بین ریاستی خبریں

آج کی اہم خبریں – 13 جنوری 2022

اکھلیش یادو کی ساتھیوں سے ملاقات، جلد جاری ہوسکتی ہے امیدواروں کی پہلی فہرست

اترپردیش اسمبلی انتخابات کے لیے سماج وادی پارٹی کی پہلی فہرست جمعرات کو جاری ہو سکتی ہے۔ اس میں پہلے مرحلے کے انتخابات کے لیے سماج وادی پارٹی اور راشٹریہ لوک دل (RLD) کے امیدواروں کی فہرست ہوگی۔ سماج وادی پارٹی کے صدر اکھلیش یادو نے بدھ کو تمام اتحادیوں کے ساتھ میٹنگ کی جس میں یہ فیصلہ کیا گیا۔ اس کے ساتھ پروموشن کے مسائل اور طریقے بھی طے کیے گئے۔ اس کے علاوہ میٹنگ میں یہ بات بھی سامنے آئی کہ کچھ حلیف سماج وادی پارٹی کے نشان پر الیکشن لڑ سکتے ہیں۔ اکھلیش یادو نے جنیشور مشرا ٹرسٹ کے اندر اپنی اتحادی جماعتوں کے لیڈروں کے ساتھ تقریباً دو گھنٹے تک میٹنگ کی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہریدوار دھرم سنسدمعاملے میں سپریم کورٹ کا اتراکھنڈ حکومت کو نوٹس، 10 دنوں میں جواب طلب

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سپریم کورٹ ہریدوار دھرم سنسد میں مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیز تقریر کے معاملے کی جانچ کرے گی۔ سپریم کورٹ نے اس معاملے کی سماعت کرتے ہوئے بدھ کو اتراکھنڈ حکومت کو نوٹس جاری کرتے ہوئے اس سے جواب طلب کیا ہے۔ اتراکھنڈ حکومت کو 10 دن کے اندر جواب دینے کو کہا گیا ہے۔ نیز عدالت نے مرکز اور دہلی پولیس کو بھی نوٹس دیا ہے۔ عدالت عظمیٰ نے درخواست گزار کو آزادی دی ہے کہ وہ 23 جنوری کو علی گڑھ میں ہونے والی دھرم سنسد کو روکنے کے لیے مقامی اتھارٹی سے رجوع کر سکتے ہیں۔بدھ کو سپریم کورٹ نے پٹنہ ہائی کورٹ کی سابق جج جسٹس انجنا پرکاش اور صحافی قربان علی کی درخواست پر سماعت کی۔ انہوں نے مسلم کمیونٹی کے خلاف نفرت انگیز تقاریر کے واقعات کی خصوصی تحقیقاتی ٹیم (SIT) کے ذریعہ آزادانہ، قابل اعتماد اور غیر جانبدارانہ تحقیقات کرنے کی ہدایت دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اومیکرون ہے خطرناک، خاص طور پر غیر ویکسین شدہ لوگوں کے لیے: ڈبلیو ایچ او

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) نے بدھ کے روز کہا کہ کوویڈ 19 کا اومیکرون قسم خطرناک ہے، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جنہیں اس بیماری کے خلاف ویکسین نہیں لگائی گئی ہے۔ ڈبلیو ایچ او کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس نے ایک نیوز کانفرنس کو بتایا، "اگرچہ اومیکرون ڈیلٹا کے مقابلے میں کم شدید بیماری کا باعث بنتا ہے، لیکن یہ ایک خطرناک وائرس ہے، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جنہیں ویکسین نہیں لگائی گئی ہے۔”

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اکتوبر 2022 تک ہندوستان میں 1,000 مقامات پر ای وی چارجنگ اسٹیشن قائم کرے گا بی پی سی ایل

