ارریہارولاہم خبریںاورنگ آبادبانکابکسربھاگلپوربھوجپوربہاربیگوسراےپٹنہپورنیہجموئیجہان آباددربھنگہروہتاسسارنسپولسمستی پورسہرسہسیتامڑھیسیوانشیخوپورہشیوہرکٹیہارکھگڑیاکیمورگوپال گنجگیالکھی سرائےمدھوبنیمدھے پورامشرقی چمپارنمظفر پورمغربی چمپارنمونگیرنالندہنواداویشالی

اب بہار میں کریکٹر سرٹیفکیٹ بنوانا ہوگا آسان، تاخیر کرنے والے افسر پر لگے گا جرمانہ

ریاست بہار میں محکمہ پولیس کی طرف سے بنائے گئے کریکٹر سرٹیفکیٹ حاصل کرنا اب کافی آسان ہو گیا ہے۔ اس کے لیے اب آپ کو کہیں جانے یا لمبی قطار میں کھڑے ہونے کی ضرورت نہیں ہے اور نہ ہی کسی افسر یا ملازم کی جیب گرم کرنی پڑے گی۔

دراصل اب آپ کو کریکٹر سرٹیفکیٹ کے لیے آن لائن درخواست دینا ہوگی۔ اور 14 دنوں کے اندر آپ کا کریکٹر سرٹیفکیٹ بن جائے گا۔ یہی نہیں آن لائن کریکٹر سرٹیفکیٹ بنانے میں تاخیر کی صورت میں متعلقہ پولیس افسر کو 250 روپے یومیہ جرمانہ کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں

گھریلو علاج / Home Remedies : جسم پر جگہ جگہ خارش شروع ہو گئی ہے تو ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر کریں عمل ، آپ کو خارش کے مسئلے سے مل جائے گی نجات

محکمہ داخلہ نے اس سلسلے میں تمام سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس اور سپرنٹنڈنٹس آف پولیس کو خط لکھا ہے اور انہیں ایک ہفتے کے اندر زیر التواء درخواستوں پر عملدرآمد کو یقینی بنانے کی ہدایت کی ہے۔ محکمہ داخلہ کے سکریٹری کے سینتھل کمار کی طرف سے جاری کردہ خط میں کہا گیا ہے کہ بہار پبلک سروسز کے اختیار کے تحت آن لائن کریکٹر سرٹیفکیٹ فراہم کرنے کے لیے مقررہ وقت کے بعد بھی درخواستیں زیر التوا ہیں۔

یہ بھی پڑھیں

گھر بیٹھے آدھار کارڈ میں اپنا موبائل نمبر یا نام، پتہ تبدیل کریں، جانیں یہ آسان طریقہ

आरबीआई ने पेटीएम पेमेंट्स बैंक को नए खाते खोलने से रोककर झटका दिया।

قواعد کے مطابق پولیس سپرنٹنڈنٹ کے دفتر میں خط کی وصولی کے 14 کاروباری دنوں کے اندر کردار کی تصدیق کی رپورٹ کے لیے درخواستوں کو نمٹانے کا انتظام ہے۔ ایسا کرنے میں ناکامی کے نتیجے میں ایک بار جرمانہ 500 روپے سے کم نہیں اور زیادہ سے زیادہ 5,000 روپے جرمانہ ہوگا۔ تاخیر کے حساب سے 250 روپے یومیہ جرمانہ عائد کیا جائے گا۔

محکمہ داخلہ نے تمام ایس ایس پیز اور ایس پیز کو ہدایت کی ہے کہ وہ اپنے متعلقہ اضلاع میں آن لائن کریکٹر سرٹیفکیٹ کی درخواستوں پر بروقت عمل درآمد کریں۔ ہدایات کے ساتھ یکم فروری سے 10 مارچ 2022 تک سروس پلس پورٹل کے ذریعے موصول ہونے والی درخواستوں کی رپورٹس بھی بھیج دی گئی ہیں۔

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

سب سے پہلے پڑھیں قومی ترجمان پر اردو خبریں ، اردو میں بریکنگ نیوز ۔ آج کی تازہ خبریں ، لائیو نیوز اپڈیٹ ، پڑھیں سب سے بھروسہ مند اردو نیوز ، قومی ترجمان ڈاٹ کام پر جانیئے اپنی ریاست ملک و بیرون ملک اور بالخصوص بہار، جھارکھنڈ، مشرقی وسطی ، فلمی دنیا، اسپورٹس ، بزنس ، ہیلتھ ، تعلیم و روزگار و جاب سے متعلق تمام تفصیلات سب سے پہلے ۔ قومی ترجمان کو ٹیلیگرام ، فیس بک ، انسٹا گرام، یوٹیوب ، ٹویٹر پر فالو کریں ،شیئر کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button