اہم خبریںبہاردہلی

اب گاڑیوں میں یہ چیز رکھنا ضروری ہے، ورنہ پولیس کرے گی کارروائی

  • روڈ ٹرانسپورٹ کی وزارت نے کہا، "ٹائپ-3 بسوں اور اسکول بسوں کے اندر مسافروں کے بیٹھنے کی جگہ پر فائر الارم سسٹم نافذ کر دیا گیا ہے۔”

اب گاڑیوں میں یہ چیز رکھنا ضروری ہے، ورنہ پولیس کرے گی کارروائی

روڈ ٹرانسپورٹ اور ہائی ویز کی وزارت نے لمبی دوری کی مسافر بسوں اور اسکول بسوں کے لیے فائر الارم اور سپریشن سسٹم نصب کرنا لازمی قرار دیا ہے۔ وزارت کی طرف سے جاری بیان کے مطابق مسافر بسوں اور اسکول بسوں کے اس حصے میں جہاں لوگ بیٹھتے ہیں آگ سے بچاؤ کا نظام نصب کرنا ضروری ہو گا ۔

اس کے لیے حال ہی میں نوٹیفکیشن جاری کیا گیا ہے۔ اب تک صرف گاڑیوں کے انجن کے حصے سے نکلنے والی آگ کا پتہ لگانے، الارم بجانے اور دبانے کا نظام موجود ہے۔ یہ سسٹم انڈسٹری سٹینڈرڈ 135 کے مطابق انجن میں آگ لگنے کی صورت میں الرٹ کرتا ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

روڈ ٹرانسپورٹ کی وزارت نے کہا، "ٹائپ-3 بسوں اور اسکول بسوں کے اندر مسافروں کے بیٹھنے کی جگہ پر فائر الارم سسٹم نافذ کر دیا گیا ہے۔” ٹائپ 3 بسیں لمبی دوری طے کرنے کے لیے بنائی گئی ہیں۔ بسوں میں آگ لگنے کے واقعات پر تحقیق کا حوالہ دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ایسے حادثات کے دوران اکثر بسوں کے اندر بیٹھے مسافر زیادہ درجہ حرارت اور دھویں کی وجہ سے زخمی ہو جاتے ہیں۔

وزارت نے اپنے بیان میں کہا کہ اگر مسافروں کے بیٹھنے کی جگہ پر فائر وارننگ سسٹم نصب کر دیا جائے تو ان حادثات کو کافی حد تک روکا جا سکتا ہے۔ وارننگ ملنے کے بعد مسافروں کو فوری طور پر بس سے باہر نکلنے کا وقت مل جائے گا۔ اس کے بعد اس حکم کی خلاف ورزی کرنے والی گاڑیوں کے خلاف بھی پولیس کارروائی کر سکتی ہے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button