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اگلے چند سالوں میں، BPCL کا مقصد بڑھتی ہوئی EV صنعت کو سپورٹ کرنے کے لیے 7,000 اسٹیشنوں تک پہنچنے کا ہے۔ ستمبر 2021 میں، بھارت پیٹرولیم کارپوریشن لمیٹڈ (BPCL)، جو ایک سرکاری تیل کمپنی ہے، نے اگلے پانچ سالوں میں پورے ہندوستان میں مرحلہ وار آپریشن شروع کیا۔ تقریباً 7,000 اسٹیشنوں پر الیکٹرک وہیکل (EV) چارجنگ کی سہولیات نصب کرنے کے اپنے منصوبے کا اعلان کیا۔ اس وعدے کو جزوی طور پر پورا کرتے ہوئے، کمپنی نے اعلان کیا ہے کہ پہلے 1,000 چارجنگ پوائنٹ اکتوبر 2022 تک تیار ہو جائیں گے۔ اس اقدام سے بی پی سی ایل کے لیے کاروبار کا ایک نیا موقع کھلے گا اور ساتھ ہی ایک مضبوط الیکٹرک گاڑی چارجنگ انفراسٹرکچر کی تعمیر ہوگی۔ اس کی وجہ سے، ایک ہی اسٹیشن پر پیٹرول، ڈیزل، سی این جی، ہائیڈروجن اور فلیکس فیول کے علاوہ الیکٹرک موبلیٹی کو سپورٹ کرنے کے لیے ای وی چارجنگ کی سہولت بھی فراہم کی جائے گی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نے تیجسوی یادو سے کی ملاقات

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق لوک سبھا انتخابات 2024 سے پہلے قومی سطح پر وفاقی محاذ بنانے کی مشق تیز ہوتی نظر آرہی ہے۔حیدرآباد میں تلنگانہ کے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ (KCR) کے کیمپ آفس میں وفاقی محاذ کی تشکیل کی کوششیں جاری ہیں۔منگل کو راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) لیڈر اور بہار کے سابق نائب وزیر اعلی تیجسوی یادو دیگر سینئر لیڈروں کے ساتھ کے سی آر سے ملنے آئے۔ ملاقات کے مناظر علاقائی پارٹیوں کے قائدین کے درمیان قربت اور باہمی اعتماد اور احترام پیدا کرنے کی کوششوں کی کہانی بیان کرتے ہیں، جن سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ قومی پارٹیوں بالخصوص بی جے پی کے خلاف متحد ہو جائیں گے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

"میں نے ابھی وزارتی عہدہ چھوڑا ہے، جلد ہی بی جے پی بھی چھوڑ دوں گا۔” 14 تاریخ کو ‘پتے’ کھولیں گے سوامی پرساد موریہ

واضح ہوکہ یوپی اسمبلی انتخابات سے قبل یوگی حکومت سے استعفیٰ دینے والے سوامی پرساد موریہ نے کل بی جے پی میں واپسی کے امکانات کو پوری طرح سے مسترد کردیا۔ انہوں نے کہا کہ ‘میں نے بی جے پی کو ٹھوکر مار دی ہے’، دوبارہ پیچھے ہٹنے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔ اکھلیش یادو کے سماج وادی پارٹی (ایس پی) میں شامل ہونے کی قیاس آرائیوں کے درمیان، سوامی پرساد موریہ نے کہا کہ میں حامیوں سے بات کروں گا اور 14 تاریخ کو اپنے منصوبے کے بارے میں بتاؤں گا۔یوگی کابینہ سے استعفیٰ دینے کے ایک دن بعد بدھ کو سوامی پرساد موریہ نے کہا، "میں نے ابھی وزارتی عہدہ چھوڑا ہے۔ میں بھی جلد ہی بی جے پی چھوڑ دوں گا۔”

