Featuredاہم خبریںٹیکنالوجیدہلیسنڈے اسپیشل

اب آپ گھر سے ہی اپنے آدھار کارڈ میں موبائل نمبر لنک یا اپڈیٹ کر سکتے ہیں۔ IPPB نے شروع کی ہے نئی سروس، موبائل نمبر کو آدھار کارڈ سے کیسے لنک کیا جائے؟ جانیں تفصیلات

انڈین پوسٹ پیمنٹ بینک (IPPB) نے آدھار ہوم سروس شروع کر دی ہے۔ اب آپ گھر سے ہی اپنے آدھار کارڈ میں موبائل نمبر اور ای میل آئی ڈی کو اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔

انڈین پوسٹ پیمنٹ بینک (IPPB) نے دوڑ ٹو ڈور سروس شروع کی ہے۔ اس کے مطابق اب آپ بینکنگ سے لے کر بہت سی سہولیات گھر پر ہی حاصل کر سکتے ہیں۔

اس کے ساتھ آپ اپنے گھر پر اپنے آدھار کارڈ کو موبائل نمبر کے ساتھ لنک کرنے کی سہولت بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

آدھار کو موبائل نمبر سے لنک کرنے کے لیے آپ کو کہیں جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔ بینک سے ڈاکیہ آئے گا اور آپ کی مرضی کے مطابق آپ کو سہولت فراہم کرے گا۔ آپ کو آن لائن درخواست کرنی ہوگی۔

اس کے ساتھ آپ پورٹل سے اپنی مرضی کے مطابق سہولت کیسے حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے درخواست کے طریقہ سے متعلق تمام معلومات ذیل میں تفصیل سے دی گئی ہیں۔ اپنی خواہش کے مطابق سہولت کے لیے درخواست دیں اور اس کے بارے میں مزید معلومات کے لیے نیچے دیے گئے لنک پر کلک کریں۔

یہ بھی پڑھیں

موبائل نمبر کو آدھار کارڈ سے کیسے جوڑیں؟ آدھار کارڈ میں موبائل نمبر کیسے شامل کریں؟ گھر بیٹھے موبائل نمبر کو آدھار سے لنک کریں۔ آدھار میں نمبر اپ ڈیٹ کریں۔ پڑھیں تفصیلات :

سب سے پہلے آدھار کو موبائل نمبر سے جوڑنے کے لیے نیچے دیے گئے لنک پر کلک کریں۔

لنک پر کلک کرنے پر انڈین پوسٹ پیمنٹ بینک کا پیج آپ کے سامنے آئے گا۔ اب آپ کو نام، ایڈریس پن کوڈ، ای میل ایڈریس، موبائل نمبر درج کرنا ہوگا۔

اس کے بعد سلیکٹ سروس پر کلک کریں۔ پھر IPPB – Adhar Services پر ٹک کریں۔

دوبارہ Slect پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کو UIDAI-Mobile-Email to Adhar لنکنگ/اپ ڈیٹ پر کلک کرنا ہوگا۔

ان تمام طریقہ کار کو کرنے کے بعد آخر میں Request OTP پر کلک کریں۔

آپ کے موبائل پر ایک OTP آئے گا۔ OTP درج کریں اور Confirm Services Request پر کلک کریں، جس کے بعد آپ کو ایک حوالہ نمبر ملے گا۔

آپ اس حوالہ نمبر کے ذریعے اپنی سروس کو ٹریک کر سکتے ہیں۔

اپنی خدمات کو ٹریک کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

اب حوالہ نمبر درج کریں اور Facth کریں۔ آپ کی سروس کا ایگزٹ سٹیٹس معلوم ہو جائے گا۔

واضح رہے کہ موبائل نمبر کو آدھار کارڈ سے لنک کرنا بہت ضروری ہے۔ اس کے ساتھ آپ آن لائن بینک اکاؤنٹ کھولنا، ڈیمیٹ اکاؤنٹ کھولنا، سی ایس سی درخواست، سمان ندھی اور پنشن جیسی اسکیموں کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھ سکتے

قومی ترجمان کا ٹیلیگرام گروپ جوائن کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button