو کھو دیا ہے۔ ریاستی حکومت کی نگرانی میں مقامی انتظامیہ موقع پر ہر ممکن مدد میں مصروف ہے۔

معاوضے کا اعلان : اتراکھنڈ کے اترکاشی ضلع میں یمونوتری قومی شاہراہ پر بس حادثے میں 26 لوگوں کی جانیں گئیں۔ اس حادثے کے بعد وزیر اعظم نریندر مودی نے ایکس گریشیا رقم کا اعلان کیا ہے۔ وزیر اعظم کے دفتر سے ٹویٹ میں لکھا گیا ہے، ‘اتراکھنڈ میں حادثے میں جان گنوانے والوں کے اہل خانہ کو PMNRF کی طرف سے 2-2 لاکھ روپے اور زخمیوں کو 50-50 ہزار روپے دیے جائیں گے’۔

قومی ترجمان
قومی ترجمان
Qaumi Tarjuman
قومی ترجمان

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button