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ناگالینڈ قتل کیس پر آرمی چیف نے کہا – تحقیقات کے نتائج کی بنیاد پر کی جائے گی مناسب کارروائی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق آرمی چیف جنرل منوج مکند نروانے نے کہا ہے کہ ناگالینڈ قتل کیس میں تحقیقات کے نتائج کی بنیاد پر مناسب کارروائی کی جائے گی۔ جنرل نروانے نے سالانہ پریس کانفرنس میں کہا کہ تحقیقات کے نتائج کی بنیاد پر مناسب اور اصلاحی کارروائی کی جائے گی۔ انہوں نے ناگالینڈ کے مون ضلع میں پیش آنے والے واقعہ کو افسوسناک اور بدقسمتی قرار دیا۔ اہم بات یہ ہے کہ ناگالینڈ میں سیکورٹی فورسز کے انسداد دہشت گردی آپریشن میں ‘غلط شناخت’ کی وجہ سے 14 مقامی لوگ مارے گئے تھے۔ بعد میں ہونے والی جھڑپ میں سیکورٹی فورس کا ایک جوان بھی مارا گیا۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سوامی پرساد موریا کے وارنٹ گرفتاری جاری مذہبی جذبات بھڑکانے پر عدالت کا حکم

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق یوپی کی ایک عدالت نے او بی سی لیڈر سوامی پرساد موریہ کی گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا ہے سلطان پور کی ایم ایل اے کورٹ نے یہ وارنٹ مذہبی جذبات بھڑکانے پر جاری کیا ہے کورٹ نے موریہ کو 24 جنوری تک پیش کرنے کا حکم دیا ہے قابل ذکر ہے کہ سال 2014 میں سوامی پرساد موریہ نے ایک متنازعہ بیان دیا تھا جس میں انہوں نے کہا تھا شادیوں میں گوری گنیش کی پوجا نہیں کرنی چاہیے یہ منوواڑی نظام میں دلتوں اور پچھڑوں کو گمراہ کرنے اور انہیں غلام بنانے کی سازش ہے اس معاملے میں بدھ کو جب سوامی پرساد موریہ عدالت میں حاضر نہیں ہوئے تو ایڈیشنل چیف مجسٹریٹ ایم پی ایم ایل اے نے ان کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا اب اس معاملے میں سماعت کی تاریخ 24 جنوری مقرر کی گئی ہے اسے اتفاق ہی سمجھا جائے گا کہ یوگی آدتیہ ناتھ حکومت میں وزیر کے عہدے سے استعفیٰ دینے کے ایک دن بعد سوامی پرساد موریہ کے خلاف وارنٹ جاری کیا گیا ہے موریہ کو اتر پردیش میں او بی سی کا بڑا چہرہ سمجھا جاتا ہے دیگر پسماندہ طبقات کے ایک بااثر رہنما اور پانچ بار ایم ایل اے رہنے والے سوامی پرساد موریہ نے 2017 میں مایاوتی کی بی ایس پی چھوڑنے کے بعد بی جے پی میں شمولیت اختیار کی وہ اکھلیش یادو کی سماج وادی پارٹی کا مقابلہ کرنے کے لیے او بی سی ووٹروں کو راغب کرنے کے بی جے پی کے منصوبے میں مرکزی حیثیت رکھتے تھے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بہار:سیوان میں بائک سوار بدمعاشوں نے بی جے پی لیڈر کو دن دیہاڑے گولی مار دی فائرنگ کرتے ہوئے فرار

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق بہار کے سیوان ضلع میں، موٹر سائیکل پر سوار بے خوف بدمعاشوں نے دن کی روشنی میں ایک پی ڈی ایس ڈیلر اور بی جے پی لیڈر کو گھر کے دروازے پر گولی مار دی، جس سے پی ڈی ایس ڈیلر جناردن سنگھ شدید زخمی ہوگئے گاؤں والوں نے گولی مار کر بھاگنے والے مجرموں کی تصویر کھینچ لی ہے واقعہ جامو تھانہ علاقہ کے سلطان پور خورد گاؤں کا ہے، جہاں پی ڈی ایس ڈیلر جناردن سنگھ اپنے دروازے پر بیٹھا تھا۔ پھر اچانک مجرموں نے فائرنگ کر دی۔ جس سے ڈیلر کو سینے اور ٹانگ میں گولیاں لگیں اور وہ شدید زخمی ہو گئے ۔ موٹر سائیکل سوار ملزمان فائرنگ کرتے ہوئے فرار ہو گئے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

