اہم خبریںبہارطب و صحت

اب بہار میں کینسر کے مریضوں کا علاج ہوگا آسان، ریاست کے 38 اضلاع میں مفت سکریننگ کا انتظام

دراصل ورلڈ کینسر ڈے کے موقع پر محکمہ صحت نے تمام اضلاع میں کینسر اسکریننگ پروگرام شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

بہار ،6 فروری (قومی ترجمان) ریاست بہار میں اب کینسر کے مریضوں کی جانچ اور علاج بہت آسان ہونے والا ہے۔ اب تک کینسر کی مفت اسکریننگ صرف 16 اضلاع میں کی جاتی تھی لیکن اب یہ ریاست کے تمام 38 اضلاع میں کی جائے گی۔

دراصل ورلڈ کینسر ڈے کے موقع پر محکمہ صحت نے تمام اضلاع میں کینسر اسکریننگ پروگرام شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

اس کے ساتھ ہی ریاست کے 6 میڈیکل کالج اسپتالوں میں کیموتھراپی کے لیے یونٹ بنائے جائیں گے جہاں پیسے نہیں لیے جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں

رحمانی 30 میں سیشن 2022-24 کے لیے درخواست فارم بھرنے کا عمل شروع، یہاں کلک کریں

یہ جانکاری وزیر صحت منگل پانڈے اور ایڈیشنل چیف سکریٹری پرتیہ امرت نے جمعہ کو کینسر ڈے پر منعقد ایک ورچوئل پریس کانفرنس میں دی۔

اس دوران ٹیومر کی اسکریننگ کے لیے SKMCH میں جینوم لیب کا بھی افتتاح کیا گیا۔ وزیر اور ایڈیشنل چیف سکریٹری نے بتایا کہ ریاست میں کینسر کے مریضوں کو جدید سہولیات فراہم کرنے کے لیے کئی اہم اقدامات کیے گئے ہیں۔

۔IGIMS میں 138 کروڑ سے علاقائی کینسر انسٹی ٹیوٹ قائم کیا گیا ہے۔ ہومی بھابھا کینسر ہسپتال اور ریسرچ سنٹر مظفر پور اور پٹنہ میڈیکل کالج ہسپتال میں سہولیات فراہم کی گئی ہیں۔ پرائیویٹ سیکٹر میں مہاویر کینسر انسٹی ٹیوٹ کو بھی مدد دی جا رہی ہے۔ وزیر نے کہا کہ میڈیکل کالج ہسپتال پٹنہ، مظفر پور، بھاگلپور، بیگوسرائے، سیوان اور نالندہ میں گھر بیٹھے درد سے نجات کی سہولت تیار کی جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں

۔Voter List میں اپنا نام کیسے چیک کریں؟ یہاں جانیں مکمل پروسیس، گھر بیٹھے بیٹھے موبائل پر ہی ہو جائے گا سارا کام

۔SKMCH میں 100 بستروں کا ایک ماڈیولر ڈے کیئر وارڈ قائم کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی ایس کے ایم سی ایچ میں ہی سینئر ریزیڈنٹ ڈاکٹروں اور پی جی طلباء کو کینسر کی تربیت فراہم کرنے کا منصوبہ بھی ہے۔

وزیر اور ایڈیشنل چیف سکریٹری نے یہ بھی بتایا کہ وردھمان انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنس، پاواپوری کے ساتھ، جے ایل این ایم سی ایچ، ایس کے ایم سی ایچ، ڈی ایم سی ایچ اور پورنیا میڈیکل کالج میں کیموتھراپی یونٹ قائم کرنے کا ہدف ہے۔

اس کے علاوہ تمام اضلاع میں اسکریننگ شروع کی جارہی ہے۔ ہر منگل سے جمعرات کو صدر اسپتال میں اسکریننگ کا نظام ہوگا ۔

یہ بھی پڑھیں

کیا آپ ووٹر کارڈ ڈاؤن کرنا چاہتے ہیں یہاں کلک کریں ۔Mobile phone میں ہی ڈاؤن لوڈ کریں Digital ووٹر کارڈ (Voter Card) ، ووٹنگ کے ساتھ فوٹو آئی ڈی میں بھی آئے گا کام، ڈاؤن لوڈنگ کا جانیں طریقہ

وزیر صحت منگل پانڈے نے بتایا کہ 2018-19 سے 2021-22 تک کینسر کی تشخیص کے لیے 25 لاکھ اسکریننگ کی گئی۔ جس میں 14.95 ہزار منہ کے کینسر، 6.86 لاکھ چھاتی کے کینسر، 32.79 رحم کے کینسر کی شناخت کے لیے اسکریننگ کی گئی ہے۔

وزیر نے 2025 تک کینسر کے کیسز میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا۔ یہ تعداد سالانہ 2.32 لاکھ تک جا سکتی ہے۔ کانفرنس میں موجود آئی جی آئی ایم ایس کے ڈائرکٹر ڈاکٹر این آر وشواس نے کہا کہ اس سال انسٹی ٹیوٹ میں کینسر کے موضوع میں پی جی انرولمنٹ کیا گیا ہے۔

انسٹی ٹیوٹ میں MII، Pet City اور Linear Accelerator قائم کیے گئے ہیں۔ پریس کانفرنس میں ہومی بھابھا انسٹی ٹیوٹ، مظفر پور کے ڈاکٹر روی کانت سنگھ اور دیگر موجود تھے۔

ان خبروں کو بھی پڑھیں

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button