اکھلیش نے چچا شیو پال کو چھ سیٹوں کی پیشکش کی

واضح ہو کہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ذرائع نے بتایا کہ شیو پال یادو کی پرگتیشیل سماج وادی پارٹی کو یوپی انتخابات کے لیے سماج وادی پارٹی کی قیادت والے اتحاد کے حصے کے طور پر چھ سیٹوں کی پیشکش کی گئی ہے جس پر اتفاق ہو گیا ہے 1996 سے جسونت نگر اسمبلی حلقہ کے ایم ایل اے شیو پال نے ایس پی چھوڑ کر 29 اگست 2018 کو پی ایس پی-ایل بنایا تھا اکھلیش یادو نے ابتدائی رکاوٹوں کو نظرانداز کرتے ہوئے 16 دسمبر کو اپنے چچا سے ملاقات کے بعد ایس پی اور پی ایس پی (ایل) کے درمیان اتحاد کا اعلان کیا تھا ذرائع سے ملی معلومات کے مطابق شیو پال کی PSP-L کو گننور جسونت نگر بھوجپور جسرانہ مبارک پور اور غازی پور سے ایک ایک سیٹ دی گئی ہے خبر یہ بھی ہے کہ شیو پال یادو گنور سے اور ان کے بیٹے آدتیہ جسونت نگر سے الیکشن لڑ سکتے ہیں۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی جے پی نے ایس پی اور کانگریس کو دیا دھچکا ڈاکٹر دھرم پال سنگھ اور ہریوم یادو بن گئے

واضح ہو کہ اتر پردیش میں 2022 کے اسمبلی انتخابات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد سیاسی ہلچل تیز ہوتی جا رہی ہے۔ جہاں بی جے پی، ایس پی، بی ایس پی اور کانگریس سمیت تمام پارٹیاں ٹکٹ فائنل کرنے میں مصروف ہیں۔ اس کے ساتھ ہی تمام جماعتوں کے ناراض رہنماؤں کی تحریک تیز ہوگئی ہے۔ دریں اثنا، سہارنپور ضلع کے بیہاٹ سے کانگریس ایم ایل اے نریش سینی، سرسا گنج سے سماج وادی پارٹی کے ایم ایل اے ہریوم یادو اور ایس پی کے سابق ایم ایل اے دھرم پال یادو نے بھارتیہ جنتا پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی ہے ایس پی سے بغاوت کے بعد ایم ایل اے ہری اوم یادو شیو پال یادو کیمپ میں چلے گئے تھے۔ انہوں نے لوک سبھا انتخابات میں کھل کر مہم چلائی تھی۔ اس کے بعد وہ چھ ماہ تک بی جے پی سے رابطے میں رہے۔ ہری اوم یادو کا تعلق ملائم سنگھ سے ہے۔ سابق ایم ایل اے ڈاکٹر دھرم پال دو بار بی ایس پی سے ایم ایل اے رہ چکے ہیں۔ فی الحال وہ ایس پی میں شامل ہیں اور انہیں اعتماد پور سیٹ سے مضبوط دعویدار سمجھا جا رہا تھا۔ بی جے پی میں شامل ہونے کی صورت میں انہیں بھی ٹکٹ ملنے کی امید ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی جے پی میں استعفیٰ کاسلسلہ یوپی میں تبدیلی کی لہرکااشارہ،سنجے راوت نے تمام اپوزیشن پارٹیوں کے اتحادپرزوردیا

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق شیوسینا کے رکن پارلیمنٹ اور سینئر لیڈر سنجے راوت نے یوپی انتخابات کو لے کر بی جے پی کو نشانہ بنایا ہے۔ سنجے راوت نے کہاہے کہ اب ایک بڑی ریاست میں بھی وزراء اور ایم ایل ایز نے بی جے پی سے فاصلہ رکھناشروع کر دیا ہے۔ یوپی میں یہ شروعات ہے اور ہوتی رہے گی۔ پارٹی کے وزراء ، ایم ایل اے چھوڑ رہے ہیں۔لوگ سوامی پرساد موریہ کے بارے میں بتاتے ہیں کہ وہ ہوا کا رخ جانتے ہیں۔ وہ ہارنے والی پارٹی میں نہیں رہتے ہیں۔ وہ او بی سی کے بڑے لیڈرہیں۔ سنجے راوت نے کہاہے کہ یوپی تبدیلی کے راستے پر ہے۔شیوسینا لیڈرسنجے راوت نے مزیدکہاہے کہ اگر اتر پردیش کو بچانا ہے تو تمام اپوزیشن پارٹیوں کو اختلافات بھلا کر ایک ساتھ آنا چاہیے۔ سماج وادی پارٹی کو این سی پی اور کانگریس کو بھی ساتھ لے کر چلناچاہیے۔ یوپی میں تبدیلی کی لہر چل رہی ہے۔ شیوسینا نے اتر پردیش اسمبلی انتخابات میں پارٹی کے میدان میں اترنے کی بھی بات کی ہے۔ انہوں نے کہاہے کہ وہ جمعرات کو اتر پردیش جا رہے ہیں۔ انہوں نے دعویٰ کیاہے کہ شیوسینا اتر پردیش میں 50 سے 100 سیٹوں پرالیکشن لڑے گی۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

عبداللہ اعظم کی تمام معاملوں میں ضمانتیں منظور، جلد آ سکتے ہیں جیل سے باہر

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق سماجوادی پارٹی کے سینیئر رہنما اور رامپور کے رکن پارلیمان اعظم خاں کے فرزند عبداللہ اعظم کی آخرکار تمام معاملوں میں ضمانتیں منظور کر لی گئیں ہیں۔ عدالت سے راحت ملنے کے بعد اب عبداللہ اعظم خان جلد ہی جیل سے باہر آ سکتے ہیں۔ ان کی گھر واپسی کے لئے کاغذی کاروائی بھی شروع ہوئی گئی ہے۔ریاست میں ہونے والے اسمبلی انتخابات سے متعلق سماجوادی پارٹی کارکنان میں جوش و خروش دیکھا جا رہا ہے تو وہیں عبداللہ اعظم کے جیل سے باہر آنے کی اطلاعات سے پارٹی کارکنان میں خوشی کی لہر دوڑ گئی ہے۔ اب پارٹی کارکنان اپنے رہنما عبداللہ اعظم کا رامپور میں بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سوامی پرساد موریہ کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ جاری

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش کے سابق کابینہ وزیر سوامی پرساد موریہ کے خلاف عدالت نے گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا ہے۔ سلطان پور کی عدالت نے انہیں 24 جنوری تک عدالت میں پیش ہونے کا حکم دیا ہے۔سال 2014 میں دیوی دیوتاؤں پر قابل اعتراض تبصرہ کرنے کے معاملے میں اتر پردیش کے سابق وزیر سوامی پرساد موریہ بدھ کو عدالت میں حاضر نہیں ہوئے تو ایڈیشنل چیف مجسٹریٹ (ایم پی ایم ایل اے) نے ان کے خلاف وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کا حکم دیا۔ اب اس معاملے میں سماعت کی تاریخ 24 جنوری مقرر کی گئی ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

ہوم آئسولیشن افراد کےلیے آن لائن یوگا کلاسز

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق قومی دارالحکومت دہلی میں روز بروز کورونا متاثرین کی تعداد میں اضافہ ہورہا ہے۔ جس کو دیکھتے ہوئے دہلی حکومت احتیاطی تدابیر کررہی ہے تاکہ مریضوں کی تعداد کم ہو اور جو کورونا سے متاثر ہیں انہیں کسی طرح صحتیاب رکھا جائے۔اسی مقصد سے دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے ہوم آئسولیٹ مریضوں کے لیے یوگا کی آن لائن کلاسز شروع کرنے کا اعلان کیا۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

وزیراعظم مودی کی سکیورٹی میں چوک،نے تشکیل کی جانچ کمیٹی، جسٹس اندو ملہوترا کریں گے قیادت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق پنجاب میں پی ایم مودی کی سکیورٹی چوک کے معاملے میں سپریم کورٹ کل آزادانہ کمیٹی تشکیل دے گا ۔سپریم کورٹ کے ریٹائرڈ جج، کمیٹی کی قیادت کریں گے۔گزشتہ سماعت میں سپریم کورٹ نے معاملے کی جانچ کے لیے کمیٹی تشکیل دینے پر رضامندی ظاہر کی تھی۔ ڈی جی پی چنڈی گڑھ، آئی جی قومی تحقیقاتی ایجنسی، پنجاب۔ ہریانہ ہائی کورٹ کے رجسٹرار جنرل مجوزہ کمیٹی کا حصہ ہوں گے۔پنجاب کےایڈیشنل ڈی جی بھی کمیٹی کاحصہ ہوں گے۔۔عدالت نے مرکز اور پنجا ب حکومت کی جانب سے ہورہی جانچ کو روک دیا ہے۔خیال رہے کہ پانچ جنوری کو پنجاب میں پی ایم مودی کا قافلہ رکا تھا۔اس معا ملے مرکز اور ریاستی حکومت کے بیچ الزام و جوابی الزام کا سلسلہ ہنوز جاری ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

سوامی کے بعد بی جے پی کو ایک اور بڑا جھٹکا، اب وزیر دارا سنگھ چوہان نے یوگی کابینہ سے دیا استعفی

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اترپردیش میں ہونے والے اسمبلی انتخابات سے پہلے بھارتیہ جنتا پارٹی کو ایک کے بعد ایک کئی بڑے جھٹکے لگ رہے ہیں ۔ سوامی پرساد موریہ کے بعد دارا سنگھ چوہان کے طور پر بی جے پی کو ایک اور جھٹکا لگا ہے ۔ اترپریش سرکار کے وزیر دارا سنگھ چوہان نے وزیر کے عہدہ سے استعفی دیدیا ہے ۔ گورنر کو اپنا استعفی نامہ بھیج کر دارا سنگھ نے اپنا ستعفی دیا ہے اور استعفی دینے کی وجوہات کا بھی خط میں تذکرہ کیا ہے ۔دارا سنگھ چوہان نے اپنے استعفی نامہ میں لکھا ہے کہ یوگی آدتیہ ناتھ کی کابینہ میں جنگلات ، ماحولیات اور زولاجی کے وزیر کے طور پر میں نے پورے تعاون سے اپنے محکمہ کی بہترین کیلئے کام کیا ، لیکن سرکار کی پسماندوں ، محروموں ، دلتوں ، کسانوں اور بے روز گار نوجوانوں کو نظر انداز کرنے کے رویہ کے ساتھ ساتھ پچھڑوں اور دلتوں کے ریزوریشن کے ساتھ جو کھلواڑ ہورہا ہے ، اس سے مجروح ہوکر میں اترپردیش کابینہ سے استعفی دے رہا
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

منی پور انتخابات کا اعلان، دو مرحلوں میں ہوگی ووٹنگ، 27فروری سے ووٹنگ

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق الیکشن کمیشن آف انڈیا کے چیف الیکشن کمشنر سشیل چندرا نے اترپردیش، پنجاب، اتراکھنڈ، گوا اور منی پور میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان کردیا ہے۔ کورونا انفیکشن کو دیکھتے ہوئے پانچ ریاستوں میں الیکشن کل سات مرحلوں میں منعقد کئے جائیں گے۔ پانچ ریاستوں میں سات مرحلوں میں کل 690 اسمبلی سیٹوں کے لئے ووٹنگ 10 فروری سے شروع ہوگی۔ الیکشن کمشنر کے اعلان کے مطابق، منی پور میں کل دو مرحلوں میں ووٹنگ ہوگی۔ منی پور میں بی جے پی کی حکومت ہے اور موجودہ حکومت کی مدت 19 مارچ 2022 کو ختم ہو رہا ہے۔

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

بی جے پی ہیڈکوارٹر میں کورونا دھماکہ: 42 ملازمین پائے گئے کوویڈ پازیٹو، سینیٹائز کی گئی عمارت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق قومی راجدھانی دہلی سمیت پورے ملک میں ‘کورونا وائرس’ کے معاملات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ اس دوران دہلی میں بی جے پی ہیڈ کوارٹر کے 42 ملازمین کورونا سے متاثر پائے گئے ہیں۔ ذرائع نے یہ اطلاع دی ہے۔ بی جے پی کے کور گروپ کی میٹنگ سے قبل پیر کو بڑے پیمانے پر جانچ کی گئی تھی، جس کے بعد 42 عملے میں کورونا مثبت پایا گیا ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ متاثرہ افراد میں کئی صفائی کارکن بھی ہیں۔ ان سب کو سیلف آئسولیشن میں رہنے کو کہا گیا ہے۔ذرائع نے بتایا کہ وسطی دہلی کے منٹو روڈ پر واقع بی جے پی ہیڈکوارٹر کو کورونا کیسز سامنے آنے کے بعد مکمل طور پر سینیٹائز کر دیا گیا ہے۔
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

دہلی میں 27,561 نئے کورونا کیس، اپریل کے بعد یہ دوسری سب سے زیادہ تعداد ہے، مثبت شرح 26 فیصد

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق ملک کی راجدھانی دہلی میں کورونا وائرس کے انفیکشن کے نئے معاملات میں زبردست اضافہ درج کیا گیا ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں یہاں 27,561 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں، جو کہ 20 اپریل 2021 کے بعد سے ایک دن میں سب سے زیادہ کیسز ہیں۔ یہاں کورونا مثبتیت کی شرح بڑھ کر 26.22 فیصد ہوگئی ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں یہاں 40 مریض بھی کورونا کی وجہ سے ہلاک ہوئے، جو کہ 10 جون 2021 کے بعد ایک دن میں ہونے والی اموات کا سب سے بڑا اعداد و شمار ہے
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

یوپی میں ایک ہفتے میں سات گنا بڑھے کورونا کیس، 24 گھنٹوں میں 13 ہزار سے زیادہ کیسز، تین کی موت

واضح ہوکہ نیوز رپورٹ سے ملی جانکاری کے مطابق اتر پردیش میں، گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران، کووڈ-19 سے متاثرہ تین اور لوگوں کی موت ہوئی اور 13,681 نئے مریضوں نے انفیکشن کی تصدیق کی۔ ریاست میں گزشتہ ایک ہفتے کے دوران کورونا کے نئے کیسز کی تعداد تقریباً سات گنا بڑھ گئی ہے۔ محکمہ صحت کی جانب سے بدھ کو جاری کردہ رپورٹ کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران سلطان پور، ہردوئی اور کانپور نگر میں کووڈ-19 سے متاثرہ ایک ایک شخص کی موت ہوئی۔ اس کے ساتھ ہی ریاست میں اس وائرس سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 22940 ہو گئی ہے۔ اس مدت کے دوران ریاست میں 13,681 نئے مریضوں کی تصدیق ہوئ ہے

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button